Joko olet hankkinut hengityssuojaimen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jo pari viikkoa sitten.
Terveisiä Aasiasta.
Mitä kuuluu A Sialle
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrättekö yhtään sitä faktaa, että Kiinassa niitä suojaimia käytetään, jotta suojainta käyttävä ihminen ei tartuttaisi muita. Suojain suojaa yleensä enemmän muita, kuin itse suojaimen käyttäjää.
Sama syy on hammaslääkäreiden ja leikkaussalin kasvosuojuksissa. Ei se että potilaasta saa vaarallisen taudin vaan että räkää/sylkeä jne eritteitä ei mene toisen suuhun tai haavaan.
UGH!
Miten helvetissä tuollainen hengityssuojain suojaisi muita? Sehän suodattaa vain sisäänmenevätn ilman, ulostuleva tulee ulos suodattamattomana, ei se se siis estä käyttäjän roiskeiden leviämistä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
En mutta käsidesiä käyn ostamassa.
Itse olen juonut litran viinapullon joka päivä ja näin desifioinut limakalvoja ja estän pöpöjen elinmahdolisuudet.
Apteekin sivuilla juuri tiedotettiin, ettei hengityssuoja suojaa koronavirukselta. Joten en ole hankkinut enkä aio hankkia.
Olen hankkinut koko perheelle. Totobobo merkkiset ffp2 suodattimilla. Itse olen pitkäaikaissairas, joka on riskiryhmässä kuolla koronaan, joten tietysti käytämme hengityssuojaimia, jos tarve tulee.
Saa pelivaraa, että ehtii rokote/lääkitys kehittyä.
Mulla on kaasunaamari sitä varten että voin käydä vessassa muijan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Apteekin sivuilla juuri tiedotettiin, ettei hengityssuoja suojaa koronavirukselta. Joten en ole hankkinut enkä aio hankkia.
Apteekista sinulle höpisty. Hengitysmaski ei suojaa eli siis se perinteinen paperinen maski, mutta hengityssuojain, joka on ce merkitty ja suoja on ffp2 tai ffp3 (95 tai yli) suojaa.
Allergia ja astmaliiton sivuilla on hyvä selvitys hengityssuojaimista.
https://www.allergia.fi/astma/elintavat-ja-ymparisto/hengityssuojaimet/
En. Ainut varotoimenpide, mika poikkeaa normikaytannosta, on se, etta kaytamme kasidesia mennessamme ravintolaan ruokailemaan.
Kadet meilla pestaan muutenkin useita kertoja paivassa, ja varsinkin kotiin tullessa ja ennen ruokailua.
Sais kaikki ihmiset kuolla maailmasta jo, tulisi jo Jeesus ja tuhoais meidät pakanat ja ei uskovat, vuodattaisi jo vihan maljat että pääsis tästä mualimasta lähtemään
Jo pari viikkoa sitten.
Terveisiä Aasiasta.