Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin tuntemasi henkilö, joka on aloittanut yliopisto-opinnot?

Vierailija
06.02.2020 |

Miten suoriutui opinnoista nuorempien rinnalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotias

Valmistuu vuoden etuajassa nyt tänä keväänä.

Vierailija
2/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monihan aloittaa eläkeiässäkin. Suoritumisessa ei eroa, toki harvoin työelämään enää tähtäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse 28-vuotiaana, mutta kursseilla oli vanhempiakin opiskelijoita. Yksittäisiä tietysti. En tiedä, opiskelivatko kaikki ekaa tutkintoaan enkä sitäkään, kuinka pärjäsivät.

Yhdellä kielen kurssilla oli eläkeläinen, joka oli jäänyt eläkkeelle akateemisesta ammatista, opiskeli sitten huvikseen vielä.

Vierailija
4/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa yhtä aikaa aloitti 70-vuotias nainen. Ihan hän meni siellä porukan mukana. Itse sain fil.kandin paperit kuudessa vuodessa, hän vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessani oli avajaisissa myös 84-vuotias mies. Harrastuksena ja mielekkäänä tekemisenä sen katsoi.

Vierailija
6/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini aloitti 5kymppisenä. Tosin meni ensin avoimeen. Innostui niin että luki tohtoriksi asti. Ihan työn ohella sai kaikki opinnot suoritettua. 3 viikkoa piti koko aikana opintovapaata. 

Vierailija
7/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini aloitti 5kymppisenä. Tosin meni ensin avoimeen. Innostui niin että luki tohtoriksi asti. Ihan työn ohella sai kaikki opinnot suoritettua. 3 viikkoa piti koko aikana opintovapaata. 

Vau, mitä alaa hän opiskeli? ja tekikö ihan päivä- vai vuorotyötä. Miten siis sai sovitettua työt ja pakolliset luennot?

Vierailija
8/8 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suoritin toisen loppututkintoni 35-40 v ikäisenä työn ym. ohessa. Oli kyllä hiton paljon rankempaa kuin silloin parikymppisenä, kun ei ollut vielä perhettä eikä asuntolainaa eikä juuri muitakaan vastuita. Etenkin se päivätyön jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin opiskelu oli rankkaa, neljään vuoteen ei juuri ollut luppoaikaa, kun tuli töistä kotiin niin ei muuta kuin kirjat auki ja pänttäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän