Eroaako Kärnä nyt Keskustasta kuten lupasi kun Väyrynen palaa puolueeseen?
Söikö se sen hatullisen jo kuten lupasi?
Kommentit (32)
"Mikko Kärnä ei aio erota keskustasta Paavo Väyrysen takia: ”Olkoon rivijäsenenä”"
Siis onko kepun rivijäsenenä oleminen jotenkin vähäoätöistä? Niin alentuva kärnä ainakin antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kärnä on pelkkä suunsoittaja, ei mitään muuta. Just sellainen tyyppi joka vetoaa niihin, jotka uskovat kaikki pöpipuheet.
Kärnää ja Väyrystä ei voi verrata. Väyrysellä on näyttöjä politiikassa ja on ollut aikoinaan hyvä ministeri.
Vähän säälittää nuo Väyrysen myöhemmät seikkailut, jos olisi jättänyt ne tekemättä, olisi aina kansan muistissa loistavana valtiomiehenä.
Väyrysellä on aina ollut enemmän tuuliviirimäisen pyrkyrin kuin loistavan valtiomiehen maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/190d3cd6-8ea0-4709-9864-9fb0be6f9…
"Mikko Kärnä ei aio erota keskustasta Paavo Väyrysen takia: ”Olkoon rivijäsenenä”"
Noita Kärnän juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Lässyttää ja provoilee netissä kun muuta ei osaa.
Todella ”luotettava” tyyppi.
Kuka ihme tuota äänestää, sanoo yhtä, tekee toista?
No, sinällään varmasti aito poliitikko, kun ei seiso sanojensa takana.
Eikös tuo päde Väyryseen kans. Perustanut puolueita ja eronnut niin ettei ole perässä pysytty. Ei voi luottaa.
Ja mitä puhui aikoinaan eu: ssa? Äänesti Kreikan tukien puolesta vaikka puhui olevansa vastaan. Höpöukko. Joutaa olla eläkkeellä kun on reilusti eläkeikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärnä on pelkkä suunsoittaja, ei mitään muuta. Just sellainen tyyppi joka vetoaa niihin, jotka uskovat kaikki pöpipuheet.
Kärnää ja Väyrystä ei voi verrata. Väyrysellä on näyttöjä politiikassa ja on ollut aikoinaan hyvä ministeri.
Vähän säälittää nuo Väyrysen myöhemmät seikkailut, jos olisi jättänyt ne tekemättä, olisi aina kansan muistissa loistavana valtiomiehenä.
Väyrysellä on aina ollut enemmän tuuliviirimäisen pyrkyrin kuin loistavan valtiomiehen maine.
Nyt joudut perustelemaan tuon. Perustele näkemyksesi. Missä asiassa Suomen hyväksi Väyrynen on ollut tuuliviiri? Nyt minä haluan sen tietää. Faktaa pöytään just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/190d3cd6-8ea0-4709-9864-9fb0be6f9…
Noita Kärnän juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Lässyttää ja provoilee netissä kun muuta ei osaa.
Todella ”luotettava” tyyppi.
Kuka ihme tuota äänestää, sanoo yhtä, tekee toista?
No, sinällään varmasti aito poliitikko, kun ei seiso sanojensa takana.Eikös tuo päde Väyryseen kans. Perustanut puolueita ja eronnut niin ettei ole perässä pysytty. Ei voi luottaa.
Ja mitä puhui aikoinaan eu: ssa? Äänesti Kreikan tukien puolesta vaikka puhui olevansa vastaan. Höpöukko. Joutaa olla eläkkeellä kun on reilusti eläkeikäinen.
Ei päde. Turha haukkua ja pelata mielikuvilla, ala itse ottaa selvää.
Kertaus: Väyrynen perusti Kansalaispuolueen. Kolme nuorta tyyppiä teki laittoman vallankaappauksen. Asia ratkaistiin käräjäoikeudessa Väyrysen hyväksi. Näiden kolmen tyypin röyhkeys oli veret seisauttavaa.
Kuka mahtoi olla taustalla?
Koska kepu hylkäsi arvonsa ja siitä tuli liberaali kokoomuksen apupuolue, Väyrynen perusti Kansalaispuolueen. Minkä sille voi kun Keskustalle ei mennyt järkipuhe perille? Nyt on kepulla asiat huonosti.
Mutta Väyrynen perusti Kansalaispuolueen, joka oli arvoiltaan ja ihanteiltaan juuri niin, kuten Väyrynen sen visioi ajattelee ja näkee. Taas Paavo kulki uskollisesti ja rehellisesti omaa linjaansa Suomen hyväksi.
Kunnioitan!
Jos Kärnä on sanonut "harkitsevansa" eroa puolueesta niin se on jättänyt itselleen poliitikoille tyypillisen takaportin pelastaa itsensä tilanteesta eroamatta. Saattaa tietenkin olla että sitä kiinnostaa persut on sen verran löyhäpäisiä heittoja viimeaikoina jaellut. Eli oikeastaan voi käydä niin tai näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikkäästi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrysen ei kannata asettaa mitään ehtoja paluulleen, niinkuin näyttää tekevän. Jos niin tekee, paluu ei onnistu.
Mutta tulemalla takaisin puolueeseen, se saattaisi rauhoittaa tilannetta, ja antaa uskoa ja luottavaisuutta, että Keskustan perusaattetta kannattavia on vielä olemassa ja pysyvät puolueessa ja puolue saa myös lisää jäseniä.
Yli 70v äijä,eikä ymmärrä pysyä tyylikkäästi vanheten,poissa julkisuudesta.
Tuon ikäisiä muuten Suomi tarvitseekin. Tästä olen paasannut ihan livenä. Haluan kuunnella ihmisiä joilla on oikeaa asiaa, puhuvat järkipuhetta, heillä on arvoja, käytöstavat, kokemusta ja sivistystä. En jaksa kuunnella tyhjänpäiväistä löpinää ja sitä on koko Suomi pullollaan.
70 - vuotias ei ole ikäloppu, ei ainakaan minun suvussani.
Ei ole ikäloppu , mutta täyttää 74v elokuussa, jos oikein muistan. En ole koskaan pitänyt tyypistä, enkä pidä ja ennustan että paluu ei ole suosiollinen. Ei kummallekaan, keskustalle eikä Väyryselle. Olen saman ikäinen kuin Väyrynen ja kyllä tässä iässä pitää jättää politiikka muille. Täysin turhaan yrittää paluuta.
Komppaan. Väyrynen on tuuliviiri ja eniten tunnettu siitä, että olen periaatteessa eri mieltä asiasta kuin asiasta. En luota enkä ole koskaan luottanut. Minäkin olen saman ikäluokan nainen-46 syntynyt.
Trollaatko?
Kyllä totisesti pänni katsella Sipilän ja kumpp. touhuja kun näki jo ennalta miten kaikki päättyy. Vieläkin pistää vihaksi.
Arto Vihavainen puheenvuoro uusisuomi ajaa yhdenasia politiikkaa