Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiesitte, että parisuhteenne kestää?

04.02.2020 |

Olen seurustellut parisen kuukautta. Ne ovat olleet elämäni parasta aikaa. Tapasin poikaystäväni netissä, ensitapaaminen oli marraskuussa. Heti ensimmäisistä tunneista mulla oli sellanen tunne, että haluan olla sen kanssa. Kaukosuhde ja mun opiskelut hieman hankaloittavat mahdollista yhteistä tulevaisuutta. Ollaan siitä jo toki puhuttu, mutta mitään ei oo lyöty lukkoon. Ei tietenkään vielä.

Voiko näin lyhyen ajan jälkeen tosiaan tuntea, että haluaa olla toisen kanssa koko loppu elämän? Oon kerran aikaisemmin seurustellut, alle 2 vuotta. Koko suhteen ajan tiesin, etten halua edes kuvitella yhteenmuuttoa sen tyypin kanssa. Enkä halunnut edes viettää aikaa sen kanssa. Nyt en muuta toivokkaan, kun että voisin olla koko ajan poikaystävän seurassa. Onneksi pian on hiihtoloma, niin saadaan olla taas yhdessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kun molemmat sairasti noro-viruksen pienessä yksiössä yrjöt naamalla niin jotenkin oli silti silleen että ihanaa kun oot just siinä just tollasena niin koin sellasta luottavaisuutta meidän suhteen. :)

Vierailija
2/3 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kun molemmat sairasti noro-viruksen pienessä yksiössä yrjöt naamalla niin jotenkin oli silti silleen että ihanaa kun oot just siinä just tollasena niin koin sellasta luottavaisuutta meidän suhteen. :)

Ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla vähän saman tapainen kokemus nyt poikaystävän kanssa. Mulla on ujo kakka ja olin ekaa kertaa hänen luonaan kylässä. Multa vaan ei tullut mitään ulos ja tuskissani sit olin. Pyysin hakemaan apteekista peräruiskeita ja poikaystävä kävi. Kysyi vielä, että tuleeko pitämään kädestä kiinni, jos kakkaaminen sattuu :D