Mies haluaisi lisää lapsia, mutta jaksa nykyisiäkään lapsia
En ymmärrä mieheni logiikkaa, kun hän olisi kuulemma halunnut enemmän lapsia, mutta lähes yksin olen nämä meidän lapset kasvattanut, kun mies harrastaa kaikki vapaa-aikansa muualla. On siis tosi paljon pois kotoa, ja jos on kotonakin, niin lapsille ei ole aikaa. Mies ihmetteli, miksi minä en halua enempää lapsia. Sanoin, että en halua useampaa hoitaa yksin, ja kysyin, että miksi mies haluaa lisää, kun ei ole näidenkään asioista kiinnostunut. Ei vastannut. Onko muita näin ajattelevia ihmisiä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinmäistä kuitenkin hoisi, kun teit hänen kanssaan lapsia lisää?
Isyyslomalla, kun vauva syntyi, hoiti vauvaa ihan hyvin. Töissä oli toisella paikkakunnalla, niin viikonloppuna oltiin perheen kanssa yhdessä. Mutta myöhemmin, kun on saanut töitä täältä ei ole osannut olla lasten kanssa enempää kuin, jos olisi reissutyössä, vaan kaikki on pikkuhiljaa jäänyt minulle. Lasten kiukuttelua ym ei kestä ollenkaan.
Eli jatkoitte alun tavalla, ettekä muuttaneet roolejanne? Sinä esim.otannut pari askelta taakse päin ja antanut miehelle ja lapsille tilaa? Ei se toki ole myöhäistä vieläkää sinun esim. aloittaa joku harrastus.
Lähes aina, kun sanon, että minulla olisi jotain tekemistä, hoida lapsia, miehellä on vielä tärkeämpää tekemistä, jota ei voi mitenkään perua. On ollut vain kaksi vaihtoehtoa. Minä perun oman menoni tai vien lapset sukulaisille. Tukiverkkoja onneksi on. Nykyään on kolmaskin vaihtoehto, lapset on jo niin isoja, että pärjäävät keskenäänkin muutaman tunnin, niin nykyään pystyn harrastamaan.
Lapset ovat jo niin isoja, että pääset liikkumaan vapaasti. Mies haluaa uuden lapsen, joka sitoo sinut kotiin useiksi vuosiksi. Miehellä on niin sanottu 'barefoot and pregnant'-syndrooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet. On niin helppo haluta, kun homma kaatuu toiselle.
Lähes kaikki miehet haluaa lapsia ja naiset kertoo ettei löydä kumppania, joka niitä lapsia haluaisi. Hieman on nyt ristiriitaista.
ON HELPPO HALUTA KUN HOMMA KAATUU TOISELLE.
Mies haluaa pitää sua tiukemmin kotona. Kun on vauva, se onnistuu. Sitä ärsyttää sun vapaus, mitä on tullut lisää, koska lapset kasvaneet.
Kristiina xx kirjoitti:
Mun miesserkku kinusi lasta silloisen tyttöystävänsä kanssa, mutta nainen ei olisi halunnut lisää lapsia, kun hänellä oli jo kaksi melko isoa lasta. Nainen kuitenkin taipui ja he hankkivat yhteisen lapsen. Kun lapsi oli 2-vuotias, jätti miesserkkuni avovaimonsa eikä ole sen koommin eli n. 10 vuoteen ollut missään tekemisissä lapsensa kanssa eikä ole maksanut elareitakaan. Kuitenkin miesserkkuni on hankkinUt kaksi lasta lisää nykyisen vaimonsa kanssa.
Okei. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa uutta sisältöä teidän suhteeseen?
Ap on elementissään äitinä ja mies haluaa nähdä taas nämä piirteet naisessaan? Aloittajalla liikaa aikaa, kun ei voi enää elää pelkkien lasten kautta ja vaatii mieheltä aikaa itselleen? Aloittajan tylsistyminen näkyy perheessä?
Vauvakato on miesten laiskuutta ja sitoutumattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki miehet. On niin helppo haluta, kun homma kaatuu toiselle.
Lähes kaikki miehet haluaa lapsia ja naiset kertoo ettei löydä kumppania, joka niitä lapsia haluaisi. Hieman on nyt ristiriitaista.
Miehet voi haluta lapsia mutta hyvinhyvin harva on valmis siihen mitä se tarkoittaa eli käytännössä omasta elämästä luopumista. Lasten jälkeen eletään lasten ehdoilla (järki mukana tässäkin) mikä tarkoittaa että ei lähdetä poikien kanssa baariin tai salille eikä vedetä jatkuvaa ylityötä. Menit sovitaan, käydään kaupassa, tehdään ruokaa ja ollaan lasten kanssa. Suurin osa miehistä ei sellaista elämää kestä ja siksi niin moni vellihousu lähtee toisen naisen matkaan pikkulapsivuosina.
Manchild ei kestä kilpailuasemaa ja sitä että pakosta jää toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärää tietoa. Tilastollisesti on paljon enemmän lapsia haluamattomia miehiä kuin naisia.
🇺🇦🇮🇱
Miksi miehesi ei haluaisi lisää lapsia, kun kerran saa kermat kakun päältä? Sinä olet raskaana, synnytät ja hoidat sekä kasvatat, joten eihän se hänelle juurikaan toisi lisätöitä, vaan lisää lapsia vain. Ja jos sattuu pitämään lapsista, niin miksi ei.
Miksi sinä mahdollistat hänelle ne kermat kakun päältä?
Tiedän kyllä, että vaikea toista on saada tekemään asioita mitä ei halua, mutta älä nyt ainakaan uuteen lapseen suostu ja selitä miksi näin.
Mies haluaa uutta sisältöä teidän suhteeseen?