Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin mieheni seurassa kultasepänliikkeeseen katselemaan sormusta itselleni

Vierailija
03.02.2020 |

Sanoin heti, että kyseessä on "muuten vain" -sormus itselleni. Myyjä puhui koko ajan meille molemmille, vaikka sanoin heti aluksi, että miehelläni ei ole mitään tekemistä kyseisen sormuksen kanssa. Vasemmasta nimettömästä löytyy jo sormukset, joten sekään ei voinut hämätä. Onko siis niin epätavallista, että nainen ostaisi ihan vain itselleen kauniin timanttisormuksen, vai mikä ihme tuossa tilanteessa oli?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Vierailija
2/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaatko sinä käydä ostoksilla yksin vai pitääkö se mies raahata ruokakauppaankin? Aika väsynyt oli, toivottavasti saat levättyä ja huomiseksi on parempaa settiä luvassa.

Vierailija
4/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollutkaan autokaupoilla tällä kertaa.

Vierailija
5/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väsynyttä tuossa nyt oli? Olimme yhdessä ostoskeskuksessa. Olisiko mies pitänyt jättää liikkeen ulkopuolelle?

Ap

Vierailija
6/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika oli siinä, että myyjä puhui teille molemmille? Eikö se ollut vain kohteliasta huomioida molemmat?

Vierailija
7/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneppä ostamaan autoa miehen kanssa (vähän pakkokin kun millä se uusi auto saataisiin sitten kotiin kun ei ollut antaa mitään vaihdossa)... Lähdin yksinkertaisesti pois kaikista niistä liikkeistä, joissa alettiin myymään miehelle ja joissa minun kysymyksiinkin vastattiin hänelle. 

Minä olisin lopettanut sormusten katselun siihen paikkaan kun ei mene asia jakeluun. 

Vierailija
8/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en jotenkin enää jaksa naisia. Rasittavia turhasta narisijoita.

Vierailija
9/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika oli siinä, että myyjä puhui teille molemmille? Eikö se ollut vain kohteliasta huomioida molemmat?

Se oli lähinnä outoa, koska mies oli siinä tosiaan vain seurana.

Ap

Vierailija
10/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä haluat nyt kuulla sitä samaa läppää että 'mieshän sen kuitenkin maksaa', mutta ei me nyt jakseta jauhaa tätä soopaa.

Vierailija
11/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meneppä ostamaan autoa miehen kanssa (vähän pakkokin kun millä se uusi auto saataisiin sitten kotiin kun ei ollut antaa mitään vaihdossa)... Lähdin yksinkertaisesti pois kaikista niistä liikkeistä, joissa alettiin myymään miehelle ja joissa minun kysymyksiinkin vastattiin hänelle. 

Minä olisin lopettanut sormusten katselun siihen paikkaan kun ei mene asia jakeluun. 

t. ap

Vierailija
12/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalveluun kuuluu ottaa kaikki huomioon.

Kävin teinin kanssa katselemassa itselleni nättiä, ranteeseen tai sormeen. Myyjä puhui lapsellekin. En ymmärtänyt loukkaantua.

Vierailija
13/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä rautakaupassa.

Vierailija
14/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Ei ole ap. Ihan oikeassa elämässä tapahtuu näitä. Muun muassa Hyvinkään Länsiautossa.

Vierailija
15/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maizzako se siellä huutelee?

Vierailija
16/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole ihan normaalia puhua kaikille läsnä oleville. Eihän se nyt voinut miestäsi ihan ignooratakaan, potentiaalinen asiakas sekin.

Vierailija
17/17 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Miten voit tehdä näin tyhmiä aloituksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän