Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoinen seksittömyys

Vierailija
03.02.2020 |

on parasta ikinä ja vapauttavaa. Olen seksuaalinen olento siitä huolimatta ja juuri siksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankin pärjää hyvin.

Vierailija
2/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yliarvostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epänormaalia. Kulli tuntuu hyvältä. N23v

Vierailija
4/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on paljon laajempi käsite kuin pelkkä akti. Ei se kulminoidu pelkästään siihen. Se on jotain, mikä on korvien välissä ja sitä seksuaalienergiaa voi käyttää muuhunkin tekemiseen. En tarkoita tällä, etteikö seksi sinällään ole ideaalisimmillaan tosi ihana asia, mutta ei ole huono juttu olla ilmankaan. Läheisyyttä taas saa muutenkin.

Vierailija
5/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisuus on paljon laajempi käsite kuin pelkkä akti. Ei se kulminoidu pelkästään siihen. Se on jotain, mikä on korvien välissä ja sitä seksuaalienergiaa voi käyttää muuhunkin tekemiseen. En tarkoita tällä, etteikö seksi sinällään ole ideaalisimmillaan tosi ihana asia, mutta ei ole huono juttu olla ilmankaan. Läheisyyttä taas saa muutenkin.

Pi.llua saa huo.rilta, läheisyyttä ei.

Vierailija
6/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei saa kumpaakaan mutta onneksi on korvikkeita.

Vierailija
7/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pi.llua saa huo.rilta, läheisyyttä ei.[/quote]

Uskoakseni moni käy heiltäkin hakemassa nimenomaan läheisyyttä ilman seksiä. Sitä, että joku kuuntelee.

Vierailija
8/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei saa kumpaakaan mutta onneksi on korvikkeita.[/quote]

Se on totta ja se on surullista. En tiedä, mitä korvikkeita tarkoitat, mutta esimerkiksi hierojalla käynti tuntuu kivalta. Se ei ole seksuaalista, mutta kosketus itsessään tuntuu hyvältä. On myös asioita, jotka koskettavat positiivisella tavalla sielua ja sekin tuntuu hyvältä.

Vierailija
9/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalienergian muualle kohdentaminen on yksi parhaita asioita mitä olen elämässä löytänyt. Se draivi ja aggressio mikä seuraa jo muutaman viikon paineita keräämällä on kerrassaan uskomaton. Olen laihtunut 8 kuukaudessa 30 kiloa. Ennen en vain pystynyt siihen.

Vierailija
10/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoakseni moni käy heiltäkin hakemassa nimenomaan läheisyyttä ilman seksiä. Sitä, että joku kuuntelee.

Minua ahdistaisi entistä enemmän jos joku täysin tunteeton ja tuntematon ”kuuntelisi”. Ja kun lähtisin pois, nauraisi kuollakseen puhelimessa jonkun turskan hengentuotoksille. Nice. Kerrassaan.

Vierailija
11/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaisi entistä enemmän jos joku täysin tunteeton ja tuntematon ”kuuntelisi”. Ja kun lähtisin pois, nauraisi kuollakseen puhelimessa jonkun turskan hengentuotoksille. Nice. Kerrassaan.

Itsetunto kannattaa hoitaa kuntoon

Vierailija
12/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aliarvioida edes maksullisia. Moni on hyvilläänkin, kun voi samalla rahalla rentoutua toista kuunnellen ja suurin osa empaattisia ihmisiä. Miksi joku nauraisi toisten avautumisille?

Vierailija
13/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aliarvioida edes maksullisia. Moni on hyvilläänkin, kun voi samalla rahalla rentoutua toista kuunnellen ja suurin osa empaattisia ihmisiä. Miksi joku nauraisi toisten avautumisille?

Näinpä. Kyllä minua pistäisi mietityttämään jos joku kaveri alkaisi kertomaan selän takana juttuja jostain randomista jota en edes tunne. Ei herättäisi kauheasti luottamusta enää kaverina.

Vierailija
14/14 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelevathan terapeutitkin ja he ovat kuitenkin asiakkailleen aika tuntemattomia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan