Niko Ranta-aho Hells Angelsin pomo keskustelevat Cheekistä
Oliko niin, että Cheek oli seurustellut Nikon siskon kanssa, joka on nyt myös syytettynä tässä jutussa. Mitähän tuo keskustelu tarkoittaa.
Ranta-aho: sä tiedät millä levelillä mä pelaan asioiden kans
Henkka: tiedän tiedän ja ne ei auta
R: (epäselvää) täält menee
H: joo joo
R: (epäselvää) menee
H: joo joo
R: minkä takia ne menee
H: joo mä mä tiedän
R: koska tällä hetkellä mä oon hänen yläpuolellaan
H: mm joo joo
R: minkä takia se menee saman tien
H: mm
R: koska hän ei pysty katsomaan sitä
H: mä pystyn
H: mut mä en pysty katsoo sitä et sä lähet Niko menee
R: mieti jos Cheekki joutu lähtee menee ku ei pysty kattoo
R: valitettavasti hän johtaa hänen porukkaansa
R: ja valitettavasti mä oon tehny paljon asioita
H: Niko mä tiedän ei tarvii ei tarvii Niko
R: se on mulla 210 000
H: mä tiedän tiedän sen (epäselvää)
R: sen takia sen takia ku se tietää sen että jos mä hermostun ni se joutuu pakittaa
R: vaan hänen on pakko olla mun takana
Kommentit (42)
Jotenkin koomisia nää kaikki aikuislapsigangstat...
Tässä keskustelussa on kyllä ristiriita
:
H: Minkä takia ne menee <- Ne eli monikko
R: koska tällä hetkellä mä oon hänen yläpuolellaan <- yläpuolella eli arvoasteikolla missä he eli omassa porukassa
R: koska hän ei pysty katsomaan sitä <- Hän eli se?
R: mieti jos Cheekki joutu lähtee menee ku ei pysty kattoo. <- miksi ei puhutaan hänen eli ilmeisesti tämä ei ole laakso
R: valitettavasti hän johtaa hänen porukkaansa <-- silloinhan niko ei ole tämän porukan yläpuolella, eli ei puhu laaksosta
Vierailija kirjoitti:
Jos Cheek on osannut olla tarpeeksi varovainen niin ei se tällaisen lausunnon takia mihinkään linnaan joudu. Pilvilinnaa ehkä. Ei Suomessa ihan näin pienestä tuomita, jos nimi mainitaan tai jos bailaat rikollisen kanssa.
Ei näyttänyt haberinkaan varovaisuus vaikuttavan kun tuomittiin näiden puheiden perusteella
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa on kyllä ristiriita
:
H: Minkä takia ne menee <- Ne eli monikko
R: koska tällä hetkellä mä oon hänen yläpuolellaan <- yläpuolella eli arvoasteikolla missä he eli omassa porukassa
R: koska hän ei pysty katsomaan sitä <- Hän eli se?R: mieti jos Cheekki joutu lähtee menee ku ei pysty kattoo. <- miksi ei puhutaan hänen eli ilmeisesti tämä ei ole laakso
R: valitettavasti hän johtaa hänen porukkaansa <-- silloinhan niko ei ole tämän porukan yläpuolella, eli ei puhu laaksosta
Vähän sekavasti selitetty, eli olettaisin että
Se on laakso ja arvoasteikossa puhutaan omasta porukasta et voi olla muiden porukassa arvoasteikolla korkeammalla
Cheek on joku jolla sitten oma porukka koska mainitaan erillisenä, ei se välttämättä ole cheek mutta ei kyllä tuo laaksokaan, mikäli laakso on puhuttu hän ja se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Cheek on osannut olla tarpeeksi varovainen niin ei se tällaisen lausunnon takia mihinkään linnaan joudu. Pilvilinnaa ehkä. Ei Suomessa ihan näin pienestä tuomita, jos nimi mainitaan tai jos bailaat rikollisen kanssa.
Ei näyttänyt haberinkaan varovaisuus vaikuttavan kun tuomittiin näiden puheiden perusteella
Niin, mutta mihin rikokseen tämä keskustelu kytkee cheekin? Haber kytkeytyi suoraan käyttö/hallussapito rikokseen.
Tässä yhteydessä ei puhuttu Jaresta, vaan Helvetin Enkeleiden pomosta jota kutsuttiin Cheekiksi
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteydessä ei puhuttu Jaresta, vaan Helvetin Enkeleiden pomosta jota kutsuttiin Cheekiksi
Minusta tuossa puhutaan kahdesta eri porukasta ja kahdesta eri henkilöstä. HE ja SE on selvästi eri kuin Cheek ja hänen porukkansa.
Silloinhan Niko ei puhuisin toisen porukasta jos tässä toisessa ollaan yläpuolella ja miksi tuo henkka käytti cheekkiä eikä jatkanut keskustelua hänestä tai siitä?
Ei tuo välttämättä ole cheek vaan joku muu, mutta erihenkilöistä puhuvat.
Ylipäätänsä on kyllä mielenkiintoista miksi käyttäisivät cheekkiä lempinimenä taitaa olla kuitenkin tuttu. Jo nyt aiemmin on ollut valkoistacobraa jne muuta, niin miksi cheek kun tuntevat toisensa jo nikon siskon kautta?
Tästähän on tulossa leffa joskus tulevaisuudessa. Slapstick -komedia tyyliin Pekka ja Pätkä Aurinkorannoilla. Featuring Sofia Bershlök as Siiri Angerkoski.
T. Spede täältä taivaasta.
Kummastuttaa tuo cheekin nimen käyttö, ei vain mahdu päähän miksi käyttäisi siskon entisen miehen nimeä salanimenä.
...mutta ilmeisesti tästä erihenkilöistöistä on kyse:
Syytteiden ytimessä on se, että liikemies Niko Ranta-aho ja virkavaltaa pakoillut ex-jengipomo Janne ”Nacci” Tranberg ovat johtaneet rikollisryhmän toimintaa Espanjansa.
Molemmilla on ollut käskyvallassaan 4–5 henkilön muodostamat Suomessa toimineet ydinryhmät, jotka ovat hoitaneet huumeiden ja muiden laittomien aineiden maahantuonnin, varastoinnin ja levityksen.
Onko "cheek" siis Nacci?
En todellakaan usko, että Jare T olisi sekaantunut huumeisiin!! Huolimatta siitä, että Suski on ex ja tuntee Nikon. Jare on niin periaatteen ihminen, ettei petä isälleen antamaa lupaustaan pysyä poissa huumeista. Konjakkia ja muuta menee, mutta ei huumeita.
Millainen tyyppi Suskin nykyinen mies on? Ravintoloitsija?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko, että Jare T olisi sekaantunut huumeisiin!! Huolimatta siitä, että Suski on ex ja tuntee Nikon. Jare on niin periaatteen ihminen, ettei petä isälleen antamaa lupaustaan pysyä poissa huumeista. Konjakkia ja muuta menee, mutta ei huumeita.
Millainen tyyppi Suskin nykyinen mies on? Ravintoloitsija?
Ottamatta kantaa siihen onko kyseessä cheek vai "cheek".
Useat myyjät eivät käytä, esimerkiksi ainakin joskus puhuttiin että HE yksi jäsenehto on ollut että et käytä, siksi tuo Niko ihmetyttää tuolla, voi olla että säännöistä on lipsuttu, mutta voi myös olla että Niko ei järjestöön kuulu muuta kuin bisneskumppanina koska olihan niitä yhteyksiä myös muualle.
Mietis nyt miten kannattavaa on tehdä kauppaa narkkarin kanssa? Tässä hyvä esimerkki miksi ei. Sieltä vedetään välistä ja puhutaan mitä sattuu, kenelle sattuu ja missä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Niko juttelee juuri tuossa kyseisen hepun kanssa, joten miksi puhuisi hänestä kolmannessa persoonassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko juttelee juuri tuossa kyseisen hepun kanssa, joten miksi puhuisi hänestä kolmannessa persoonassa.
Niinpä. Eli kyse on räppäri Cheekistä. Todennäköisesti tarkoittaa että Cheek jätti Susannan koska ei hyväksynyt tämän rikollisia touhuja.
Veikkaan, että Cheek eli Jare ei pystynyt katsoon Nikon toilailuja ja lähtenyt menemään. Jaren suojatilla Lukas Leonilla ainakin oli keikka Ruissis ja oli sitä katsomassa.
Aivan käsittämätön keskustelu, ihme jos joku saa tosta yhtään mitään irti. Toki on varmaan irroitettu tuo pätkä vaan asiayhteydestä. Cheek voi olla Cheek tai sitten joku muu. Eiköhän Niko tunne Cheekin niin miksi ei puhu hänestä Jarena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eli kyse on räppäri Cheekistä. Todennäköisesti tarkoittaa että Cheek jätti Susannan koska ei hyväksynyt tämän rikollisia touhuja.
Häh no ei! Eikö noiden juttu loppunut jo ennen tuota 😁
En väännä. Ei tuossa mistään parisuhteista puhuttu 😂
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämätön keskustelu, ihme jos joku saa tosta yhtään mitään irti. Toki on varmaan irroitettu tuo pätkä vaan asiayhteydestä. Cheek voi olla Cheek tai sitten joku muu. Eiköhän Niko tunne Cheekin niin miksi ei puhu hänestä Jarena.
Kyllähän tuosta saa jos ymmärtää asiayhteyden.
Tossa nyt ilmeisesti ehkä yritetty käyttää cheekkiä hämynä, helvetin typerä veto, mutta niin oli nuo kirjaukset ja muut että sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän juttele.