Kuuminta muotia silmälasikehyksissä (kuva)
https://img.ilcdn.fi/dCd1sgiIsUAAzRjweoNE5Dwb-NQ=/full-fit-in/612x/img-…
Ei herranjumala😂 Noi on kun sen yhden Fingerpori tyypin rillit
Kuva otettu tästä jutusta, kaikki esitellyt pokat ihan hirveitä https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a21e9159-4ebf-4146-a237-dc8550c949b2
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo ovat aivan mahtavia! Varsinkin just noi metalliset ja aviatorin tyyliset.
Mistä peräkylästä ap on kun noin naurattaa?
Kyllä näitä näkee paljon Hgissä ja jopa Treella.
Tuon mallisisille on vanhoissa 70-80-l valokuvissa naureskeltu ja mietitty miten sitä on voitukin käyttää noin epäimartelevia laseja. Ja tullaan taas uudelleen hymyilemään. Ei asuinpaikka siihen vaikuta mitenkään.
Kyllä vaikuttaa. Näitä oli Tukholmassa jo vuonaa 2010. Ei peräkylissä tajuta trendejä vaan vain isommissa kaupungeissa. Kyllä nämä sinne Seinäjoellekin tulevat 2030. Muotihan on usein retroa ja kierrätystä.
Onko sulla ne aviatorit?
Kannattaa katsoa kaikki pokat eikä vain noita ekoja. Myös aurinkolasit ovat staileja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ylisuuria ollut jo aikaa. Ja lopuilla sitten muuten vaan suuria.
Tuli heti mieleen Jaakko Hämeen-Anttila, en ikinä panisi tuollaisia päähäni, vaikka olisivat kuinka in.
Mulla nuo kaikki näyttäisivät järkyttäviltä vahvojen pluslinssien takia. Hyvin näkyisivät kyllä kaikki ihohuokoset ja rypyt. Ja linssit olisivat aina likaiset, kun posket osuisivat niihin hymyillessä. Olen mieluummin epämuodikas.
Kivahan noille olisi ruiskutella.
Jos nuo 70-luvun kekkoslasit on niin cool niin palautetaan myös saman aikakauden terveysside ja tamponi mallit.
Muistan, kun Erkki Toivasella oli tuollaiset 70-luvulla.
Ne, jotka ihan oikeasti tarvitsevat laseja elääkseen (esimerkiksi minä, - 8 ja - 9 diopteria plus pluspuoli) eivät koskaan mene trendien mukaan, koska lasit maksavat ilman mitään alennuksia puolestatoista tonnista kahteen tonniin. Niitä kun pitää pitää naamallaan enemmän kuin yhden trendikauden kierron ajan. Tietysti rikkaat ihmiset ovat asia sitten erikseen.
Itse olen menossa loppukuusta silmälääkärille ja hankin neljän vuoden jälkeen uudet lasit, koska saan ne nyt puoleen hintaan. Noita seiskytluvun telkkareita en enää naamalleni hyväksy, olen elänyt oman 70-lukuni jo yli 40 vuotta sitten.
Olen nähnyt näitä kaikista staileimmilla tyypeillä. Ovat todella hyvännäköiset. Siis nuo kaikki, eivät vain noi ekat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli heti mieleen Jaakko Hämeen-Anttila, en ikinä panisi tuollaisia päähäni, vaikka olisivat kuinka in.
Vanha kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kuva.
Niin on, mutta eivät nuo hehtaarilasit ole yhtään sen houkuttelevampia nyt kuin aikaisemmin, karsean näköiset suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kuva.
Niin on, mutta eivät nuo hehtaarilasit ole yhtään sen houkuttelevampia nyt kuin aikaisemmin, karsean näköiset suorastaan.
Muoti muuttuu. Ei kymmenen vuotta sitten kuljettu kaupungilla pitkissä kalsareissa, joita treenitrikoiksi sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ihan oikeasti tarvitsevat laseja elääkseen (esimerkiksi minä, - 8 ja - 9 diopteria plus pluspuoli) eivät koskaan mene trendien mukaan, koska lasit maksavat ilman mitään alennuksia puolestatoista tonnista kahteen tonniin. Niitä kun pitää pitää naamallaan enemmän kuin yhden trendikauden kierron ajan. Tietysti rikkaat ihmiset ovat asia sitten erikseen.
Itse olen menossa loppukuusta silmälääkärille ja hankin neljän vuoden jälkeen uudet lasit, koska saan ne nyt puoleen hintaan. Noita seiskytluvun telkkareita en enää naamalleni hyväksy, olen elänyt oman 70-lukuni jo yli 40 vuotta sitten.
Se vaan, että optikoilla ei oikein ole muita malleja nyt kun näitä isoja. Ei ollut enää pari vuotta sittenkään, kun viimeksi uusiin vaihdoin.
Aulis Homelius on muodin aallonharjalla https://is.mediadelivery.fi/img/1440/5eef64aaaae94b77adc97702f93c5344.j…