Kuinka nopeasti sanoit rakastavasi? Kuinka kauan suhde kesti?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin neljän kuukauden päästä, kuukausi virallisesta seurustelusta. Suhde jatkuu vielä pari kuukautta....😢
Mitä parin kuukauden päästä tapahtuu kun näin ilmaiset asian ?
Jatkui, pahoittelut kirjoitusvirheistä. Mies ei kyennyt sitoutumaan ja seurustelemaan aidosti, vaikka aluksi niin esitti. Riideltiin kerran ja sen kerran jälkeen kaikki muuttui. Mies, miehen tunteet, suhde...en kestänyt enää jatkuvaa epävarmuutta ja etäisyyttä, joten itseni takia oli pakko lopettaa.
Ainakin puolivuotta, saattoi olla enemmänkin. Pohdin tunteitani paljonkin enkä sano rakastavani ennen kuin olen varma, että siitä tosiaan on kyse eikä vain ihastumisesta ja halusta rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Vuosikymmen on tuosta kohta vierähtänyt ja suhde jatkuu edelleen.
Mies sanoi ekan kerran noin 4 kk seurustelun alusta rakastavansa minua ja minäkin vastasin samoin. :) Oltiin tunnettu tossa vaiheessa 9 kuukautta ja koko tohon asti tapahtuneen seurustelun ajan oltiin varmaan 70% ajasta nukuttu yöt mun luona. Tuntuikin, että tunnettaisiin toisemme jo läpikotaisin. :) Nyt ollaan oltu yhdessä 7 vuotta ja yhä päivittäin sanotaan, että rakastetaan toisiamme.
Mulla oli suhteen alussa joku kompleksia, että en halunnut liian pian sanoa tai kuulla mitään rakkauden tunnustuksia. :D Kai ajattelin rakkauden tarkoittavan itselleni sitä, että rakastaa toista ”ehdoitta” tietäen toisen pahimmatkin puolet niin liian aikainen rakkauden tunnustus olis tuntunut mulle sanahelinältä. :D
Kolmansilla treffeille, kaksi viikkoa tapaamisesta sanottiin molemmat. Ollaan oltu yhdessä tähän mennessä 14 vuotta. Rakastetaan vieläkin.