Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti tiuskii- mikä vikana?

Vierailija
05.02.2020 |

Ollaan tapailtu jonkun aikaa, joten en häntä arjessa vielä kovin hyvin tunne. Pari hetkeä jäänyt taustalle kuitenkin vaivaamaan.
Esim. istuttiin sohvalla ja surffailtiin kaukosäätimellä ohjelmia, hän ensin ja sitten minä. Vuorollani hän jostain syystä tuskastui, puhisi että "V#ttu tuosta tulee vain huono olo" ja nappasi kaukkarin kädestäni. Menin ihan puihin, en sanonut tuossa tilanteessa mitään. Kun asiasta sanoin myöhemmin, ettei tuntunut kivalta, vastaus oli "Sori, mutta siitä tuli oikeasti huono olo." Asia jäi siihen.

toisella kertaa kävelimme kadulla ja bongasin näyteikkunassa tosi kauniin värisen käsilaukun, jota iloisena pysähdyin ihastelemaan. Mies puuskahti tähän ärtyneenä "Et s_tana ole tosissasi" ja jatkoi matkaansa vähän eteenpäin. Hetken kuluttua jatkettiin matkaa yhdessä eikä tuosta puhuttu mitään.
Joistain pienistä asioista usein piikittelee (mielipiteeni, matikkataidot), käännän tämän huumoriksi enkä ryhdy vänkäämään. hänellä on ehkä huono stressinsietokyky tms.. ylipäätään hän on fiksu ja looginen, hellii omalla tavallaan.

Tunnetteko tällaisia ihmisiä lähipiirissänne? miten tällaiseen on parasta suhtautua, tottuuko tuollaiseen käytökseen ajan saatossa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylinen oli. Ensimmäisillä treffeillä pistin hermostuksen piikkiin, tosin vain yksi tilanne. Toisilla treffeillä mitään epäilyttävää ei ilmennyt. Kolmannet treffit olivatkin sitten vain kettuilua ja haukkumista. Kuvitteli varmaan saavansa, kun oli ne kriittiset kolmannet treffit, mutta totesin, että sen on aika lähteä kotiin. Laittoi vielä pari päivää sen jälkeen viestiä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja sen jälkeen tuli haukkumisviesti perään...nyt on estetty.

Vierailija
22/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A L F A

L

F

A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä pohtimaan, mikä on vikana. Unohda koko tyyppi ja suuntaa huomiosi muihin ihmisiin ja asioihin. 

Vierailija
24/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemusten mukaan aika moni mies on tuollainen, siis suomalainen. Mun viimeisin deitti ei mm. antanut pussata ja pyyhki huulensa kun tuikkasin pusun, arvosteli myös telkkarin naisia "pullukoiksi" yms. yms. Eksäkin arvosteli koko ajan kaikkea, minua mm. makkarankuoreksi (painoin noin 60 kg/175 cm).

En tiedä miksi suomalainen mies on noin kriittinen ja julma.

Lähipiirissä tätä samaa.

Mistä ihmeestä te näitä tällaisia helmiä löydätte?

Noin 90 % miehistä on näitä joten helppo löytää. Kyllähän sen tälläkin palstalla näkee miten suomimies puhuu naisesta ja naiselle. Antiromanttisia ovat.

Vierailija
25/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollaiseen pirullisuuteen edes pitäisi tottua? Eroon siitä kannattaa hankkiutua.

Vierailija
26/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti-Tourette?

Vierailija
27/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemusten mukaan aika moni mies on tuollainen, siis suomalainen. Mun viimeisin deitti ei mm. antanut pussata ja pyyhki huulensa kun tuikkasin pusun, arvosteli myös telkkarin naisia "pullukoiksi" yms. yms. Eksäkin arvosteli koko ajan kaikkea, minua mm. makkarankuoreksi (painoin noin 60 kg/175 cm).

Lähipiirissä tätä samaa.

Noin 90 % miehistä on näitä joten helppo löytää. Kyllähän sen tälläkin palstalla näkee miten suomimies puhuu naisesta ja naiselle. Antiromanttisia ovat.

Oikeasti kuvittelet että joku keskustelupalsta on tasapuolinen läpileikkaus suomalaismiehtistä? Tai suomalaisnaisistakaan?

Vierailija
28/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävakaa persoonallisuus niin lycka till, tulet tarvitsemaan sitä. Googleta.

Vierailija
29/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä tätä samaa.

Täällä ei olla deiteillä.

Vierailija
30/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenekään isä tai veli ole tiuskija tyyppiä? miten näitä kuuluu oikesti kohdella? jos välittää, esim siskona?

kertokaa

Vierailija
31/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenekään isä tai veli ole tiuskija tyyppiä? miten näitä kuuluu oikesti kohdella? jos välittää, esim siskona?

kertokaa

Kanna isoa turskaa käsilaukussa ja läpsäise sillä aina miestä poskelle kun tämä töräyttää jotain sopimatonta.

Vierailija
32/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen ei todellakaan kannata tottua.

Vierailija
33/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kokemuksia teillä tällaisista on? mikä tiuskijaa vaivaa?

No mitä sillä on varsinaisesti merkitystä? Tärkeämpi kysymys on jaksatko ja haluatko katsoa tuollaista käytöstä mahdollisesti vuosikausia. Itse en viitsisi.

Vierailija
34/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä mikään vaivaa. Se on vain oma v-mäinen itsensä.

Vierailija
35/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D missä tuo tuskalla läpsiminen on auttanut? ap kokenut kaikenlaista, siksi kyselen kokemuksia laajalti. vähästä en säikähdä,olen kärsivällinen kyllä, ts. valmis alkamaan oikomaan yhdessä toisen keskustelutyyliä jne mikäli muutoin on suhteen arvoinen. Vielä vähän arvon, mutta ei tässä kiire.. toisaalta ihmettelen, miksi ihmeessä yön kuluttaisi aikaansa minuun, jos en olisi mitenkään "hyvä" tai arvokas hänen silmissään? kertokaa, arvostelkaa!

Vierailija
36/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on selvä. Hän odottaa saavansa seksiä, ja yrittää sen vuoksi sietää enemmän asioita, kuin kykenee. Varo!!! Ei sitä, ettei hän siedä... vaan sitä, että hän pyrkii peittämään sen. Se on epäkypsä asenne. Älä aloita suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
37/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa ryhtyä muuttamaan parantamaan terapoimaan ymmärtämään rakastamaan kivaksi vääntymään tuhannelle mutkalle tyytymättömän ja ilkeän äijän takia.

Vaikka toisaalta, jos sitä haluat elämältä, niin anna mennä.

Vierailija
38/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös että ap:n deitti on vielä nuori ja hiomaton, ikää ei mainittu. Joskus joku tuollainen saattaa muuttua vanhemmiten kivemmaksi, muttei aina.

Suomalainen perusluonne nyt vaan on aika veemäinen ja epäempaattinen joten kyllä näitä löytyy.

Ystäväni mies mm. heitti kaljat tämän naamalle suhteen alkuaikoina mutta nyt ovat olleet kuitenkin yhdessä yli 10 vuotta ja mies on ihan erilainen, ei pärjäisi enää ilman tätä naista.

Vierailija
39/43 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on selvä. Hän odottaa saavansa seksiä, ja yrittää sen vuoksi sietää enemmän asioita, kuin kykenee. Varo!!! Ei sitä, ettei hän siedä... vaan sitä, että hän pyrkii peittämään sen. Se on epäkypsä asenne. Älä aloita suhdetta hänen kanssaan.

ole kiltti, kerro lisää. perustele, jos ehdit. monelta puuttuu perustelut..

Vierailija
40/43 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syitä on varmaan sata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan