Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korealainen kosmetiikka, suosikkimerkkejä/tuotteita?

Vierailija
06.02.2020 |

Kertokaa mitä merkkejä ja tuotteita käytätte, ja vähän millainen ihotyyppi tai millaisiin iho-ongelmiin käytätte, ja onko ollut apua?

Niin ja mistä ostatte tuotteenne?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivalle iholleni suositeltiin Huxleytä, olen pitänyt kovasti. Erityisesti tehokkaasti meikit poistava puhdistusgeeli on loistava, ei kiristä tai kuivata.

Vierailija
2/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita

>Chin-chang meikkivoide

>Corona ripsiväri

>Kim-Jong anuksenvaalennin

>Dog-kasvorasva

>Bat soup-terveysruoka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivalle iholleni suositeltiin Huxleytä, olen pitänyt kovasti. Erityisesti tehokkaasti meikit poistava puhdistusgeeli on loistava, ei kiristä tai kuivata.

Ja näitä saa mm Sokokselta ja monista nettikaupoista.

Vierailija
4/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisa, ihan paras. Itselläni pintakuiva sekaiho, ikinä ei ole ollut näin hyvinvoiva kuin nyt. Yli vuoden olen käyttänyt vain Whamisaa.

Vierailija
5/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whamisa, ihan paras. Itselläni pintakuiva sekaiho, ikinä ei ole ollut näin hyvinvoiva kuin nyt. Yli vuoden olen käyttänyt vain Whamisaa.

Ensimmäisen satsin ostin I love me-messuilta, oli hyvät tarjoukset. Täysennystä Sokokselta tai nettikaupoista, seuraan tarjouksia.

Vierailija
6/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä nyt Whamisan deep rich-kasvovettä ja olen kyllä tykännyt, tykkään sen vähän paksummasta koostumuksesta. Ainoa miinus on vahvahko tuoksu, joskus mulla oli niiden kasvovoidetta ja sekin oli muistaakseni aika vahvatuoksuinen. Ostinkin jatkokäyttöön miedompituoksuisen Pyunkang Yul Essence Tonerin, kun tuo Whamisa on kohta loppumaisillaan. Saa nähdä millainen se on.

Vierailija
7/7 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan joskus Bearelilta Tampereelta Korealaisia voidepurnukoita.

Suosikkini on Banaani yönaamio, aah kuin balsamia haavoihin....

Sitten mm. Vital Bright Cream , käytän yövoiteena, kirkastaa ja virkistää.

Huulipuna Tony.

Kulmakynä Holika Holika.

Ja minusta kaikki kasvovoiteet ovat tuolla aivan ihania :)  Voisin ottaa ne kaikki.

Koreassa osataan ihonhoito. Edellä 10 vuotta muuta maailmaa, jopa Ranskaa kauneudenhoidossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi