Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten neurologiset häiriöt - pääseekö tutkimuksiin Helsingissä yksityisen kautta?

Vierailija
05.02.2020 |

Ollaan oltu nyt jonkin aikaa perheneuvolan asiakkaina ja tuntuu, että asiat eivät oikein etene ja että siellä puhutaan ihan turhia asioita. Olen vähän kyllästynyt siihen, etten saa lapselleni sitä apua mitä hän tarvitsee. Koulussa on ollut keskittymisongelmia ja kaverisuhteissa ongelmia. Tietyissä asioissa on erityistä lahjakkuutta, esimerkiksi äidinkielessä. Lukemaan oppi jo 5-vuotiaana. Nyt tuntuu olevan jonkinlaista masennusta jo ilmaantunut ja käytöshäiriöitäkin. Olen oikeasti tehnyt ihan hirveästi töitä lapseni eteen, meillä on hyvin säännöllinen elämäntapa ja tietyt rutiinit. Silti lapsen oireilu ei tunnu loppuvan.

Mistä ihmeestä saan apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pahimmat oireet ovat näitä:

- jumittuminen tiettyihin juttuihin. Saattaa jankata kaksikin tuntia jostain pienestä asiasta ja siihen littyy huutamista ja joskus tavaroiden heittelyä. Asioita opetellaan uudelleen ja uudellee, eikä mikään tunnu menevän perille.

- välillä vaikeus saada kontaktia

- addiktiivinen taipumus

- masennusoireet

Vierailija
2/4 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen.

Perheneuvolasta on reitti lastensuojeluun mutta ei reittiä neurologisiin tutkimuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykksi sukulaiseeeni oli ykso kymmmenestä joka sai sähköstimulaaatio hoitoa koko maaassa.

Vierailija
4/4 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terveyskeskukseen.

Perheneuvolasta on reitti lastensuojeluun mutta ei reittiä neurologisiin tutkimuksiin.

Ihanko totta? Mä olen ollut koko ajan siinä käsityksessä, että siellä tutkitaan myös neurologisia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme