Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies höpisee enkeleistä

Vierailija
05.02.2020 |

Miten suhtaudut yli viiskymppiseen mieheen, joka alkaa höpistä enkeleistä jo ensi tapaamisellanne? Tai joka kertoo viimeistään toisilla treffeillänne, että hänestä tuntuu että sinä olet hänen sieluntoverinsa jota hän on odottanut koko elämänsä?

Ei sillä etteikö enkeleitä ja sieluntovereita voisi olla, mutta noiden asioiden puheeksi ottaminen tapahtuu jotenkin hieman liian varhain, ja mies vaikuttaa muutenkin jotenkin feikiltä ja vähän turhan imelältä. Tulee hakematta mieleen, että hän on ehkä oppinut huomaamaan mistä naiset pitävät, ja yrittää näin kerätä irtopisteitä, kun uskaltaa olla niin "herkkä, henkevä ja avoin"? Yrittääkö hän tällä tavalla saalistaa naisia, eli onko peluri?

Oletteko ikinä törmänneet tällaiseen? MInusta nuo enkelipuheet liian varhain, kun ei vielä edes kunnolla tunneta, ovat jossain määrin turn-off.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi vähän sama, tosin mies ei puhunut enkeleistä. Hän kuitenkin avautui todella aikaisin joistakin asioista, kuten siitä mitkä hänen tunteensa ovat minua kohtaan. Ei kuulemma ollut aikoihin ole tuntenut mitään samanlaista. Ja paljon muuta. Oletin miehen puhuvan kaikille naisille samat jutut. Sanoinkin hänelle, että taitaa olla keino saada naisia esittää herkkää. Mies vähän suuttui ja sanoi, että kaduttaa avautuminen. Miehellä siis oli paatunut naistenmiehen maine. Vähän ajan päästä hän kuoli yllättäen ja eräältä hänen hyvältä ystävältä kuulin, että mies oli alkanut yhtäkkiä keskustelemaan hänellekin syvällisiä.

Kuulostaa tutulta. Samat lirkuttelut joka daamille, joita saattaa olla samaan aikaan kierroksessa useitakin.

Ja tuo suutahtaminen kommenttisi jälkeen johtui todennäköisesti siitä että osuit suoraan naulan kantaan. Auts!

Vierailija
22/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä asia ja päätä sitten. Ole toki terveen varauksellinen. Kysy, mikä on suhteensa kristinuskoon jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies vaan yrittää saada pesää mahdollisimman helposti ja nopeasti. Älä mene tuohon halpaan!

Vierailija
24/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luiskaan vain. Ei pelaa täydellä pakalla, paljastuu luultavasti vielä alistavaksi nars.ist.iksi - j a tod. näk. ääniä kuulevaksi ski.tsoksi.

Saatat hyvinkin olla oikeassa, niin ikävää kuin se onkin.

Vierailija
25/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei jatkoon!

Vierailija
26/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ihminen ei tuomitse toista siitä, että hän näkee enkeleitä, ufoja, keijukaisia, ties mitä. Joillakin aivot saattaa ihan hyvin tuottaa harha-aistimuksia esim. jonkin trauman seurauksena ja ne on sille ihmiselle ihan yhtä luonnollinen kokemus kuin kenen tahansa oikean ihmisen tapaaminen. Todellisuus näyttäytyy meille jokaiselle hiukan eri tavalla. Oikeastaan todellisuuskin on määritelty sen mukaan kuinka suurin osa ihmisistä todellisuuden kokee.

Vierailija
27/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi vähän sama, tosin mies ei puhunut enkeleistä. Hän kuitenkin avautui todella aikaisin joistakin asioista, kuten siitä mitkä hänen tunteensa ovat minua kohtaan. Ei kuulemma ollut aikoihin ole tuntenut mitään samanlaista. Ja paljon muuta. Oletin miehen puhuvan kaikille naisille samat jutut. Sanoinkin hänelle, että taitaa olla keino saada naisia esittää herkkää. Mies vähän suuttui ja sanoi, että kaduttaa avautuminen. Miehellä siis oli paatunut naistenmiehen maine. Vähän ajan päästä hän kuoli yllättäen ja eräältä hänen hyvältä ystävältä kuulin, että mies oli alkanut yhtäkkiä keskustelemaan hänellekin syvällisiä.

Kuulostaa tutulta. Samat lirkuttelut joka daamille, joita saattaa olla samaan aikaan kierroksessa useitakin.

Ja tuo suutahtaminen kommenttisi jälkeen johtui todennäköisesti siitä että osuit suoraan naulan kantaan. Auts!

Ymmärsit ehkä vähän väärin. Siis hän nimenomaan oli ystävänsäkin mielestä juuri ennen kuolemaa yhtäkkiä alkanut puhumaan syvällisiä. Ei siis lirkutellut hänelle, vaan oli hänellekin kertonut kuinka tärkeä minä hänelle olen jne. :D En siis itse kertonut ystävälleen noita asioita, vaan hänen ystävä kertoi myöhemmin minulle.

Vierailija
28/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä (olen nro 28) että todellakin kadutti, etten ottanut ”avautumisia” niin todesta miehen maineen takia. Mutta se olikin minulta enemmänkin sellaista epävarmuutta, kun halusin välttää sitä, että kuvittelisin itsestäni liikoja millään tasolla. Ehkä yritin olla satuttamatta itseä.

Vierailija
29/31 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin: aina kun olen kuunnellut sisäistä naisenvaistoani, on se pitänyt paikkansa.

Jos joku tuntuu omituiselta, se on omituista!

Jos joku tuntuu pelimiehen avaukselta, se on pelimiehen avaus!

Jos joku on hihhuli, on hän hihhuli.

Joku noista.[/quote

Ei välttämättä aina; tapasin pari vuotta sitten aika ujon, melko erikoisen, huippuälykkään miehen (ei tosin nähnyt enkeleitä, eikä usko muuhunkaan yliluonnolliseen). Itsekin mietin, tuleeko tästä mitään, mutta mies paljastui todella herkäksi, myös tunneälykkääksi.

Nykyisin asutaan yhdessä, vähän haasteita tässä on, mutta ne selvitetään puhumalla (mieskin on oppinut puhumaan tunteistaan). Uskon meidän olevan yhdessä jatkossakin.

Vierailija
30/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen, että voisin hyvinkin alkaa puhumaan enkeleistä ensitreffeillä miehen kanssa. Esimerkiksi eilen puhuin eräälle ihmiselle niistä kun huomasin, että siitä tuli seitsemän vuotta, kun jouduin autokolariin. Ennen kolaria tunsin vahvan olon, että minun pitäisi pysähtyä, mutta en pysähtynyt ja olenkin laskenut leikkiä, että suojelusenkeli siinä yrittää rääkyä minulle pysähtymistä. Eli ne minun enkelini olivat ihan sellaisia lapsenuskon suojelusenkeleitä, ei sen enempää.

Mutta jos mies alkaisi puhumaan jostakin voimakkaista tunteista minuun heti, niin se olisi Moikka!

Vierailija
31/31 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että on mies?

Samaa ajattelin. En ole kuullut että yksikään mies olisi Suomessa käynyt enkelikurssin.

Tiedän yhden. On aika iäkäs, joku ehkä 60-70 vuotias. Tosi imelä mies kaikille naisille. Hänellä oma facebook ryhmä noille enkelijutuille ja tapahtumia järjestää. Ja varmaan arvaatte, keistä ryhmän jäsenet koostuu? En tiedä onko siellä yhtään miestä tämän yp:n lisäksi.. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi