Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusmalleista tietävät, voi apua...

Vierailija
05.02.2020 |

Vakiokampaajani muutti pois joten kävin toisessa kampaamossa ja voi luoja. Kampaaja oli eläkeikää lähestyvä ja leikkasi kerrostetut yli olkapään ulottuvat hiukseni yksinkertaisesti katki niin että ne ovat nyt tasan olkapäille ja ilman mitään muotoa. Ennen minulla oli siis takaa pitemmät ja kerrostetut jne. Nyt on kammottava olkapäille ulottuva pottakampaus joka vanhentaa lähemmäs viiskymppisen täydeksi mummoksi. Kun huomasin mitä tapahtuu totesin että haluan sieltä vaan äkkiä pihalle ennen kuin kampaaja rupeaa leikkaamaan lisää koska niitä hiuksia ei saa enää takaisin. Eli mitä tälle vois nyt realistisesti tehdä vai onko seuraava vaihtoehto lyhyet hiukset? Minulla on vielä ohuet ja sileät hiukset joten lopputulos on kauhean näköinen. Tilaanko ajan kylän kalleimmasta kampaamosta korjaamista varten vai odotanko että kasvaa ja käytän huiveja peittämään pottakampausta...?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen polkankin kerrostaa. Mikset sanonut, millaiset hiukset haluat? Nyt on muodissa tasapaksu polkka. Ehkä kampaaja tykästyi siihen ja kun asiakas antoi vapaat kädet niin teki oman mielensä mukaan. Kyllä ne hiukset kasvaa takaisin. Joillain nopeammin, toisilla hitaammin. Jos olet ihminen, joka jaksaa laittaa hiuksiaan, niin latvoja kihartamalla polkasta saa paremman näköisen. Tasapaksu suora polkka sopii harvalle.

En sanonyt että saa vapaat kädet. Oletin että kun sovitaan paljonko lyhennetään, kampaaja ottaa olemassa olevan mallin ja lyhentää mallin mukaisesti sen verran eikä vaan katkaise hiuksia suoraan. Olen käynyt 10 vuotta samalla kampaajalla enkä tosiaan tiedä miten nää jutut menee joten oli varmaan mun moka. Ap

Tää oli vähän teidän kummankin moka. Ton lyhennyksen voi tosiaan käsittää kahdella tavalla. Ammattitaitoinen kampaaja olisi kysynyt lisää. Mut kannattaa aina mahdollisimman tarkkaan selittää, mitä haluaa. Kampaajat tosiaankin ovat joskus vähän pölvästejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla