Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjoavatko miehet teille treffeillä aterian?

Vierailija
04.02.2020 |

Onko kyseessä aina ateria vai joskus pelkkä juoma?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko maksetaan puoliksi tai se tarjoaa kuka pyytää. Toiminut ilman mitään eri keskusteluja treffeillä koko elämäni ajan, myös nykyisen vaimoni kanssa kun tavattiin. Olen siis mies 42v.

Vierailija
22/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperelaiset miehet eivät tarjoa juuri koskaan koska ovat niin köyhiä ja työttömiä. Helsingissä tarjottiin. Joskus olen tarjonnut itse miehelle.

N46

Joo minullekaan ei tarjonnut ravintolassa tamperelainen mies. Halusi vielä itse mennä kalliiseen ravintolaan. Ja huomasin, että alkoi laskea kännykällä kun lasku tuli pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut joo ja jotkut ei, jatkoa ei tule jos mies ei tarjoa ja saatan kieltäytyä jos mies ei sytytä.

Vierailija
24/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies on halunnut tarjota oli kyseessä siiten ateria, jos ollaan käyty syömässä tai kahvit tms. jos ollaan käyty vaan kahvilla.

Toki on niitäkin treffejä ollut jolloin molemmat on maksanut omansa.

Ja kysymyksen asetteluun liittyen, on myös tarjottu kaikki muu paitsi alkoholijuomat maksoin itse, koska mies oli absolutisti. 😁

Vierailija
25/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tasan kerran elämässäni treffeillä, emmekä syöneet. Itse maksoin omani, tietenkin. Mun seura on aina ilmaista.

Vierailija
26/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään miehen ei pidä ikinä tarjota mitään yhdellekään naiselle. 

Miksei? Siis itse mietin asiaa siltä kannalta, että minä taas olen sellainen, joka ihan hyvin voi miehelle tarjota ruoat, tai vaikka kaverille jne. Niin miksi se joillekin voi olla noin iso asia.

No, minulle se on aivan sama treffeillä joudunko maksamaan itse vai tarjotaanko. Kerran kyllä vastaan tuli melkoinen turn-off. Oltiin erään tyypin kanssa syömässä, alkupala tuli vain minulle, mutta sitä ei tarjoilijalle kumpikaan muistaakseni erikseen sanonut, joten hän sitten automaattisesti pisti sen puoliksi molempien laskuun. Tää apina veti siitä ihan hirveät kilarit, lasku olisi pitänyt pistää uusiksi ja se alkuruoan osuus häneltä pois. Minua hävetti ihan hirveästi ja sanoin että ei tarvii uusia laskuja, että maksan tolle sit ite jälkeenpäin. Ja niin teinkin, mutta uusia treffejä ei enää tullut. Kyseessä oli niinkin huikea summa kuin 2-3e. Joo, periaatteessa hänhän maksoi turhasta, mutta omalle kohdalle tapahtuessa olisin vain maksanut sen kummemmin ulisematta.

Vierailija
27/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan lähtökohtaisesti. Tinder-maailmassa olen oppinut, että miehen kannattaa olla antelias treffien alkupuolella. Tällöin nainen on todennäköisemmin antelias treffien loppupuolella.

Vierailija
28/32 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudun aina maksamaan omani, joskus jopa miehenkin kahvin ja joskus ruoankin. Ulkomaaliset miehet ovat kohteliaasti kieltäytyneet ja maksaneet minunkin osuuteni. Suomalaiset ovat aina pistäneet puoliksi :D.

Ulkomaalaiset ovat olleet Belgiasta, Englannista, Australiasta, USA:sta ja Tsekistä.

Vierailija
29/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaa ruokaa ja juomaa. Nainen levittää illan päätteeksi haarojaan sen vastineeksi. Ettekö te näitä perinteisiä sukupuolirooleja aina ole peräänkuuluttamassa?

Minusta tällä vuosituhannella eletään mielummin tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.

Vierailija
30/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoan lähtökohtaisesti. Tinder-maailmassa olen oppinut, että miehen kannattaa olla antelias treffien alkupuolella. Tällöin nainen on todennäköisemmin antelias treffien loppupuolella.

Antaa lähinnä säälittävän kuvan miehestä. Ei pidä yrittää liikaa mielistellä vaan kohdata nainen tasaveroisena ihmisenä. Toimii paljon paremmin.

t. mies, parisuhteessa

Vierailija
31/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole treffaillut kuin baareissa ja siellä miehet ovat aina tarjoutuneet maksamaan.

Vierailija
32/32 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin on tarjottu, mikä onkin kyllä melkoinen turn off kun on siis yökylässä miehen luona eikä tarjota ruokaa koko iltana, eikä myöskään seuraavana päivänä.

Näinkö he kohtelevat kavereitaankin? En minä ainakaan toimisi noin jos on vieraita, oli ne sitten keitä vaan. Parhaimmillaan haetaan itselleen ja syödään pokkana toisen katsellessa vierestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi