Voiko tulla karenssia?
Olen menossa työpaikkahaastatteluun mutta tiedän että paikan pomo on ku sipää enkä halua hänen alaisuuteensa. Jos sanon haastattelussa tämän niin voidaanko katsoa työstä kieltäytymiseksi?
Kommentit (22)
Onko sinne vain yksi hakija?
Kuinka ne työkkärissä onnistuu löytämäänn tuollaisia paikkoja johon pääsee noin vaan vaikkei kiinnosta.?
Etkö vois sanoa että olet hipnp heräämään ja myöhästelee tms
Et ole vielä tullut valituksi tuohon työpaikkaan ap, muistapa se.
Ja voihan sitä duuniin mennä, saahan siitä enemmän rahaa, kuin työttömänä pyöriskelystä. Ja jos homma ei pomon kanssa suju, lähtee vasta sitten niille karensseille.
Vierailija kirjoitti:
Ja voihan sitä duuniin mennä, saahan siitä enemmän rahaa, kuin työttömänä pyöriskelystä. Ja jos homma ei pomon kanssa suju, lähtee vasta sitten niille karensseille.
Olen mieluummin työtön ja rahaton kuin työskentelen kyseisen muijan kanssa.
ap
Juo rohkaisuryyppy ja polta sätkä juuri ennen haastattelua, myöhästy hieman ja kerro harrastukseksi videopelit ja erikoisoluet. Tää on toiminu mulla.
Saikkua sit vaan.. maha kipee, päätä särkee, oksettaa, ahdistaa.... en stressais mistään karenssista, saikkua sit vaan.
Itse sain te-toimistolta osoituksen työpaikkaan, 0-tuntia, julkinen liikenne ei kulkenut Sipooseen työaikoina. Sain karenssin 3kk, koska minulla ei ollut autoa, jolla kulkea työmatkaa. Asia käräjäoikeudessa parhaillaan.
Itse otin työn vastaan. Puoli vuotta niin olin uupunut hermoraunio. Ei kovin kannattavaa yhteiskunnalle pakottaa työttömiä näille k.pää pomoille töihin.
Tietysti voi. Vain totaalinen idiootti menee sanomaan tuollaista suoraan työkkärin määräämässä haastattelussa.
Ei ne työkkärissä kysele mitä olet sanonut haastattelussa tai mitä olet kirjoittanut hakemukseen, haluavat vain tietää haitko paikkaa ja hyväksyttiinkö sinut (ja otit työn vastaan), tai et tullut valituksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tee sitten palvelus sekä itsellesi että tuolla naiselle ja jätä menemättä koko haastatteluun. Säästyy molempien aikaa ja vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Äläs nyt! Naisethan on niiiiin kivoja esimiehiä. Ei ole huonoa naispomoa - on vain huonoja miesjohtajia!
Vierailija kirjoitti:
Itse sain te-toimistolta osoituksen työpaikkaan, 0-tuntia, julkinen liikenne ei kulkenut Sipooseen työaikoina. Sain karenssin 3kk, koska minulla ei ollut autoa, jolla kulkea työmatkaa. Asia käräjäoikeudessa parhaillaan.
Outoa, miten moni voi käydä töissä, vaikka ei ole julkista liikennettä. Voisiko valtio maksaa meille lisäkorvausta siitä, että emme keksi tekosyitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne työkkärissä kysele mitä olet sanonut haastattelussa tai mitä olet kirjoittanut hakemukseen, haluavat vain tietää haitko paikkaa ja hyväksyttiinkö sinut (ja otit työn vastaan), tai et tullut valituksi
Ei kysy, mutta haastattelija voi itse välittää tiedot työkkäriin. Ja taatusti välittääkin, jos rupeaa haukkumaan haastattelijaa kusipääksi tms.
Kukaan ei kestä vähäjärkistä kääkättävää naispomoa. Jolla naama kun petolinnut perse ja pitttihirmun luonne.
Ja lopuksi vielä ne luulee, että maailma ei pyöri ilman heitä. Vaikka kaikki sujuu kun kääkättäjä ei ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miten moni voi käydä töissä, vaikka ei ole julkista liikennettä. Voisiko valtio maksaa meille lisäkorvausta siitä, että emme keksi tekosyitä?
Outoa, miten moni työssäkäyvä ei käsitä, että kaikilla ei ole ajokorttia tai autoa eikä niitä työttömyyskorvauksella ole vara hankkia. Valtio maksaa sinulle lisäkorvausta heti siitä hetkestä lähtien, kun se rupeaa kustantamaan työttömille autot ja ajokortit. Eli ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysy, mutta haastattelija voi itse välittää tiedot työkkäriin. Ja taatusti välittääkin, jos rupeaa haukkumaan haastattelijaa kusipääksi tms.
Vastaat hitaasti ja lyhyin lausein! Et varmasti pääse!
Voidaan. Itse sain 3 kk karenssia, koska en suostunut kusipään 0-shoppariin. Onneksi itselläni säästöjä, joten karenssi ei vaikuttanut.