Siis miesten turn off harrastuksista ei saa jutella?
Kommentit (21)
Nauttikaa nyt siitä tasa-arvosta. Naisten turn off harrastukset keskustelu poistuisi vielä nopeammin
Naisia veetuttaa, jos mies harrastaa omasta halustaan ja itseään varten, eikä miellyttääkseen naisia :D
Vierailija kirjoitti:
Naisia veetuttaa, jos mies harrastaa omasta halustaan ja itseään varten, eikä miellyttääkseen naisia :D
Anna mä arvaan. Sä oot vannoutunut poikamies.
Naiset poistattavat ketjuja jatkuvasti, miltäs nyt tuntuu, kun teidänkin keskusteluitanne poistatetaan?
5/5 toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Naiset poistattavat ketjuja jatkuvasti, miltäs nyt tuntuu, kun teidänkin keskusteluitanne poistatetaan?
5/5 toimintaa
Based & Redpilled
Kaikille pelkkä naisen halujen tyydyttäminen ja toiveiden mukaan eläminen ei vain riitä siksi AINOAKSI asiakseen omassa elämässään...
Harrastukset eivät voi olla turn off, joten outoa olisi sellaista keskustelua roikottaa.
Vain aito narsisti saattaa esittää sellaisia vaatimuksia kumppanilleen, ettei tällä saisi olla mitään aidosti häntä kiinnostavia ja kiehtovia harrastuksia tyyliin: ' Päätä nyt kumpi sinulle on tärkeämpi, tuo harmonikkasi (tai banjosi, lumilautasi ,golfmailasi tms) vai MINÄ...
(huom. esitettynä tavallisesti vielä emootioiden ja (teko-)kyynelehdinnän säestämänä)
Naiset: miehellä täytyy olla intohimoja ja kiinnostuksenkohteita
Myös naiset: tämä, tämä ja tämä asia on turn off ja näistä mies ei saa olla kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
No ihan rauhassa saa harrastaa!
#rinkirunkkaus #moponrassaus #kaljanimurointi
Miehet, ei naiset tarkoita sitä että ette saisi harrastaa yhtään mitään. :D Mulle metsästys on turn-off koska en tykkää siitä että eläimiä tapetaan harrastusmielessä. Eli luultavasti miehellä olisi ihan erilaiset arvot kuin minulla, miksi seurustelisin hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehet, ei naiset tarkoita sitä että ette saisi harrastaa yhtään mitään. :D Mulle metsästys on turn-off koska en tykkää siitä että eläimiä tapetaan harrastusmielessä. Eli luultavasti miehellä olisi ihan erilaiset arvot kuin minulla, miksi seurustelisin hänen kanssaan?
Juuri näin, jokaisella naisella on omat näkemyksensä hyvistä harrastuksista ja toisen roska on toisen aarre! Esimerkiksi ruokaintoilijana olisin onnessani, jos seurustelukumppani toisi kotiin siivottua lihaa ja osaisi itsekin valmistaa sitä. Joidenkin miesten pitäisi nyt vaan oppia, että naisetkin ovat yksilöitä...
Metsästys on nykypäivänä täysin turhaa. Ruokaa saa kaupasta. Ja metsästyksen lieveilmiönä ammutaan siellä metsässä kaikkea mikä liikkuu. Ilveksen metsästystä ei voi perustella millään järkisyyllä. Tulee mieleen että aina kun karhu on käynyt ihmisen kimppuun niin sillä ihmisellä SATTUU OLEMAAN LADATTU ASE MUKANA. Ja se ampuu sen karhun, tietysti ilman vammoja, mitä nyt rakko jalassa kun 6km jäljittänyt karhua.
Koettua... kirjoitti:
Vain aito narsisti saattaa esittää sellaisia vaatimuksia kumppanilleen, ettei tällä saisi olla mitään aidosti häntä kiinnostavia ja kiehtovia harrastuksia tyyliin: ' Päätä nyt kumpi sinulle on tärkeämpi, tuo harmonikkasi (tai banjosi, lumilautasi ,golfmailasi tms) vai MINÄ...
(huom. esitettynä tavallisesti vielä emootioiden ja (teko-)kyynelehdinnän säestämänä)
No on kyllä huono itsetunto ihmisellä, jos rinnastaa itsensä soittimeen tai urheiluvälineeseen oikein itkun kans! Olen tavallinen nainen, joka elää reaalimaailmassa tavallista elämää tavallisen miehensä kanssa.
Minulle metsästys olisi turn off, koska se tarkoittaisi, että mies olisi kaikki viikonloput syksyisin metsällä ja kotona roikkuisi ruhoja pesuhuoneessa.
*kaverin elämää sivusta seuraava*
Minulle moottoripyöräily on turn off, prätkämimmille varmasti turn on.
Miksi silti tatuoidut harrikkatyypit lähestyy jotain jakkupukunaisia?
Vierailija kirjoitti:
Minulle moottoripyöräily on turn off, prätkämimmille varmasti turn on.
Miksi silti tatuoidut harrikkatyypit lähestyy jotain jakkupukunaisia?
Oot rikkaan näköinen. Tulevat myymään sulle koksua.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys on nykypäivänä täysin turhaa. Ruokaa saa kaupasta. Ja metsästyksen lieveilmiönä ammutaan siellä metsässä kaikkea mikä liikkuu. Ilveksen metsästystä ei voi perustella millään järkisyyllä. Tulee mieleen että aina kun karhu on käynyt ihmisen kimppuun niin sillä ihmisellä SATTUU OLEMAAN LADATTU ASE MUKANA. Ja se ampuu sen karhun, tietysti ilman vammoja, mitä nyt rakko jalassa kun 6km jäljittänyt karhua.
Ruokaa saa kaupasta vrt. sähköä tulee seinästä. Asianmukaisesti metsästetty eläin kärsii murto-osan siitä ajasta jonka tehotuotettu kana tai sikaporsitushäkissä.
Tällaiseksi tää on mennyt 😒