Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi lisää lapsia, mutta jaksa nykyisiäkään lapsia

Vierailija
04.02.2020 |

En ymmärrä mieheni logiikkaa, kun hän olisi kuulemma halunnut enemmän lapsia, mutta lähes yksin olen nämä meidän lapset kasvattanut, kun mies harrastaa kaikki vapaa-aikansa muualla. On siis tosi paljon pois kotoa, ja jos on kotonakin, niin lapsille ei ole aikaa. Mies ihmetteli, miksi minä en halua enempää lapsia. Sanoin, että en halua useampaa hoitaa yksin, ja kysyin, että miksi mies haluaa lisää, kun ei ole näidenkään asioista kiinnostunut. Ei vastannut. Onko muita näin ajattelevia ihmisiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet. On niin helppo haluta, kun homma kaatuu toiselle.

Vierailija
2/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinmäistä kuitenkin hoisi, kun teit hänen kanssaan lapsia lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset on nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajotitavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Vierailija
4/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin ajattelivia ihmisiä?

Vierailija
5/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukakohan tämänkin miehen käytöksen on mahdollistanut? 

Vierailija
6/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet haluavat lisää lapsia? Nyt ei kuulosta ihan realismilta, kun tuntuu että useimmilla on aika vääntämisen ja riitelyn takana se että saa miehen suostumaan edes siihen ensimmäisen hankintaan.

Vierailija
7/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyyslomalla, kun vauva syntyi, hoiti vauvaa ihan hyvin. Töissä oli toisella paikkakunnalla, niin viikonloppuna oltiin perheen kanssa yhdessä. Mutta myöhemmin, kun on saanut töitä täältä ei ole osannut olla lasten kanssa enempää kuin, jos olisi reissutyössä, vaan kaikki on pikkuhiljaa jäänyt minulle. Lasten kiukuttelua ym ei kestä ollenkaan.

Vierailija
8/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, niin sitten niitä ei hankita.

Ei ole mikään monimutkainen yhtälö.

Vierailija
9/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näin ajattelivia ihmisiä?

Ajattelee, että olisipa kiva saada lapsia, mutta ei kiinnosta hoitaa. Olin kirjoittamassa, että miehiä, mutta kai sellaisia naisiakin on olemassa, niin kirjoitin, että ihmisiä.

Vierailija
10/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet haluaa lapsia ja naiset kertoo ettei löydä kumppania, joka niitä lapsia haluaisi. Hieman on nyt ristiriitaista.

Vierailija
11/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyyslomalla, kun vauva syntyi, hoiti vauvaa ihan hyvin. Töissä oli toisella paikkakunnalla, niin viikonloppuna oltiin perheen kanssa yhdessä. Mutta myöhemmin, kun on saanut töitä täältä ei ole osannut olla lasten kanssa enempää kuin, jos olisi reissutyössä, vaan kaikki on pikkuhiljaa jäänyt minulle. Lasten kiukuttelua ym ei kestä ollenkaan.

Varmaankin tuo alku on vaikuttanut siihen, että ei ole osannut myöhemminkään ottaa sitten rooliaan. Minkä ikäisiä lapsenne ovat nyt? Jos joku on hoitovapaa ikäinen, niin sano että voit harkita jos viettää lapsen kanssa puoli vuotta hoitovapaalla niin että isommat vain puolikasta päivää?

Jos siis oikeasti itsekin haluaisit lisää lapsia sillä olettamuksella että vastuun jakaisi toinen aikuinen.

Vierailija
12/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen haluaa lapsia ja toinen ei, niin sitten niitä ei hankita.

Ei ole mikään monimutkainen yhtälö.

Ei hankitakaan. Halusin vain ymmärtää, mikä on miehellä tämän ajatuksen takana, kun se ei itse sitä kerro.

Vierailija
13/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jatkoitte alun tavalla, ettekä muuttaneet roolejanne? Sinä esim.otannut pari askelta taakse päin ja antanut miehelle ja lapsille tilaa? Ei se toki ole myöhäistä vieläkää sinun esim. aloittaa joku harrastus.

Vierailija
14/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin tuo alku on vaikuttanut siihen, että ei ole osannut myöhemminkään ottaa sitten rooliaan. Minkä ikäisiä lapsenne ovat nyt? Jos joku on hoitovapaa ikäinen, niin sano että voit harkita jos viettää lapsen kanssa puoli vuotta hoitovapaalla niin että isommat vain puolikasta päivää?

Jos siis oikeasti itsekin haluaisit lisää lapsia sillä olettamuksella että vastuun jakaisi toinen aikuinen.

Lapset on koululaisia. En halua lisää lapsia, vaikka mies hoitaisi ne, enkä todennäköisesti enää saisikaan, ikää on jo sen verran.

Vierailija
15/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa jonkun tekosyyn jatkaa teidän suhdetta? 

16/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesserkku kinusi lasta silloisen tyttöystävänsä kanssa, mutta nainen ei olisi halunnut lisää lapsia, kun hänellä oli jo kaksi melko isoa lasta. Nainen kuitenkin taipui ja he hankkivat yhteisen lapsen. Kun lapsi oli 2-vuotias, jätti miesserkkuni avovaimonsa eikä ole sen koommin eli n. 10 vuoteen ollut missään tekemisissä lapsensa kanssa eikä ole maksanut elareitakaan. Kuitenkin miesserkkuni on hankkinUt kaksi lasta lisää nykyisen vaimonsa kanssa.

Vierailija
17/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on "väärät" mielenkiinnonkohteet ja haluaisi, että seuraava olisi sellainen, joka olisi tullut isäänsä.

Vierailija
18/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jatkoitte alun tavalla, ettekä muuttaneet roolejanne? Sinä esim.otannut pari askelta taakse päin ja antanut miehelle ja lapsille tilaa? Ei se toki ole myöhäistä vieläkää sinun esim. aloittaa joku harrastus.

Lähes aina, kun sanon, että minulla olisi jotain tekemistä, hoida lapsia, miehellä on vielä tärkeämpää tekemistä, jota ei voi mitenkään perua. On ollut vain kaksi vaihtoehtoa. Minä perun oman menoni tai vien lapset sukulaisille. Tukiverkkoja onneksi on. Nykyään on kolmaskin vaihtoehto, lapset on jo niin isoja, että pärjäävät keskenäänkin muutaman tunnin, niin nykyään pystyn harrastamaan.

Vierailija
19/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun miesserkku kinusi lasta silloisen tyttöystävänsä kanssa, mutta nainen ei olisi halunnut lisää lapsia, kun hänellä oli jo kaksi melko isoa lasta. Nainen kuitenkin taipui ja he hankkivat yhteisen lapsen. Kun lapsi oli 2-vuotias, jätti miesserkkuni avovaimonsa eikä ole sen koommin eli n. 10 vuoteen ollut missään tekemisissä lapsensa kanssa eikä ole maksanut elareitakaan. Kuitenkin miesserkkuni on hankkinUt kaksi lasta lisää nykyisen vaimonsa kanssa.

Miten "uusien" lasten kanssa on käynyt? Huolehtiiko isä heistä.

Vierailija
20/30 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on "väärät" mielenkiinnonkohteet ja haluaisi, että seuraava olisi sellainen, joka olisi tullut isäänsä.

Tämä voisi olla ihan totta. Ei lapset ole oppineet itsestään niitä juttuja mistä mies on kiinnostunut. Ja nyt lapsilla on omat mielenkiinnon kohteet ja mielipiteet. Tekevät selväksi, jos ei kiinnosta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan