Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verta pissanäytteessä.

22.06.2006 |

Osaisko joku kertoa mitä tarkoittaa jos on vähän verta pissassa? Kävin tänään neuvolassa ja siellä oli joku tuuraaja joka ei osannut sanoa yhtään mitään. Raskausviikkoja on nyt 26+ ja minulla on streptokokkibakteeri. Vuotoja on ollut monesti alkuraskaudesta, mutta pissanäytteet on aina olleet puhtaat. Nyt oli myös proteiinit +.

Mitään oireita ei ole ollut ja kaikki muut arvot oli ok.

Voi että hermostuttaa ku ei tiiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä mitään hälyttävää, mutta seuraillaan.

minulla oli pari viikkoa takaperin verta virtsassa ja nyt löytyi viljelyssä streptokokki virtsaviljelyssä. heti pistivät äitipolin kautta antibioottikuurille ja tarkistu parin viikon päähän.

eikö sulle ole antibiootteja annettu?

Vierailija
2/3 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bakteeri ei lähtenyt pois tai tuli uudestaan takasi. Enää sitä ei yritetä hoitaa, sitten vaan synnytyksessä tippaan.

Tuota mitetinkin, että onkohan tällä bakteerilla jotain yhteyttä tuohon pissanäytteeseen...

Sain neuvolasta kuitenkin tikkuja mukaan, joilla testaan ite huomenna pissan. Jos vielä näkyy jotain niin taidan soittaa suoraan äitipolille, kun oli niin onneton tuo neuvolantäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutaman kerran, kun on ollut oikein voimakas virtsatietulehdus, niin pissan seassa on ollut verta. Ilmeisesti se on tuo samainen streptokokkibakteeri, joka aiheuttaa virtsatietulehduksen? Tulehdus tosiaan on kyllä hyvä saada pois, ainakin ennen synnytystä, mutta ihan normaali vaivahan tuo raskaana olevilla on. En tiedä, oliko tämä yhtään enempää kuin mitä jos tiesit, mutta kuitenkin.