Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämääräiset oireet.

Heippa!
03.02.2020 |

Hei!

Mietityttää niin paljon, mikä minulla voisi olla.... Olen tehnyt varmaan jo 4 raskaustestiä, olen käynyt lääkärissä uä vag. Selviteltiin alavatsakipujen syytä, kysyin sit jälkeenpäin että olisiko siinä näkynyt myös mahdollinen raskaus, ”kyllä , olisihan se näkynyt jo testeissäkin.” Oli lääkärin vastaus. Eli siis olisiko mahdollinen raskaus oikeasti näkynyt? En tajunnut pyytää raskauden ultraääntä, mutta kai siinä uä vag olisi näkynyt myös se mahdollinen raskaus? arat rinnat, ientulehdus ollut päällä jo pari kuukautta, nännit suurentuneet, ollut verisiä hyytymiä. Kaikki mahdolliset raskausoireet.
Mikä minulla mahtaa olla? Tunnen kyllä kroppani sen verran että uskoisin tämän olevan raskaus, mutta kun ei näy testeissä, joten vaikea sanoa enää yhtikäs mitään.. verikokeetki näytti hcg arvon olevan alle 3.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nyt v*ttu. Ehkä täällä ei kannata kysellä? Mene lääkäriin. 

Vierailija
2/5 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko ap, että av-palstalaiset voivat antaa sulle diagnoosin´?

Käy gynekologin vastaanotolla, joku terveyskeskuslääkäri ei tiedä kaikista gynepuolen asioista ja sairauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on valeraskaus...

Vierailija
4/5 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihominen,liian vähän liikuntaa,väärä ruokavalio..

Vierailija
5/5 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vag uä:ssä näkyy raskaus. Ihan pomminvarmasti. Ja jos hCG on verestä mitattuna 3 tai alle sen, kyse ei myöskään ole kohdunulkoisesta raskaudesta tai rypäleraskaudesta.

Käypäs jonkun muun lääkärin kuin gynekologin vastaanotolla. Esim sisätautilääkäri tai neurologi voisi olla hyvä. Oikeesti kuulostavat vahvasti prolaktiinin liikaeritykseltä. Sen taustalla on tyypillisesti aivolisäkkeen pienet, hyvälaatuiset kasvaimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi