Haluan ja aion laittaa kohta mieheni vaihtoon
Haluan oikeasti miehen, joka osaa rakentaa talon ja remontoida perheelleen unemien kodin. Nykyinen mieheni on peukalo keskellä kämentä, vaikka onkin maalta kotoisin. En ymmärrä, mitähän siellä on lapsuutensa tehnyt, kun mitään ymmärrystä asiaan ei ole.
Haluan miehen, joka osaa korjata auton, koska mieheni on tässäkin aivan avuton ja aina pitää viedä kalliiseen korjaamoon.
Haluan miehen, joka osaa rakastella kunnolla ja sen jälkeen otaa lapset mukaansa ja lähtee rakentamaan unelmien kotia perheellen. Haluan miehen, joka myös tulee ajoissa kotiin ja laittaa perheelleen herkkuruokaa. Nykyinen mieheni ei osaa kunnolla keitää edes perunoita.
Haluan miehen, joka innostuu kaikesta uudesta, eikä nysvää tutussa ja turvallisessa ja tee ylitöitä, saadakseen perheelleen rahaa. Tässäkään mieheni ei ole kun käynyt jonkun tossututkinnon.
haluan miehen, joka on keralla kouluttautunut ammatiin, jossa oikeasti tienaa hyvin.
Kommentit (13)
Onneksi minun ei tarvitse vaihtaa miestä, sillä minulla on jo tuollainen unelmamies.
Minä haluan naisen, joka:
-Antaa kaikkia reikiä milloin minä haluan
-Tarjoaa olutta ja leipiä kun minä niitä televisiota katsoessani haluan
-Pitää turpansa kiinni
Päästä miehesi pälkähästä, sitä se varmaan jo odottaa.
oletko ap ajatellut ettet ole tuollaisen hyvän miehen arvoinen?
Olet pelkkä mälliränni nörtille, hyväksy asia
Ap:ta ei taida kukaan huolia. Eikä ole poikien suosiossa.
Haluaisit siis käytännössä minut.
Sori. Olen varattu.
Voin kuitenkin lohduttaa että olen aika lyhyt ja hiukan ylipainoinen, eli kärsimäsi vahinko on vain noin 170 cm pitkä.
Oletko siis tyytynyt mieheen vai miksi olet tuon kanssa?
Kuinka tyhmä pitää naisen olla että tekee noin?
Mä haluan naisen joka tekee kaikki nuo mainitsemasi asiat.
No mutta Ap!
Olen kaikkea tuota ja vielä vastikään vapautunut. Mullakin on kynnysehtoni silti. Haluatko kuulla mietteitäni yhteiskunnasta, politiikasta, taloudesta, filosofiasta, maailmankatsomuksista, ajankohtaisasioista, kirjallisuudesta, mielikuvituksellisista asioista ja ihan vaan elämästä ylipäänsä? Onko sulla omia mielipiteitä? Haluatko hullutella ja hassutella? Tykkäätkö mutkikkaasta, lapsellisesta, härskistä, älykkäästä ja huonosta huumorista? Siedätkö pelleilyä ja ilveilyä? Oletko luova ja yllätyksellinen? Ethän ole tosikko? Siis missään, ikinä, edes huumorissa? Täällä minä olen, ota pois. Kunhan kiinnostut minusta, etkä vain asioista joita voin sulle tehdä.
Täällä olisi myös mies kuka osaa miestentyöt ja olen vielä komeakin. Tienaan myös kohtuullisesti.
No olipa typerä aloitus!
Miksi ihmeessä olet sitten päätynyt samaan huusholliin jos on noin onnetonta! Ite olet valinnut!
JA kuten tuolla jo joku sanoi,mitäs annat vastineeksi moisiin vaatimuksiin! Oletko kaunis,nätti,hoikka,sivistynyt,keskustelutaitoinen,viisas,älykäs,osaat kasvattaa omaisuutta jnejnejne
Voi sun ukkoparkaasi,sääliksi käy kun on joutunu sun sylkykupiksi
Kuulostaa että olet varannut miehelle pelkän objektin roolin elämääsi.