Lapsi pääsee perjantaina yökylään t. Ammattivalittaja
Mutta en odota mitään ihmeitä, koska mies ei ole innostunut.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koko homma kuivui jo kasaan nyt tiistaiaamuna klo 8.47 :(
Eihän se ole millään lailla kuivunut kokoon. Lapsi menee yökylään ja minä riitelen sitten perjantai-iltana asioista. Alkuperäinen Ap
Mitä kaikkia aiheita on asialistalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole millään lailla kuivunut kokoon. Lapsi menee yökylään ja minä riitelen sitten perjantai-iltana asioista. Alkuperäinen Ap
Ei muuta kuin tuo alkoholin käyttö kun lapsi on yökylässä ja sitten, että mitä tehdään kun lapsi on poissa. Alkuperäinen Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin tuo alkoholin käyttö kun lapsi on yökylässä ja sitten, että mitä tehdään kun lapsi on poissa. Alkuperäinen Ap
Riitelyaiheiden asialistalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitelyaiheiden asialistalla?
Niin, näistä varmaan tulee riitaa, kun mies on alkanut absolutistiksi ja kun se on niin joustamaton. Jos hän ei juo niin kukaan muukaan ei saa juoda. T. Alkuperäinen Ap
Ap:n muisti pätkii taas. Ei, sinä et voi juoda sitä himoitsemaasi viiniä, muuten ukko laittaa sut ulkoruokintaan ja valtaa itselleen koko vuodesohvan. Onhan nää asiat käsitelty täällä tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n muisti pätkii taas. Ei, sinä et voi juoda sitä himoitsemaasi viiniä, muuten ukko laittaa sut ulkoruokintaan ja valtaa itselleen koko vuodesohvan. Onhan nää asiat käsitelty täällä tuhansia kertoja.
Niinhän se uhkaa laittaa mutta aion silti tehdä niin. Jos laittaa, niin sitten laittaa. T. Alkuperäinen Ap
Hyvin, koska hän on ennenkin ollut tällä kaverilla yökylässä ja tämä kaveri oli meidän mökillä koko juhannuksen. Hän tykkää kun pääsee yökylään. T. Alkuperäinen Ap