Vastaeronnut ja pihalla deittailusta, help me please!
Olen viimeksi ollut sinkku yli 10 v. sitten. Nyt menin deittisovellukseen. Olen ihmeissäni kun pari miestä kenen kaa oon chätänyt pyytää koko aja lähettää kuvia! Siis ovat nähneet jo pari kuvaa musta, mut sit pitäisi lähetellä selfieitä sen hetken tilanteesta. Tällaisia lähettävät mulle. Itselleni täysin vierasta lähettää random tyypille joku selfie. En edes ota selfieitä. Tällaistako tutustuminen on nykyään? Kuvien kautta? Vai onko mulle valikoitunut poikkeus yksilöt. En ala mitään selfieitä lähettelee...
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti normaalia lähetellä uuden nettituttavuuden kanssa selfieitä? Ap
Ei ole. Kuten ei ole normaalia laittaa omia kuviansa nettiin esim. jonnekin Instagramiin. Todella typerää ja vaarallistakin. Ihmisiä näkee kun lähtee kotiovesta ulos, ei niitä tarvitse netistä yytsiä.
Näkee kyllä kadulla, mutta ei niiden kanssa juttelemaan pääse. Olen aikuisiällä tutustunut kavereihinkin vain netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kuten ei ole normaalia laittaa omia kuviansa nettiin esim. jonnekin Instagramiin. Todella typerää ja vaarallistakin. Ihmisiä näkee kun lähtee kotiovesta ulos, ei niitä tarvitse netistä yytsiä.
Näkee kyllä kadulla, mutta ei niiden kanssa juttelemaan pääse. Olen aikuisiällä tutustunut kavereihinkin vain netissä.
Säälittävää touhua.
Juttelemaan pääsee kun menee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen virhe minkä teit oli, että menit deittisovellukseen. IRL toimii ehdottomasti parhaiten.
Ei toimi. IRL ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää touhua.
Juttelemaan pääsee kun menee juttelemaan.
Mistä sitä tietää onko joku mies vapaa vai ei? Ja suurin osa suomalaisista pitää hulluna tuntematonta joka alkaa juttelee. Tuttavapiirini on laaja mutta en tunne ketään paria joka olisi tavannut muualla kuin baarissa tai netissä. Ap
Niitä reaaliaikaisia kuvia kysytään siksi, että yllättävän moni käyttää 5v vanhaa, -20kg kuvia. Haluaisitko itse mennä jonkun kanssa treffeille vain huomataksesi, että elopainoa on 30+kg ja paksu tukka on vaihtunut pälvikaljuun? Jos jo ulkonäöstä pitää valehdella niin mistä kaikesta muusta valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Niitä reaaliaikaisia kuvia kysytään siksi, että yllättävän moni käyttää 5v vanhaa, -20kg kuvia. Haluaisitko itse mennä jonkun kanssa treffeille vain huomataksesi, että elopainoa on 30+kg ja paksu tukka on vaihtunut pälvikaljuun? Jos jo ulkonäöstä pitää valehdella niin mistä kaikesta muusta valehtelee?
Mä voin ymmärtää tämän, mutta miksi niitä kuvia pitää olla lähettämässä ihan vähän väliä? Ja jos siihen leikkiin ryhtyy, ennemmin tai myöhemmin ne alkaa kinuta paljastavampia kuvia. Ihan poikkeuksetta. Tiedän, että miehet on putkiaivoja, mutta jotain rajaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Höh. Ikävä jos ihmiset laittaa täysin vanhentuneita kuvia. Itselläni on kyllä tuoreet kuvat. Itse luotan siihen vaikutelmaan minkä saan chättäilyn kautta ja luotan niin et voin nähdä julkisella paikalla. Tunnin voin höpötellä kohteliaisuudesta mukavia vaikkei ulkonäkö miellyttäisikään IRL. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ymmärtää tämän, mutta miksi niitä kuvia pitää olla lähettämässä ihan vähän väliä? Ja jos siihen leikkiin ryhtyy, ennemmin tai myöhemmin ne alkaa kinuta paljastavampia kuvia. Ihan poikkeuksetta. Tiedän, että miehet on putkiaivoja, mutta jotain rajaa.
eri
Voi elämä! Mua jo pelkän selfien lähetys inhottaa, en todellakaan lähettäisi paljasta pintaa...Siihenkö nämä tähtää? Ap
Se on kuules tämä nykydigiaika. Tuollainen selfieiden vaihtelu on jo vähän niinkuin tapailua, mutta ahteriaan ei tarvitse hinata mihinkään... siihen on totuttu. Sitten vasta kun oikein alkaa himottaa on pakko järjestää tapaaminen
Vasta eronnut mutta "surutyö" on jo hoidettu?
Toivottavasti miehet eivät suostu hoidoiksesi.
Minä olen nainen, enkä pyydä kuvia, mutta minustakin on kiva tietää, miltä se tyyppi näyttää muutenkin kuin yhdessä (tai kahdessa) tarkkaan valitussa kuvassa.
Videopuhelu on hyvä tapa saada käsitys, miltä toinen oikeasti näyttää ja minkälainen on olemukseltaan. Toki, jos asutaan lähellä, niin voi vaan reippaasti lähteä livenä katsomaan. Mutta jos toinen asuu kauempana tai jos treffeille meno vaatii jostain muusta syystä enemmän vaivaa, niin silloin videopuhelu ennen treffejä on kiva vaihtoehto.
Kuulostaa oudolta. Lähde treffeille vain sellaisten kanssa, joista tulee sinulle hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen virhe minkä teit oli, että menit deittisovellukseen. IRL toimii ehdottomasti parhaiten.
Ei toimi. IRL ei tapahdu mitään.
Minua vähän harmittaa, että osa ihmisistä tuomitsee toisten deittisovellusten käytön. Nämä tuomitsijat ovat todennäköisesti itse niitä, jotka juoksevat joka viikonloppu baareissa bilettämässä ja etsimässä kumppania. Minä en tuomitse, kukin tavallaan.
Mutta miksi minun nelikymppisen, joka ei ole baareissa käynyt vuosikymmeneen, pitäisi yhtäkkiä alkaa niissä juoksemaan? Deittisovellusten kautta olen tavannut hienoja ihmisiä, vaikka sitä minulle oikeaa ei ole vielä löytynyt. Ainoastaan hyviä kokemuksia, ilman feikkikuvia tai valehteluja. Keneltä se on pois, jos minä niitä käytän?
Nettideiteistä ei löydy mitään kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuules tämä nykydigiaika. Tuollainen selfieiden vaihtelu on jo vähän niinkuin tapailua, mutta ahteriaan ei tarvitse hinata mihinkään... siihen on totuttu. Sitten vasta kun oikein alkaa himottaa on pakko järjestää tapaaminen
Voi järkytys! En kyllä lähde mukaan tällaiseen menoon. Inhoan digiaikaa. Ap
Muista, että seksiä on syytä olla pian, kuuluu Tinder-henkeen. Kukaan mies ei odota kuin 2-4 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerrotko mulle, että missä irl tapaa miehiä? Ei mulla oo pokkaa mennä jossain bussissa tai kaupassa selittää jollekin miehelle, et vitsi oot kivan näkönen, lähetkö ulos mun kanssa. Tekeekö joku oikeesti näin?
Ap:n kanssa hyvin samanlainen tausta yli 10v sitten olin ennen eroa viimeksi sinkkuna. Erona vain, että miehenä nettideiteissä on ihan kuin tyhjyyteen viestejä laittaisi.
M37
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kanssa hyvin samanlainen tausta yli 10v sitten olin ennen eroa viimeksi sinkkuna. Erona vain, että miehenä nettideiteissä on ihan kuin tyhjyyteen viestejä laittaisi.
M37
Tätä en kyllä allekirjoita. Olen 40-vuotias eronnut mies, lapsikin on, hyvä koulutus ja työ, normaalipainoinen ja -naamainen. PK-seudulla. Olen ollut yllättynyt, kuinka helposti Tinderistä on löytynyt 35-40-vuotiaita koulutettuja naisia kevyisiin suhteisiin. Luulin ensin itsekin, etten enää koskaan löydä naisystävää, mutta totuus oli aivan eri.
Harvemmin sitä kiinnostavia, vapaita miehiä tapaa livenä. Saatika että ne pyytäisi treffeille. En käy baareissa. Ap