Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaeronnut ja pihalla deittailusta, help me please!

Vierailija
03.02.2020 |

Olen viimeksi ollut sinkku yli 10 v. sitten. Nyt menin deittisovellukseen. Olen ihmeissäni kun pari miestä kenen kaa oon chätänyt pyytää koko aja lähettää kuvia! Siis ovat nähneet jo pari kuvaa musta, mut sit pitäisi lähetellä selfieitä sen hetken tilanteesta. Tällaisia lähettävät mulle. Itselleni täysin vierasta lähettää random tyypille joku selfie. En edes ota selfieitä. Tällaistako tutustuminen on nykyään? Kuvien kautta? Vai onko mulle valikoitunut poikkeus yksilöt. En ala mitään selfieitä lähettelee...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kanssa hyvin samanlainen tausta yli 10v sitten olin ennen eroa viimeksi sinkkuna. Erona vain, että miehenä nettideiteissä on ihan kuin tyhjyyteen viestejä laittaisi.

M37

Tätä en kyllä allekirjoita. Olen 40-vuotias eronnut mies, lapsikin on, hyvä koulutus ja työ, normaalipainoinen ja -naamainen. PK-seudulla. Olen ollut yllättynyt, kuinka helposti Tinderistä on löytynyt 35-40-vuotiaita koulutettuja naisia kevyisiin suhteisiin. Luulin ensin itsekin, etten enää koskaan löydä naisystävää, mutta totuus oli aivan eri.

Mulla ei ole edes lasta, en tiedä onko se etu vai puute. Voisin sanoa, että ihan ok koulutus ja työ itselläkin (amk inssi). Ei minkäänlaista menestystä ole ollut kyllä itsellä. En tosin ole pk-seudulta, mutta isosta kaupungista kuitenkin.

M37

Vierailija
42/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo tyytyväinen jos eivät pyydä tissi- ja pildekuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla