Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, miten tätä elämää oikein kuuluu elää?

Vierailija
05.02.2020 |

Oon kohta 30v, mutta tuntuu että oon ihan hukassa sen kanssa miten tätä elämää oikein kuuluu elää. Tuntuu, että monet ihmiset ympärillä vaan elää elämää, tekee valintoja ja elää niiden kanssa tyytyväisinä, eikä sen kummemmin mieti muuta. Mun elämä on junnannut jo vuosia paikoillaan kun en osaa päättää mihin suuntaan elämässä lähtisin. Oon ehtinyt vaihtaa alaa jo kahdesti ja taas mietin alanvaihtoa. Ei ole miestä tai lapsia. Elämä tuntuu loputtomalta valintojen suolta. Miten ihmeessä sitä osaa tehdä ne oikeat valinnat elämässä? Tuntuu, että elämässä on tsiljoona uravaihtoehtoa tai urapolkua. Puolison valintakin tuntuu mahdottomalta. Entä jos 10v tai 20v päästä huomaa tehneensä täysin väärät valinnat ja huomaa vaan elämän valuneen hukkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, no ensiksi ei puolisoa valita kuin kaupan hyllyltä. Alkaa vaikeutumaan puoliskon löytyminen mitä iäkkäämmäksi tulet. Olet jo liian pitkään elänyt yksin ja omien piintyneiden tapojesi orja. 

Jos joku on kiinnostunut sinusta niin varmista että hän on sinkku ja tutustu sitten hitaalla tahdilla. Jos toisella on kova kiire sitoutua niin älä suostu. Katso että mies on elänyt itsenäisesti ja osaa huolehtia itse itsestään. 

Näillä neuvoilla löysin oman elämän kumppanin siinä 25v. Ei se alussa ollut mitään ruusuilla tanssimista vaan piti särmiä hioa aika paljon kun niin nuoria ja kokemattomia oltiin. 

Vierailija
22/26 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
24/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, kun on tällainen ketju, niin silloin sanotaan niin kauniita asioita. Mutta muulloin, kun joku haaveilee jotain, huudetaan että sinun tehtäväsi on tehdä töitä ja maksaa verot, eikä sen tarvitse olla mukavaa.

Vierailija
25/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole miettinyt yhtään mitään vaan olen tehnyt todella nopeita ratkaisuja intuition mukaan. Päätin ulkomaillekin muutosta parin minuutin harkinnan jälkeen ja aloin järjestellä muuttoa. Näin on elämä mennyt hyvin ja olen ollut tyytyväinen kaikkiin ratkaisuihin vaikka ne eivät ole aina kuulostaneet ihan järjellisiltä. 

Vierailija
26/26 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset elämääsi rakastavan Hopeaketun, joka arvostaa sinua, pitää sinua hyvänä ja opastaa sinua elämän tiellä oman kokemuksensa tuomalla lempeällä viisaudella.

Fiksut nuoret naiset kyllä ymmärtävät Hopeaketun arvon. Siksi he ovatkin niin haluttuja nuorten naisten keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi