Niin kaunis kappale Koskaan et muuttua saa Pasi Kaunisto. Sopiiko häävalssiksi?
Aivan ihana.
Kommentit (40)
Se on sellainen kaihoisa biisi. Ettenkö sanoisi jopa melankolisen surumielinen biisi. Hyvä biisi kuitenkin.<3
Se vähän niin kuin velvoittaa hommaamaan botoxit, silikonit ja tupeet ennemmin tai myöhemmin.
En tiedä mikä on, mutta tää olis se kappale jonka haluaisin häissäni kuulla.
Ei sovi, koska hääpäivästähän se vaimon miehen muuttamisprosessiprojekti oikeasti alkaa. Olis aika valheellinen valinta.
Mies määrää, ettei nainen saa muuttua. Vanhanaikainen, 40 vuotta sitten meni ehkä läpi.
Jos olette 6- tai 7-kymppinen pari. Silloin sopii. Siinä kappaleessa puhutaan myös kaiholla kaipaamaa nuoruutta.
Sopii tai on sopimatta, jokainen pari saa valita itselleen mieluisan kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette 6- tai 7-kymppinen pari. Silloin sopii. Siinä kappaleessa puhutaan myös kaiholla kaipaamaa nuoruutta.
Sittenhän sen nimen pitäisi olla Koskaan et muuttua olisi saanut
No mikä ettei, onhan se valssi, tosin hieman hitaanpuoleinen = vaikeahko tanssia.
En vaan ole aivan varma, että se on kovinkaan realistinen pohja liitolle, ettei toinen saisi koskaan muuttua. Jos loppuelämänsä meinaa olla yhdessä, niin siinä ehtii molemmat muuttumaan moneen kertaan, ja hyvä niin.
Josta tuli mieleeni vanha vitsi, jonka mukaan mies ajattelee morsiamestaan että hän ei varmaankaan koskaan muutu - mutta niinhän se vaan muuttuu! Ja nainen ajattelee sulhasestaan että kyllä hän varmaan ajan mittaan muuttuu - mutta eihän se piru mihinkään muutu!
Miten on?