Anoppi vihjailee taas töistä
Anoppi luulee että sille kuuluu meidän raha asiat. Vuodesta toiseen jaksaa valittaa etten käy töissä. Kuuluuko se teidän mielestä anopille että mies maksaa minun ja pojan elämän?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu.
Niin sitähän minäkin. Anoppi se vaan ei tajua. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu
Miksi kuuluisi? Eihän poika enää äitinsä kanssa elä. T. Ap
Onko mies pojan isä? (Just checking)
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pojan isä? (Just checking)
On tietenkin. T. Ap
No. Täällä "anoppilassa" sama tilanne. Anoppi maksaa pojalleen rahaa, joka suurelta osin menee "luksukseen". Anoppi on pienipalkkaisessa työssä. Eli voitte sitten itse päätellä, kuuluuko asia anopille...
Kuuluu jos vuosikausia makaa kotona yhden lapsen kanssa.
Mies ei saa anopilta rahaa. Mies käy töissä ja tienaa meidän rahat. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En makaa, teen kotitöitä. T. Ap
Kuka hyvänsä saa huomauttaa mistä tahansa asiasta.
Asioita voi kommnetoida kuka vain. Otetaanko kommentteja huomioon on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En makaa, teen kotitöitä. T. Ap
Eli makaat
Mun anoppi antoi ymmärtää että vain työssäkäyjät ovat oikein eläjiä. Halveksi työttömiä. Oikeasti sen oma elämä oli ankeeta, johonkinhan se piti purkaa. Olin työtön ja olen edelleen. Mies käy töissä ja elättää suurimmaksi osaksi. Sopii meille, asiahan ei muille kuulu.
Mikset mene TÖIHIN? Lopeta loisiminen.
Mies "vihjailee" anopille, että sinun olisi jo aika mennä töihin? Kenties mies on sinullekin tästä puhunut, mutta kun silloin kerran sovitiin...
Mies ei puhu anopille meidän asioita ja ei kuulu anopille nämä jutut muutenkaan. Miehellä on ihan ok duunarin palkka ja kun eletään kohtuullisesti niin riittää kyllä. Poikakin lähtee muutaman vuoden päästä opiskelemaan, vielä saa äiti olla poikansa kanssa hetken. T. Ap
Ei kuulu.