Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää

Vierailija
04.02.2020 |

Oon parantunut vuosi sitten pahasta leukemiasta. Jäljelle on jäänyt jatkuva rinnan ahdistus ja unettomuus sen myötä. En pysty nukkumaan kun olo on niin paha. Jouduin käyttämään unilääkkeitä, mutta nekään ei enää juurikaan auta. Menee monia öitä kun istun vain sängyn laidalla. Nytkin aamulla oon niin puhki kaikesta tästä, että itken.
Mies suhtautuu kuin tyhjään, ei reagoi tai kysy koskaan mitään. Lääkärissä oon käynyt, eivät osaa antaa neuvoa. Eivät tiedä mistä johtuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rinnan ahdistuksen tunne on kuin norsu istuisi rinnan päällä. Se on jatkuvaa, makuulla pahinta

Vierailija
2/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuo liittyä jotenkin veren rauta-arvoihin?Itselläni matala ferritiini aiheutti mm. hengenahdistusta makuulla ja palan tunnetta kurkussa. Voimia! Toivottavasti syy löytyy ja saat taas nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lääkäreitä, hoitajia paikalla, mistä voi johtua noin paha rinnanahdistus? Sydänfilmi otettu, se Ok, lisälyöntejä kylläkin.

Vierailija
4/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla otettu keuhkokuvat ja kaikki testit?

Mullakin on tuota ahdistusta rinnassa ja todettiin yleinen ahdistuneisuushäiriö. Pelkään kaikkea, että on syöpä tai sydänkohtaus ja saan paniikkikohtauksia.

Mutta mulla on myös ferritiinit alhaalla, ei jaksa mitään.

Vierailija
5/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on karseinta ikinä kun ei saa nukuttua! Hirveintä kidutusta. Maailma näyttää niin mustalta. Kokeilisin myös esim. magnesiumia ja kalsiumia. Myös niiden puute voi vaikeuttaa nukkumista.

Vierailija
6/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön magnesiumia ja kalsiumia ja vitamiineja

Vierailija
7/7 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ahdistukselta ja masennukselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi