Kysymys palstan miehille
Oletko koskaan seurustellut? Haluaisitko parisuhteen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa. Haluaisin siitä pois.
Haluatko kertoa, miksi?
En. Kyllä. Ikää 27, joten peli varmaan jo menetetty
Juu.
Viimeisin suhde on kestänyt 30v ja jatkuu edelleen.
Olipa outo kysymys. Olen ja seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole menetetty.
Otat palstalta kiltti-naisen.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Minä (ketjun aloittaja) aloin seurustella ensimmäistä kertaa "vasta" 28-vuotiaana. Peli ei siis ole minusta vielä menetetty ainakaan ikäsi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kysymys ei ole outo, kun lukee miesten juttuja palstalla.
En ole enkä halua. Naiset pelatkoon minun puolesta ihan vaan keskenään. Ja tiedetään jo , että te naiset ette nyt menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskalla lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin outo? Ei parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi, eikä sukupuolet enää tarvitse toisiaan tullakeen toimeen, että jokainen pyrkisi parisuhteeseen.
Nuorempana halusin, mutta en enää kun ikää on 30v. En halua mitään kulli karusellin läpikäynyttä naista, joka etsii elättäjää
Vierailija kirjoitti:
No, ei se ole mitenkään outoa kysyä tälläistä näin kertakäyttökulttuurin aikana. Suhteet voi olla nykyään mitä monimuoteisempia ja häviäjiä taitaa enemminkin olla ne jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.
Olen seurustellut ja johtopäätöksenä totean seuraavaa:
Mies ilman naista on kuin hevonen ilman kivirekeä.
Olen seurustellut useamman kerran ja haluaisin parisuhteeseen. Se vois vähän piristää.
Olen seurustellut. Ja haluan edelleen parisuhteen. Olen ns. varakas mutta en etsi ketään elätettävää vaan mieluummin omillaan toimeentulevan.
Olen seurustellut. En ole kiinnostunut pelkästä parisuhteesta mutta haluaisin perheen ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kysymys ei ole outo, kun lukee miesten juttuja palstalla.
Vain hyvin pieni osa miesten tälle palstalle kirjoittamista jutuista on niitä "palstamiesten" juttuja. Suurimmasta osasta ihan normaaleita viestejä ei käy ilmi, ovatko ne miesten vai naisten kirjoittamia.