Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viittäkymppiä lähestyvä perheenäiti valittaa jatkuvasti Facebookissa, kun miehet lähestyvät häntä.

Vierailija
06.02.2020 |

Jakaa kuvia itsestään sovituskopissa tiukoissa farkuissa, jakaa kuvia itsestään bikineissä lomamatkalla ja kehuu itseänsä ja kauneuttansa jatkuvasti. Ja sitten tämä humble brag, kun miehet ihan koko ajan vain yrittävät jotain ja viheltelevät ja ai kamala kun ulkomailla miehet katsovat ja ostelevat drinkkejä luvatta.

Mua ärsyttää sadasta eri syystä. Ensinnäkin siksi, että joku monen lapsen äiti on edelleen missin mitoissa ja kaunis viisikymppisenä. Ja siksi, etten itse ole. Ja siksi, että tuolla käytöksellä hakee vain itselleen boostausta ja glooriaa (hei katsokaa, olen edelleen näin ihana ja haluttava miesten mielestä). Ja siksi, ettei kukaan muu mies kuin omani ole koskaan millään tavalla "häirinnyt" minua, koska olen aina ollut hiljainen hiiri ja pyöreäposkinen Takahikiän Peräulla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kauhisteli ja naureskeli fb:ssa, kuinka joutuu ostamaan ulkoiluasun lastenosastolta.

Tuli jotain vastauksia, kaveri siihen "Joo, mutta onhan se noloa(!) kun lastenosastolta"

Niin. Olisi hehkuttaa siroa ja pientä ulkonäköä.

Että ihan noloa. 

Itselleni ei tulisi mieleenkään kertoa aidosti noloa asiaa somessa. 

Vierailija
22/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan postannut selfieitä, olen ennemminkin ujo ja asiallinen. Silti yksi syy poistua facebookista oli jatkuva vihjaileva yhteydenpito miesten taholta. Olen ollut saman miehen kanssa yli puolet elämästäni ja meillä on lapsi.

Ko asiat eivät aina ole missään yhteydessä toisiinsa.

Niin mitkä asiat eivät ole yhteydessä toisiinsa? Ulkoasu ja koettu häirintä? Eiväthän ne aina olekaan. Minä olen varsin epämiellyttävän näköinen, mutta silti minua on kourittu takapuolesta julkisella paikalla. Kuka tahansa voi joutua häirinnän kohteeksi ulkoasusta riippumatta, ja häirintä on ehdottoman väärin.

Itse olen omissa viesteissäni koettanut kuvailla sitä ristiriitaista ilmiötä, että jotkut naiset tuntuvat oikein kerjäävän huomiota JA silti valittavat saamastaan huomiosta. Tuossa on kyse siitä, että nuo naiset ovat riippuvaisia ulkonäöllä saadusta huomiosta, vaikka siitä kovasti valittavatkin. Valittaminen on yksi tapa hakea huomiota. 

- 3

Vai kerjäävät huomiota.

Täällä ja muuallakin tunnutaan olevan riippuvaisia muiden haukkumisesta, samalla tuoden esille omaa paremmuuttaan. Siitä ollaan riippuvaisia.

Mitä luulet, kummassa aidosti satuttaa muita? Kummassa on negatiivisia seuraamuksia?

Jos et halua katsoa kuvia tai lukea juttuja, piilota ne.

Negatiivisten ihmisten suuta on vaikeampi sulkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan postannut selfieitä, olen ennemminkin ujo ja asiallinen. Silti yksi syy poistua facebookista oli jatkuva vihjaileva yhteydenpito miesten taholta. Olen ollut saman miehen kanssa yli puolet elämästäni ja meillä on lapsi.

Niin mitkä asiat eivät ole yhteydessä toisiinsa? Ulkoasu ja koettu häirintä? Eiväthän ne aina olekaan. Minä olen varsin epämiellyttävän näköinen, mutta silti minua on kourittu takapuolesta julkisella paikalla. Kuka tahansa voi joutua häirinnän kohteeksi ulkoasusta riippumatta, ja häirintä on ehdottoman väärin.

Itse olen omissa viesteissäni koettanut kuvailla sitä ristiriitaista ilmiötä, että jotkut naiset tuntuvat oikein kerjäävän huomiota JA silti valittavat saamastaan huomiosta. Tuossa on kyse siitä, että nuo naiset ovat riippuvaisia ulkonäöllä saadusta huomiosta, vaikka siitä kovasti valittavatkin. Valittaminen on yksi tapa hakea huomiota. 

- 3

Vai kerjäävät huomiota.

Täällä ja muuallakin tunnutaan olevan riippuvaisia muiden haukkumisesta, samalla tuoden esille omaa paremmuuttaan. Siitä ollaan riippuvaisia.

Mitä luulet, kummassa aidosti satuttaa muita? Kummassa on negatiivisia seuraamuksia?

En nyt oikein ymmärrä, mitä yrität viestilläsi sanoa. 

Tämä on keskustelupalsta. Ap toi esille ilmiön, jonka muutamat tunnistivat ja josta nyt keskustelemme. 

Jos aihe ei kiinnosta sinua, poistu ketjusta. 

Vierailija
24/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- 3

Vai kerjäävät huomiota.

En nyt oikein ymmärrä, mitä yrität viestilläsi sanoa. 

Tämä on keskustelupalsta. Ap toi esille ilmiön, jonka muutamat tunnistivat ja josta nyt keskustelemme. 

Jos aihe ei kiinnosta sinua, poistu ketjusta. 

Kuten jo huomasit, aihe kiinnosti minua.

Ehdotin erinomaista ratkaisua "ongelmaan".

Mutta eräät ne aina näkee ongelman olevan muissa, ennemmin kuin itsessään.

Vierailija
25/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puututte muiden asioihin, kun taas henkilö josta keskustelette elää vain omaa elämäänsä.

Kaikessa itsekeskeisyydessänne, erotatteko edes missä menee vikaan.

Tuskin. Ja huomenna on taas uusi aihe ja uusi kohde.

Tiedättekö että tämän kaltainen käytös kuuluu narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Se vaikuttaa muihin. Kun taas henkilö joka esim pukeutuu näyttävästi, mutta ei ole muita kohtaan myrkyllisen negatiivinen, on todennäköisesti täysin tasapainoinen ihminen.

Niin että katse sinne peiliin.

Vierailija
26/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te puututte muiden asioihin, kun taas henkilö josta keskustelette elää vain omaa elämäänsä.

Tiedättekö että tämän kaltainen käytös kuuluu narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Se vaikuttaa muihin. Kun taas henkilö joka esim pukeutuu näyttävästi, mutta ei ole muita kohtaan myrkyllisen negatiivinen, on todennäköisesti täysin tasapainoinen ihminen.

Vaikutat itse melko ylimieliseltä ja v*ttumaiselta ihmiseltä. 

Vierailija
27/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, negatiivisuuden ja muiden selän takana puhumisen arvostelu ei tee minusta yhtään mitään. Kykynetkö tarkastelemaan adiaa objektiivisesti?

Faktahan on että teidän käytös kuuluu ala-asteelle.

Tämä vain osoittaa että sinä et yksinkertaisesti pysty ottamaan itsestäsi vastuuta ilman että haukut muita vielä vähän lisää.

Vierailija
28/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi, negatiivisuuden ja muiden selän takana puhumisen arvostelu ei tee minusta yhtään mitään. Kykynetkö tarkastelemaan adiaa objektiivisesti?

Faktahan on että teidän käytös kuuluu ala-asteelle.

Tämä vain osoittaa että sinä et yksinkertaisesti pysty ottamaan itsestäsi vastuuta ilman että haukut muita vielä vähän lisää.

Tässä ketjussa ei ole mainittu ketään nimeltä. Aivan hyvin huomiohakuisten tissivakomammojen käytöksestä voi keskustella, kunhan nimiä ei mainita.

Tunnut ottavan tämän keskustelun todella henkilökohtaisesti. Oletko itse viisikymppinen tissivakomamma?

Vierailija
29/29 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että jätesäkki päälle ja meikit pois ja hiuslisäkkeet hyllylle . Rintaliivit kotiin , tekokynnet roskiin ja jos veikö sen jälkeen katsotaan kahdesti niin saat tonnin ja vihellyksistä kaks.

Uskaltaa luvata !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän