Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua, että olen herännyt nyt neljänä yönä minuutilleen samaan aikaan?

Vierailija
06.02.2020 |

Käyn nukkumaan klo 22-23, mutta joka yö olen herännyt ja kelloa katsoessa se on joka yö ollut 0:53.

Kaksi yötä voisi olla sattumaa, mutta neljä peräkkäistä yötä...? Olen nukahtanut tuon jälkeen kyllä hyvin uudestaan ja nukkunut aamuun asti, mutta onhan toi hieman erikoista.

Vai onko? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin herätyskello soi?

Vierailija
2/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä tuo. Olen jostain kuullut että johtuu stressistä. Itsellänikin on joskus noita kausia että herään tiettyyn aikaan yöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi

Vierailija
4/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinussa on paha henki.

Vierailija
5/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on yliluonnollisia kykyjä?

Vierailija
6/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin herätyskello soi?

Tätä mahdollisuutta ei ole, ei kuulun naapureiden kellot meille asti.

ap

Vierailija
7/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yleistä tuo. Olen jostain kuullut että johtuu stressistä. Itsellänikin on joskus noita kausia että herään tiettyyn aikaan yöstä.

Ehkä voisi olla stressiin liittyvää. En siis (tietoisesti) koe kärsiväni stressistä, mutta kieltämättä mielessä on viime päivinä pyörinyt miehen ulkomaille muuttoon liittyvät ja siitä seuraavat asiat.

ap

Vierailija
8/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kaksi kertaa voi olla sattumaa, mutta neljä kertaa ei? Sori nyt vaan, mutta neljäkin voi ihan hyvin olla sattumaa. Tai sitten sille on joku muu selitys, esim. jossain joku laite hyrähtää käyntiin juuri tuohon aikaan. Relax.

Vierailija
9/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on sisäinen kello, sulla varmaan sisäinen herätyskello 😂

Oikeasti, on opeteltavissa oleva taito olla murehtimatta asioita, joille ei mitään voi. Rakkautta, voimia ja opettele.

Vierailija
10/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö pieniä "lääkäreitä", joilla on sakset?

Vierailija
11/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ääni tai valo voi olla. Itse käsin järkyttävistä uniongelmista jotka lopulta johtuivat kotiautomaation välähtelevästä palovaroittimesta. Terveydelle ehti aiheutua peruuttamatonta haittaa ennen kuin asia selvisi.

Vierailija
12/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kaksi kertaa voi olla sattumaa, mutta neljä kertaa ei? Sori nyt vaan, mutta neljäkin voi ihan hyvin olla sattumaa. Tai sitten sille on joku muu selitys, esim. jossain joku laite hyrähtää käyntiin juuri tuohon aikaan. Relax.

Joo, olen ihan relax, eli siis ei tämä asia nyt minua vaivaa tai mietitytä. Tuli vaan mieleen, että mikähän tollasta voi aiheuttaa - jos siis mikään :)

ap

Vierailija
13/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näetkö pieniä "lääkäreitä", joilla on sakset?

Öö... en näe :D

ap

Vierailija
14/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus heräilin samaan tapaan muistaaksesi 03:04 tms. aamuyöllä. Tismalleen samaan aikaan aina.

No, se oli Hesarin jakaja joka muuten hiipi ääneti kuin pantteri kerrostalossamme mutta luultavasti pois lähtiessään ei vaimentanut raskaamman puoleista ulko-oveamme koska siitä joutuu ulos kulkiessa menemään heti alas kivirappuja eikä ovea enää helposti pysty pidättelemään kun pumppu puskee kiinni. Sisään tullessa se onnistuu.

Kolahdus oli kuitenkin sen verran vaimea, että vaikka siihen havahtui, ei ihan tajunnutkaan mikä herätti.

Vierailija
15/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ilmastointilaite kolahtaa käyntiin, posteljooni tai joku yökkö tulee töistä kotiin.

Vierailija
16/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet? Mä heräsin pari vuotta joka yö 5.20. Vietin siis vaihdevuosivalvojaisia. Alussa se ärsytti, mutta siihen tottui.

Vierailija
17/17 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet? Mä heräsin pari vuotta joka yö 5.20. Vietin siis vaihdevuosivalvojaisia. Alussa se ärsytti, mutta siihen tottui.

Oon 43v, vaihdevuodet jo nyt...? No en tiedä, kait sekin olisi mahdollista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi