Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasin pyörtyä kivusta viime yönä, kun kävelin päin tiskipöydän kulmaa

Vierailija
04.02.2020 |

Kävelin viime yönä vahingossa päin tiskipöydän kulmaa ja meinasin pyörtyä kivusta. Iskin lantioni siihen ihan täysiä. Korvissa soi, olin vitivalkoinen ja aivan hikimärkä kuin suihkun jälkeen. Oksensin pari kertaa. Olin vielä yksin kotona. Vähän pelotti. Onko muille käynyt samaa? Mojova mustelma on lantiossa nyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä se ei edes olisi mahdollista kun ei ole kulmaa. Miten sä niin vauhdikkaasti oot siihen törmännyt? Kävele hitaammin 🙄

Vierailija
2/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä käymään vessassa ja siinä puoliunessa pimeässä kävelin keittiön läpi ja törmäsin. :(

Vierailija
4/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  ole käynyt.

Vierailija
5/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiskipyödässä ole kulmaa.

Se pääty on aina seinään tai muuhun tasoon kiinni.  Laita kuva, jos olen väärässä, en nimittäin koskaan ole nähnyt sellaista tiskipyötää, jossa olisi kulma, johon voisi törmätä. .

Vierailija
6/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt samalla lailla siis tuo osio että olen pyörtynyt, mennyt valkoiseksi, oksentanut ja joskus jopa tullut hengityslukko (eli haukkoo henkeä minuutin kun keuhkot salpautuu).

Esim kerran tipuin talon katolta ja tuli nuo oireet. Kerran taas murtui nilkka pahasti ja tuli samoin. Eikös tuo ole joku kipushokki tms nimeltään.

Ohi on mennyt enkö esim tippumisen jäljiltä mennyt edes lääkäriin, viikon verran oli vaikea kävellä :)

Vierailija
7/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen olotila on tullut aamulla noustessani hyvälaatuisen asentohuimauksen seurauksena. Tuskanhiki ja oksettava olo, törmäilin huonekaluihin ja kaatuessani menetin tajuntani. Tosi pelottava kokemus.

Vierailija
8/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen olotila on tullut aamulla noustessani hyvälaatuisen asentohuimauksen seurauksena. Tuskanhiki ja oksettava olo, törmäilin huonekaluihin ja kaatuessani menetin tajuntani. Tosi pelottava kokemus.

Korjaus epäloogiseen ens. lauseeseen: hyvälaatuisen asentohuimauksen seurauksena minulla oli aamulla noustessani samanlainen olo.

Vierailija
9/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua laittaa kuvaa. Kävelin keittiön läpi ja törmäsin tiskipöydän/tason kulmaan. Varmaan säikähdyskin aiheutti osaltaan tämän. Olen muuten ennenkin törmännyt samaan kulmaan, mutta en näin pahasti.

Hyvä lukea, etten ole ainoa. Voi olla, että minuakin huimasi vähän ja kävelin siksi päin huonekaluja.

Vierailija
10/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
11/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan tällainen kova tälli olla vaarallinen, jos se osui munasarjojen lähelle? 

Mulla on nyt samaan aikaan kuukautiset ja jonkun aikaa tuon iskun jälkeen alkoi voimakas, aaltomainen kuukautiskipu. Panadol auttoi. 

Tuo iskukohta aristaa vähän, mutta ei ole muuten kipeä. 

Vierailija
12/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiskipyödässä ole kulmaa.

Se pääty on aina seinään tai muuhun tasoon kiinni.  Laita kuva, jos olen väärässä, en nimittäin koskaan ole nähnyt sellaista tiskipyötää, jossa olisi kulma, johon voisi törmätä. .

Ei kai sitä nyt ap:n tarvitse lähteä mitään todistelemaan, on niitä kulmallisia tiskipöytiä olemassa , eivätkä ole edes mitenkään niin ihmeellisiä. Seuraavaksi voisitkin varmaan ihmetellä miten keittiössä voi olla saareke, jossa voi olla peräti neljä kulmaa!

Vierailija
13/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuvitella.

Itselleni kävi vitriiniä järjestellessä niin, että raskas lasilevy tippui sormen päälle. Sattui tosi paljon, mutta tokenin ja jatkoin työtä. Viiveellä sitten alkoi oksettaa ja pyörryttää ja yhtäkkiä olin makuulla maassa.  Onneksi työkaveri oli vahtimassa.

Vierailija
14/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran iskin polveni jotenkin pyörään ja meinasin pyörtyä. Heikotti, olin kalpea ja maailma pyöri ympärilläni. 

Vierailija
16/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin voi käydä.

Vierailija
17/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran niin hapan pieru että kirveli peräaukkoa monta tuntia. Melkein pyärryin.

Vierailija
18/18 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi