Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaeronnut ja pihalla deittailusta, help me please!

Vierailija
03.02.2020 |

Olen viimeksi ollut sinkku yli 10 v. sitten. Nyt menin deittisovellukseen. Olen ihmeissäni kun pari miestä kenen kaa oon chätänyt pyytää koko aja lähettää kuvia! Siis ovat nähneet jo pari kuvaa musta, mut sit pitäisi lähetellä selfieitä sen hetken tilanteesta. Tällaisia lähettävät mulle. Itselleni täysin vierasta lähettää random tyypille joku selfie. En edes ota selfieitä. Tällaistako tutustuminen on nykyään? Kuvien kautta? Vai onko mulle valikoitunut poikkeus yksilöt. En ala mitään selfieitä lähettelee...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi pelätä filunkipeliä. Netissä voi olla kuka tahansa, sekin kuuma mimmi on oikeasti karvainen jannu jonka tarkoitus on nyhtää taloudellista hyötyä jollain tavoin.

Vierailija
2/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku onko tämä tällaista menoa nykyään? Ikävä 90-luvulle! Tai edes 2000l alkuun. En siis ole mikään nuori enää vaan lähemmäs 40...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et tietenkää n tee mitään, mikä ei sinusta tunnu luontevalta.

Vierailija
4/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voi pelätä filunkipeliä. Netissä voi olla kuka tahansa, sekin kuuma mimmi on oikeasti karvainen jannu jonka tarkoitus on nyhtää taloudellista hyötyä jollain tavoin.

Onko miehet oikeasti noin vainoharhaisia? Ap

Vierailija
5/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lähiaikoina olet siis eronnut? Rauhoitu ja muista, että tyypit joiden kanssa olet keskustellut, ovat vain pildeä vailla. On periaatteessa ihan sama minkä näköinen sen ympärillä oleva nainen on, heille kelpaa kuka vain, mutta etteivät kaverit hirnuisi, niin pitää pyytää kuvia ennen tapaamista. Nämä pojit ovat siis keskenkasvuisia typeryksiä, joihin en laittaisi yhtään aikaani.

Sinuna etsisin mielummin miehen ihan livenä kuin jonkun typerän panosovelluksen kautta. Nyt kohta keväällä alkaa miehiä taas kömpiä ulos koloistaan ja silloin on hyvä paikka olla valmiina, jos vaikka sopivaa tulisi vastaan. Naamatusten juttelu ja tutustuminen on miljoona kertaa fiksumpaa kuin kuvailmoitukset.

Vierailija
6/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku onko tämä tällaista menoa nykyään? Ikävä 90-luvulle! Tai edes 2000l alkuun. En siis ole mikään nuori enää vaan lähemmäs 40...

Hohhoijaa... Pussi päässäkö olet kulkenut?

Vierailija
7/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako deittisovellukseen mennä vastaeronneena...

Vierailija
8/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta et tietenkää n tee mitään, mikä ei sinusta tunnu luontevalta.

Minusta tuntuu koko selfieiden otto typerältä. En esim lomilla ota selfieitä, en ole somessa aktiivinen tms. Olen kuitenkin ihan perus nätti.

Ap

Vierailija
9/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lähiaikoina olet siis eronnut? Rauhoitu ja muista, että tyypit joiden kanssa olet keskustellut, ovat vain pildeä vailla. On periaatteessa ihan sama minkä näköinen sen ympärillä oleva nainen on, heille kelpaa kuka vain, mutta etteivät kaverit hirnuisi, niin pitää pyytää kuvia ennen tapaamista. Nämä pojit ovat siis keskenkasvuisia typeryksiä, joihin en laittaisi yhtään aikaani.

Sinuna etsisin mielummin miehen ihan livenä kuin jonkun typerän panosovelluksen kautta. Nyt kohta keväällä alkaa miehiä taas kömpiä ulos koloistaan ja silloin on hyvä paikka olla valmiina, jos vaikka sopivaa tulisi vastaan. Naamatusten juttelu ja tutustuminen on miljoona kertaa fiksumpaa kuin kuvailmoitukset.

Erosin viime kesänä yli 10 v. suhteessa. Ajattelin et ois kiva käydä treffeillä. Mut en ymmärrä tätä nyky menoa. Irtoseksiä en halua. Livenä olisi kyllä kiva tavata, mutta en käy baareissa tms ja harrastuksissa vain naisia. Ap

Vierailija
10/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida tietääkään millaisia sekopäitä netti on täynnä. Nykypäivänä tuo on ihan tervettä itsesuojelua.

Vierailija
11/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et taida tietääkään millaisia sekopäitä netti on täynnä. Nykypäivänä tuo on ihan tervettä itsesuojelua.

No en tiedä, kerro? Ennen aikaan vaihdettiin kuvat ja vähän kirjoitettiin sit suht. pian tavattiin. Ikinä ei mitään kauheaa mulle tapahtunut, vaikka joku ei välillä livenä miellyttänytkään... Nytkö pitää kymmeniä selfieitä lähetellä ennen treffejä? Oikeasti?

Vierailija
12/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se itsesuojelu ettei mua huvita lähettää selfieitä random tyypeille? Ap

Vierailija
13/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti normaalia lähetellä uuden nettituttavuuden kanssa selfieitä? Ap

Vierailija
14/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä yksi syy miksi lähdin tinderistä. Mulla oli siellä kolme selkeää kuvaa. Näkyi kroppa ja naama. Silti noita kuvanvonkaajia riitti. Mitä lie r unkkumatskua etsivät. Itse suosin tapaamista mahd pian. Vonkaajat poistin. En ole fakebookissa enkä instassa.

Vierailija
15/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen virhe minkä teit oli, että menit deittisovellukseen. IRL toimii ehdottomasti parhaiten.

Vierailija
16/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ole koskaan kysytty selfieitä.

Vierailija
17/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Onpa maailma muuttunut. Olen viimeksi ollut sinkku parikymppisenä vuonna 2000. Silloin tutustuttiin vain ja ainoastaan livenä baareissa ym.

Kaikki deittisovellukset ovat siis aivan vieraita enkä koskaan edes ota itsestäni selfieitä.

Jos äijäni jättää, en ikinä kyllä mene mihinkään sovelluksiin. Kuulostaa vieraalta ja karmealta.

Vierailija
18/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti normaalia lähetellä uuden nettituttavuuden kanssa selfieitä? Ap

Ei ole. Kuten ei ole normaalia laittaa omia kuviansa nettiin esim. jonnekin Instagramiin. Todella typerää ja vaarallistakin. Ihmisiä näkee kun lähtee kotiovesta ulos, ei niitä tarvitse netistä yytsiä.

Vierailija
19/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Onpa maailma muuttunut. Olen viimeksi ollut sinkku parikymppisenä vuonna 2000. Silloin tutustuttiin vain ja ainoastaan livenä baareissa ym.

Kaikki deittisovellukset ovat siis aivan vieraita enkä koskaan edes ota itsestäni selfieitä.

Jos äijäni jättää, en ikinä kyllä mene mihinkään sovelluksiin. Kuulostaa vieraalta ja karmealta.

Kyllä minuakin karmii. Ihan kiva oli jutella, mut sitten alkoi tämä jatkuva kuvan pyytely. Minullakin 2 kuvaa joista toinen vartalolukuva ja toinen kasvokuva. Tulee myös fiilis että jos ulkonäkö niin tärkeä että pitää selfieitä lähetellä niin en ole kuullut innostunut. Ja olen urheilullinen ja perus nätti...Ap

Vierailija
20/42 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulta ole koskaan kysytty selfieitä.

Lucky you! Oletko minkä ikäinen?