Osaako joku suositella todella kosteuttavaa, mutta hyvin imeytyvää kasvovoidetta?
Niin:) SPF saa olla muttei välttämätön, mitään anti-age voidetta ei kiitos, joku niissä haisee niin hirveälle nenääni...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Toi yks orkidean hajuinen mitä kim gardashian suositteli oli tosi hyvä. Ordinarity ja ceralat sun muut on kaikki ihan roskaa siihen verrattuna. Noh, varmaan sopivat hyvin tuuli puku tatskatun w t mamman imagoon mutta rikkaat ja kauniit käyttää tuollaisia.
Ja tuolla akalla on kyllä sellaiset massit että takuulla on kokeilut joka ikistä litkua markkinoilla.
Guerlain Orchidee Imperiale Exceptional Complete Care The Rich Cream, hinta 400 ja risat. Pikku raha kauniille naiselle jolle ei ole juttu eikä mikään saada komea miljonääri mies.
Vierailija kirjoitti:
Toi yks orkidean hajuinen mitä kim gardashian suositteli oli tosi hyvä. Ordinarity ja ceralat sun muut on kaikki ihan roskaa siihen verrattuna. Noh, varmaan sopivat hyvin tuuli puku tatskatun w t mamman imagoon mutta rikkaat ja kauniit käyttää tuollaisia.
Ja tuolla akalla on kyllä sellaiset massit että takuulla on kokeilut joka ikistä litkua markkinoilla.
Trollillehan minä vastaan, mutta kirjoitustaitosi ei kyllä anna kovin sivistynyttä kuvaa itsestäsi.
Mites Cliniquen klassikko DDML?
Hanki hyaluronihapposeerumi, jonka lisäät kostealle iholle. Siihen päälle voide, Ceraven voiteet ovat hyviä ja riittoisia. Itselläni käytössä Facial Moisturizing AM (spf 25) ja kohta hankin lisäksi PM -voiteen. Noissa on niasiiniamidia ja hyaluronihappoa myös.
Muita hyväksi todettuja: Avenen tuotteet, Favoran kosteuttava hoitovoide ja Lumenen uusimmat voiteet purkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anti-age voide ei ole mikään yksi käsite, saati että kaikki haisisivat samalle. Ehkä ne parfyymiturkkimummoille tarkoitetut tosin.
Todellakin haisevat. Minä kun olen noita voiteita taatusti haistellut ja käynyt läpi enemmän kuin sinä. Ap
Toivottavasti voide, jonka valitset, polttaa naamasi kokonaan, vaikutat niin vittumaiselta akalta, että se on sopiva lopputulos.
Kaikenlaisia oaskoha tämä maailma elättääkin.
Hemp Heavy-Duty Face Protector
tämä on parasta.
Ostin juuri Mossa kosteuttavaa kasvovettä. Sitä voi läträtä niin paljon kun ehtii tai tykkää, tuoksu on mieto. Imeytyy nopsaan. Vastaavaa oli esim. Cliniquella, mutta oli loppu (hyvää?) Ko kasvovedet ovay uusi seerumi!
La Roche-Posayn Lipikar Baume + , apteekista.
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/VICHY-AQUALIA-THERMAL-REHYDRATI…
Tämä on toiminut hyvin mun superkuivalle lärville! Ja riittoisa vaikka onkin pieni tuubi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollillehan minä vastaan, mutta kirjoitustaitosi ei kyllä anna kovin sivistynyttä kuvaa itsestäsi.
Mites Cliniquen klassikko DDML?
En ole ihan varma olenko kokeillut, mutta saattaa hyvin olla ja ei jäänyt muistiin kun ei tehnyt vaikutusta. Clinique all about eyes voide on aika hyvä. Tosin eipähän nyt mikään silmävoide mitään hyvin marginaalista tehoa parempaa jälkeä tee. Jos haluu silmänalusista eroon niin rahat on parempi laittaa redensity 2 filleriin pätevän (eli ulkomaalaisen) lääkärin laittamana. Ja ulkomailla en nyt tarkoita viroa vaan tyyliin beverly hills, nyc park avenue, lontoo harley street.
Niin ja ihan w t kielellä kirjoitan w t porukalle. Laatu porukan kanssa sitten laatu kieltä.
mulle ei käy mikään täyteläinen voide, mulla tukkeutuu iho todella helposti (mulla on sellainen aika "paksu" ja isohuokoinen, helposti kiiltävä iho kasvoissa, ihanaa....) joten ihoni tarvitsee kosteutta, ei rasvaa. Parhaan kosteusvoiteen olen saanut 99%sesta Aloe Vera -geelistä (Ruohonjuuresta, merkki on joku Amazonas). On tosi ohutta lirua, melkein vesimäistä, imeytyy ihan samantien ja on tehnyt tosi hyvää mun iholle. Tuo+Lumenen kosteuttava Lähde-seerumi on tosi hyvä kombo. Alle joku kosteuttava, alkoholiton kasvovesi, avot!
Vichyn Aqualia Thermal Rich -voide on ainut, joka pitää rutikuivan ihoni hyvänä läpi vuoden. Välillä käytän myös vartalolle tarkoitettua La Roche-Posayn Lipikar -lotionia lisänä. Kuulostaa hurjalta, mutta onneksi ihoni ei ole näppyihin taipuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsytpuristettu oliiviöljy.
Mitenhän se tuollainen puristus tehdään? Kylmäpuristettu oliiviöljy ja neitsytoliiviöljy ovat kyllä tuttu asia.
Neitsyttä puristellaan niin maan pe``rkeleesti.
Mulla toimii parhaiten talvikuukausina Lancimen Nutrix. Alle seerumi ja tää päälle. En ole parempaa löytänyt tähän mennessä.
Tässä on ainoa miinus se haju, mutta itse tykkään tästä etenkin meikin alla. Mulla herkästi reagoiva, rasvoittuva iho, joka kuitenkin pintakuiva. Tää imeytyy hyvin ja tekee ihosta pehmeän, ei jää iholle.
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/VICHY-SLOW-AGE-SPF-25-ihoa-vahv…
Tämä taas kesällä parempi, tai jos ei ole kuiva iho, niin parempi meikin alla ja neutraalimpi tuoksu.
https://www.vichy.fi/Kasvojen-ihonhoito/BEAUTYFYING-ANTI-BLEMISH-CARE-2…
Tää alempi on mun lemppari, mutta jostain syystä ollut nyt loppu mun lähiapteekista, kokeilin tuota Slow agea. Mutta se haju on vähän ällöttävä.
Molemmat voiteet sopii aikuiselle iholle, alempi myös nuoremmalle.