En jaksa enää
Oon parantunut vuosi sitten pahasta leukemiasta. Jäljelle on jäänyt jatkuva rinnan ahdistus ja unettomuus sen myötä. En pysty nukkumaan kun olo on niin paha. Jouduin käyttämään unilääkkeitä, mutta nekään ei enää juurikaan auta. Menee monia öitä kun istun vain sängyn laidalla. Nytkin aamulla oon niin puhki kaikesta tästä, että itken.
Mies suhtautuu kuin tyhjään, ei reagoi tai kysy koskaan mitään. Lääkärissä oon käynyt, eivät osaa antaa neuvoa. Eivät tiedä mistä johtuu.
Kommentit (7)
Voiko tuo liittyä jotenkin veren rauta-arvoihin?Itselläni matala ferritiini aiheutti mm. hengenahdistusta makuulla ja palan tunnetta kurkussa. Voimia! Toivottavasti syy löytyy ja saat taas nukuttua.
On lääkäreitä, hoitajia paikalla, mistä voi johtua noin paha rinnanahdistus? Sydänfilmi otettu, se Ok, lisälyöntejä kylläkin.
onko sulla otettu keuhkokuvat ja kaikki testit?
Mullakin on tuota ahdistusta rinnassa ja todettiin yleinen ahdistuneisuushäiriö. Pelkään kaikkea, että on syöpä tai sydänkohtaus ja saan paniikkikohtauksia.
Mutta mulla on myös ferritiinit alhaalla, ei jaksa mitään.
Se on karseinta ikinä kun ei saa nukuttua! Hirveintä kidutusta. Maailma näyttää niin mustalta. Kokeilisin myös esim. magnesiumia ja kalsiumia. Myös niiden puute voi vaikeuttaa nukkumista.
Syön magnesiumia ja kalsiumia ja vitamiineja
Vaikuttaa ahdistukselta ja masennukselta.
Tuo rinnan ahdistuksen tunne on kuin norsu istuisi rinnan päällä. Se on jatkuvaa, makuulla pahinta