Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaako Kärnä nyt Keskustasta kuten lupasi kun Väyrynen palaa puolueeseen?

Vierailija
03.02.2020 |

Söikö se sen hatullisen jo kuten lupasi?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006394202.html

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pettynyt Paavo Väyryseen. Hän on valtiomies sanojensa takana.

Nyt nähdään mikä mies Kärnä on. Mielenkiintoista. Popcornit tulille! :)

Vierailija
2/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syönyt paskaa eikä eroa. Tuo on ihan läppä tuo mies, mutta kunnon pelurina osaa pysyä lööpeissä. Pääsee 100 varmuudella jatkokaudelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärnä on pelkkä suunsoittaja, ei mitään muuta. Just sellainen tyyppi joka vetoaa niihin, jotka uskovat kaikki pöpipuheet.

Kärnää ja Väyrystä ei voi verrata. Väyrysellä on näyttöjä politiikassa ja on ollut aikoinaan hyvä ministeri.

Vähän säälittää nuo Väyrysen myöhemmät seikkailut, jos olisi jättänyt ne tekemättä, olisi aina kansan muistissa loistavana valtiomiehenä.

Vierailija
4/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo, go!

Vierailija
5/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen ei kannata asettaa mitään ehtoja paluulleen, niinkuin näyttää tekevän. Jos niin tekee, paluu ei onnistu.

Mutta tulemalla takaisin puolueeseen, se saattaisi rauhoittaa tilannetta, ja antaa uskoa ja luottavaisuutta, että Keskustan perusaattetta kannattavia on vielä olemassa ja pysyvät puolueessa ja puolue saa myös lisää jäseniä.

Vierailija
6/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä läsyttäjä,ei tiedä mitä tarkoittaa LUPAUS,puhuu mitä sylki suuhun tuo.Luulot on kovat.

Vierailija
7/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väyrysen ei kannata asettaa mitään ehtoja paluulleen, niinkuin näyttää tekevän. Jos niin tekee, paluu ei onnistu.

Mutta tulemalla takaisin puolueeseen, se saattaisi rauhoittaa tilannetta, ja antaa uskoa ja luottavaisuutta, että Keskustan perusaattetta kannattavia on vielä olemassa ja pysyvät puolueessa ja puolue saa myös lisää jäseniä.

Yli 70v äijä,eikä ymmärrä  pysyä tyylikkäästi vanheten,poissa julkisuudesta.

Vierailija
8/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisiä muuten Suomi tarvitseekin. Tästä olen paasannut ihan livenä. Haluan kuunnella ihmisiä joilla on oikeaa asiaa, puhuvat järkipuhetta, heillä on arvoja, käytöstavat, kokemusta ja sivistystä. En jaksa kuunnella tyhjänpäiväistä löpinää ja sitä on koko Suomi pullollaan.

70 - vuotias ei ole ikäloppu, ei ainakaan minun suvussani.

Vierailija
9/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on turha puolue, joten sinne Väyrynen kuuluukin. Kaltaistensa joukkoon.

Vierailija
10/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärnä on pelkkä suunsoittaja, ei mitään muuta. Just sellainen tyyppi joka vetoaa niihin, jotka uskovat kaikki pöpipuheet.

Kärnää ja Väyrystä ei voi verrata. Väyrysellä on näyttöjä politiikassa ja on ollut aikoinaan hyvä ministeri.

Vähän säälittää nuo Väyrysen myöhemmät seikkailut, jos olisi jättänyt ne tekemättä, olisi aina kansan muistissa loistavana valtiomiehenä.

Väyrysen Kansalaispuolueessa kolme nuorta tyyppiä teki laittoman vallankaappauksen ja asia ratkaistiin käräjäoikeudessa Väyrysen hyväksi.Todella likaista peliä näillä pyrkyreillä. Kukahan muuten oli taustalla?

Kannattaa aina ottaa selville miten asiat todellisuudessa menivät eikä pelata mielikuvilla.

Väyrysen vainoaminen sai käsittämättömät mittasuhteet. Eipä silti, niin fiksu kaveri on aina uhka.

Vierailija
11/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta on turha puolue, joten sinne Väyrynen kuuluukin. Kaltaistensa joukkoon.

Jos Keskusta palaisi alkiolaisille juurilleen, se olisi huippuhieno asia Suomelle.

Vierailija
12/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/190d3cd6-8ea0-4709-9864-9fb0be6f9…

"Mikko Kärnä ei aio erota keskustasta Paavo Väyrysen takia: ”Olkoon rivijäsenenä”"

Noita Kärnän juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Lässyttää ja provoilee netissä kun muuta ei osaa.

Vierailija
13/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä pelle Kärnä mene aukomaan lärviään persuihin? Sinne sekokerhoon sopisi hyvin.

Vierailija
14/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisiä muuten Suomi tarvitseekin. Tästä olen paasannut ihan livenä. Haluan kuunnella ihmisiä joilla on oikeaa asiaa, puhuvat järkipuhetta, heillä on arvoja, käytöstavat, kokemusta ja sivistystä. En jaksa kuunnella tyhjänpäiväistä löpinää ja sitä on koko Suomi pullollaan.

Ei ole ikäloppu , mutta täyttää 74v elokuussa, jos oikein muistan. En ole koskaan pitänyt tyypistä, enkä pidä ja ennustan että paluu ei ole suosiollinen. Ei kummallekaan, keskustalle eikä Väyryselle. Olen saman ikäinen kuin Väyrynen ja kyllä tässä iässä pitää jättää politiikka muille. Täysin turhaan yrittää paluuta.

Vierailija
15/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikko Kärnä ei aio erota keskustasta Paavo Väyrysen takia: ”Olkoon rivijäsenenä”"

Noita Kärnän juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Lässyttää ja provoilee netissä kun muuta ei osaa.

Kuinkahan käynee ja jääkö Väyrynen rivijäseneksi kunhan vaan kukkopoika kärnä niin sanoo? Väykkä on melko lailla kokeneempi kettu kuin nettivittuilija Kärnä.

Vierailija
16/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ”luotettava” tyyppi.

Kuka ihme tuota äänestää, sanoo yhtä, tekee toista?

No, sinällään varmasti aito poliitikko, kun ei seiso sanojensa takana.

Vierailija
17/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Siinä se nähtiin. Ainoa osaamisalue poliitikkona liittynee suunsoittoon netissä? Eikä edes yhtä lupausta pitänyt.

Siitä ei ole mitään hyötyä Suomelle eikä suomalaisille. Pois koko ukko Keskustasta, tekee pelkkä hallaa Keskustapuolueelle.

Vierailija
18/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tämä pelle Kärnä mene aukomaan lärviään persuihin? Sinne sekokerhoon sopisi hyvin.

Totta.

Mutta vielä paremmin sopii silakoiden käsittämättömään "ajatus"maailmaan.

Silakkapiirteitä:

Järki(?), loogisuus, valheen palvominen totena.

Oman paremmuuden nostaminen ja kuin kopio silakka -aktiivi johannes koskesta

Parviälyttömyys#

Vierailija
19/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikäloppu , mutta täyttää 74v elokuussa, jos oikein muistan. En ole koskaan pitänyt tyypistä, enkä pidä ja ennustan että paluu ei ole suosiollinen. Ei kummallekaan, keskustalle eikä Väyryselle. Olen saman ikäinen kuin Väyrynen ja kyllä tässä iässä pitää jättää politiikka muille. Täysin turhaan yrittää paluuta.

Itse taas pidän Väyrysestä myös ihmisenä.

Arvostan ihmisessä sitä, että hän on sanojensa mittainen ihminen, tekee hyvin duuninsa ja tekee parhaansa- vaikka en pitäisikään hänestä. Jos en jaksa pitää jostakin tai suvaita häntä, se on vain minun ongelmani. Asiat asioina.

Vierailija
20/32 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Väyrynen on tuuliviiri ja eniten tunnettu siitä, että olen periaatteessa eri mieltä asiasta kuin asiasta. En luota enkä ole koskaan luottanut. Minäkin olen saman ikäluokan nainen-46 syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä