Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talentin Ässää ei olisi pitänyt äänestää jatkoon.

Vierailija
04.02.2020 |

Liian räikeä tyyppi ja vielä tytär oli katsomassa miltei alastoman äitinsä pepun pyöritystä! Vaikka tuomaristo kuinka perusteli, että nainen on rohkea, ei silti ole soveliasta lapsille tuollaista näyttää. Varmasti oli muitakin lapsia yleisössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ainakaan mielestäni ihmeellinen talentti ole. 

Vierailija
2/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi järkyttynyt tän Aleksandra Ässän esityksestä enkä varmasti ole ainoa. Ihmettelen miksei mikään lehti ole kirjoittanut tapauksesta sunnuntain jälkeen? Tuommoinen olisi pitänyt täysin deletoida pois lähetyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se juttu oli jonkinlainen tinder. Esitellään yksinhuoltajuus ja lapsi jne. Ehkä se ei ollut tarkoitus, mutta en pitänyt tavasta, miten hän esittäytyi. Voi olla, että kova julkisuus pahimmillaan vie ilon tanssimisestakin. Minusta nainen vaikutti pohjimmiltaan hyvin herkältä.

Vierailija
4/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se juttu oli jonkinlainen tinder. Esitellään yksinhuoltajuus ja lapsi jne. Ehkä se ei ollut tarkoitus, mutta en pitänyt tavasta, miten hän esittäytyi. Voi olla, että kova julkisuus pahimmillaan vie ilon tanssimisestakin. Minusta nainen vaikutti pohjimmiltaan hyvin herkältä.

Ja oliko pakko noin vähissä vaatteissa olla? Olisi edes pebansa peittänyt.

Vierailija
5/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esityksestä tuli mieleen kuin strippiluolassa olisi ollut.

Vierailija
6/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluaa et läskejä ihaillaan, tottakai voi näyttäyä julkisesti mini vaatteissa mitkä ei istu..mutta miks pitää tehä siitä nii iso numero. Vtu. Myötähäppee

Ja ei oo muuta elämää kun tanssi? Luulen että jos eiois päässy jatkoon niin ois tullu isompi haloo ja lehdissä kitjotettu yms feministit hyökänny puolustammaa sitä

Vierailija
7/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks varmaa esiintyy rinnat paljaana koska VOI NAISETKII NII KU MIEHETKII OLLA ILMAN PAITAA ja koska imetys ymsyms

Vierailija
8/8 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks haluaa et läskejä ihaillaan, tottakai voi näyttäyä julkisesti mini vaatteissa mitkä ei istu..mutta miks pitää tehä siitä nii iso numero. Vtu. Myötähäppee

Ja ei oo muuta elämää kun tanssi? Luulen että jos eiois päässy jatkoon niin ois tullu isompi haloo ja lehdissä kitjotettu yms feministit hyökänny puolustammaa sitä

Minua ei järkyttänyt niinkään lihavuus vaan enemmän vähissä vaatteissa olo. Yhtä järkyttävää olisi ollut laihan naisen keikistely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän