Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä käytetty seksuaalisesti hyväksi ?

Vierailija
05.02.2020 |

Miten?
Missä?
Milloin?
Sukupuolesi?
Muuta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo neitsyys meni ra-iskauksen yhteydessä parikymppisenä. Olisin toivonut jotain korjaavaa kokemusta mutta ikisinkuksi jäin. -n35

Vierailija
2/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni, n. 10 vuotta vanhempi mies houkutteli suuseksiin ollessani 11 vuotiaana maalla.

Pian tämän jälkeen aloitin säännöllisen seksielämän itseäni vanhempien kanssa.

Tämä olisi ehkä saanut odottaa muutaman vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman lähiön 2 kymppinen mies haki meidän 4-5 tytön porukalle kaljaa viikonlopun tarpeisiin, palkkioksi hän harrasti seksiä meistä yhden kanssa.

Jokaisella meillä oli vuoromme ja kaverini 13 menetti neitsyytensä yhtenä viikonloppuna.

Hän joutui myöhemmin keskeyttämään koulun syömishäiriön takia.

Vierailija
4/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytetty. Mulla on niin vakavaa hyväksikäyttöä, että menetin muistin kokonaan lapsuusajoilta n. 20 vuodeksi. Mulla on kyseessä eno, ja hyväksikäyttö on alkanut viimeistään 4-vuotiaana, ensin sormilla tökkimällä intiimeihin paikkoihin ja sitten lopulta teini-iässä raiskaukseen asti. Todella sairas lasten hyväksikäyttäjä kyseessä

Vierailija
5/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, lähisukulaiset n. 10-vuotiaasta alkaen. Myös isoveljen kaverit kun olin teini.

Vierailija
6/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessämme 90 luvulla Isäpuoli hoiti rangaistukset ja ne olivat melkoisen kovia, onkivapaa tai sähkökaapelia takapuoleen ja jaloille, että pikkuhousut vereentyivät muutaman päivän jälkeenkin.

Äiti usein määräsi rangaistukset ja vielä usein tarkisti jäljet ja päätti riittääkö vai annetaanko lisää.

Murrosiässä selvisin tilanteesta ensin tyydyttämällä isäpuolen suulla, myöhemmin olimme yhdynnässä muissakin yhteyksissä.

Näin jatkui vuoden verran.

Tämä loppui kun äitini aavisti jotain ja mainitsi epäilyistään. Olin silloin 16.

Olen vaiennut asiasta koko ikäni, en ole kertonut miehelleni.

Perheeseemme ei lasten kuritus kuulu.

N.31

Vierailija
7/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheessämme 90 luvulla Isäpuoli hoiti rangaistukset ja ne olivat melkoisen kovia, onkivapaa tai sähkökaapelia takapuoleen ja jaloille, että pikkuhousut vereentyivät muutaman päivän jälkeenkin.

Äiti usein määräsi rangaistukset ja vielä usein tarkisti jäljet ja päätti riittääkö vai annetaanko lisää.

Murrosiässä selvisin tilanteesta ensin tyydyttämällä isäpuolen suulla, myöhemmin olimme yhdynnässä muissakin yhteyksissä.

Tämä loppui kun äitini aavisti jotain ja mainitsi epäilyistään. Olin silloin 16.

N.31

Asuitko Lapissa, tai missäpäin? Oli yleistä lestadiolaisoperheissä tuo touhu vielä 2000 luvulla.

Vierailija
8/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen 10-12 vuotiaana.

Miten vaikutti?

Sillä tavalla, että olen ollut yksin koko ikäni!

N. 48

Vierailija
9/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli.

Haluan unohtaa.

Vierailija
10/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen vähän yli 20v nainen. Muuta en halua sanoa

Vierailija
11/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Online seksisuhde 5 vuotta vanhemman ihmisen kanssa. Olin tämän alkaessa 14. Omien kuvien lähettelyä ja roolipelaamista vuositolkulla, siitä kehittyi itselleni riippuvuussuhde. Tuhosi itsetuntoni täysin, olen hakenut hyväksyntää ihmisiltä olemalla haluttava.

Tänään heräsin pitkästä aikaa siihen, että näin hänestä unta. Olemme jutelleet viimeksi toukokuussa 2019, kun yritin ottaa taas yhteyttä. Ahdistaa.

Emme ikinä tavanneet kasvotusten, vaikka olen yrittänyt. Tiedän, että yksi samanikäinen nettiystäväni on kokenut täysin saman, saman ihmisen kanssa. Kuvottaa.

N22.

Vierailija
12/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olin serkun kanssa yhdessä tuumin.

Vierailija
13/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, olin serkun kanssa yhdessä tuumin.

Mitä serkumpi sitä herkumpi

Vierailija
14/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti olin 10 vuotias poika, suuseksiä molemmin puolin.

Äiti muutti Ruotsiin kun olin 13.

Jäi vain kysymys miksi?

.Nykyisin, hyvä työ, vaimo ja kolme lasta ja keskiluokkainen elämä.

Vierailija
15/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.31

Hyi helvetti

Vierailija
16/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaietko näistä.

Rikolliset kiinni. Voitte hakea oikeudenkäynnin salaiseksi julistamista ja toivottaasti saatte anonyymin nimen papereihin.

Itsellä prosessi käynnissä. Se vaan hankakoitunut, kun hakkeri on tuhonnut tietokoneeltani ketäämääni todistusaineistoa.

Vierailija
17/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella harrastettiin deittilinjalle soittelua koulun jälkeen kaverin kanssa. Naiset sai soittaa ilmaiseksi. Olimme 8-10-vuotiaita. Useampi mies olisi maksanut meille linja-autoliput paikkakunnalleen. Sairasta.

Kotikadulla oli yksi runkkari vaanimassa välillä koulun jälkeen roskiksien luona meitä pikkutyttöjä. Huuteli meille yksin kulkeville tytöille, että saatte 50 markkaa, jos tulette tänne.

Kerran menin miehen lähelle, ajattelin, helppoa rahaa. En muista mitä mies näytti, mutta nainen naapurista sattui paikalle ja sanoi soittavansa poliisit, jos vielä näkee miehen siinä.

Nämä ovat yksi monista tapauksista. Surullista, mutta totta.

Vierailija
18/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteella harrastettiin deittilinjalle soittelua koulun jälkeen kaverin kanssa. Naiset sai soittaa ilmaiseksi. Olimme 8-10-vuotiaita. Useampi mies olisi maksanut meille linja-autoliput paikkakunnalleen. Sairasta.

Kotikadulla oli yksi runkkari vaanimassa välillä koulun jälkeen roskiksien luona meitä pikkutyttöjä. Huuteli meille yksin kulkeville tytöille, että saatte 50 markkaa, jos tulette tänne.

Kerran menin miehen lähelle, ajattelin, helppoa rahaa. En muista mitä mies näytti, mutta nainen naapurista sattui paikalle ja sanoi soittavansa poliisit, jos vielä näkee miehen siinä.

Kerroitteko siellä deittilinjalla ikänne? Minusta tuollainen kusettaminen on myöskin väärin.

Vierailija
19/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani pieni naapurissamme asui pedofiili. Leikin hänen samanikäisen tyttönsä kanssa. Myöhemmin kuulin, että tyttö joutui pitkäksi aikaa mielisairaalaan.

Vierailija
20/26 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroitteko siellä deittilinjalla ikänne? Minusta tuollainen kusettaminen on myöskin väärin.

Joo ei. Eiköhän jokainen aikuinen mies erota kikattavat pikkutytöt aikuisesta naisesta.