Sinisten huippuosaaja Siimon Elo kokkareihin, pääseekö 2021 tai 2023 vaaleissa läpi?
"Sinisten entinen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Simon Elo siirtyy kokoomukseen: "Tässä on tilanteet muuttuneet""
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin paljon Orpon arvostelukyvystä, että suostui ottamaan Simeonin Kokoomukseen ja vieläpä kehuu tätä. No, ehkä hänelle löytyy jostakin äänestäjiä, itse kaksi kertaa Eloa aikoinaan äänestäneenä en ainakaan aio sitä virhettä kolmatta kertaa tehdä. Koskaan.
Kokoomus nostaa tasoaan, vai mikä idea tässä on? Hohhoijaa...
Ei muuta kuin vilkku vasemmalle ja Orpoa ohittamaan. Kova avaus olisi sanoa, että áfgáanit, irákit ja sómálit ovat tärkeä voimavara Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Sähly-Simeonin pelit politiikan pelikentillä on pelattu. Turhaa nolaa itseään enemmän, kuin mitä on jo nolannut. Kukapa Kokoomuksessa entistä Halla-ahon bestistä haluaisi äänestää...
Ei ole koskaan ollut Halla-ahon bestis, tuskin kenenkään. Viimeksi oli ainakin Soinin sinisissä. Ei tule varmasti enää valituksi mihinkään.
Siihen loppui senkin takinkääntäjän poliittinen ura, joka oli muutenkin lyhyt, mutta onneton.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten jo neljäs puolue Elolle. Ehtiväinen mies, vasta 33-vuotias. Onkohan seuraava jo katsottuna?
Kuten Väyrynen. Hänkin on ollut neljän puolueen riveissä. Kaupunginvaltuustossa kristillisten edustajana. Kepu, Kansalaispuolue, Seitsemän tähden liike...
Ei siten kannata luottaa kun ei tiedä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli ihan fiksu kansanedustaja. Voisin äänestääkin, jos menee kokoomukseen.
Fiksu ei petä vaimoaan, kuten Simon teki.
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut, Siniset, Kokoomus... Mikä oli se neljäs puolue Elolla?
Aloitti kristillisdemokraattina.
Tää jätkän räkä onkin tosi kristillinen..😉
Tämä huorintekijä ei ole kristittyä nähnytkään, paitsi ehkä petetty vaimonsa, joka antoi pukittajalle anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on ovela. Kun persut hajoaa omaan mahdottomuuteensa, kokoomus kerää potin.
Kokoomus saa sisäpiirin tietoa Halla-ahon heikkouksista ja persujen systeemeistä. Taitavat pyytää vielä jonkun ex-sinisen mukaan, luulisin.
Ja sitten nautinto alkaa!
Simon siirtyessään kokoomukseen tulee todennäköisesti viemään kokoomukselta vain äänestäjiä. Se on vähän niin kuin virus, mutta ei minua kokoomuksen alamäki haittaa. Kokoomus on ollut liberaalilla ja valtion omaisuutta tuhoavalla politiikallaan erittäin tuhoisa. Kokoomuksen hallitusaikoina on tehty Suomen historian typerimmät yrityskaupat ja valtio on näin menettänyt monta rahantekokonetta ulkomaisille sijoittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on ovela. Kun persut hajoaa omaan mahdottomuuteensa, kokoomus kerää potin.
Kokoomus saa sisäpiirin tietoa Halla-ahon heikkouksista ja persujen systeemeistä. Taitavat pyytää vielä jonkun ex-sinisen mukaan, luulisin.
Ja sitten nautinto alkaa!
Ei persuilla ole mitään systemaattisuutta.
Ei tule menemään läpi. Minun on vaikea nähdä, että ne jotka äänestävät Kokoomusta, äänestäisivät Simon Eloa. Poliittinen golddigger.
Mun mielestä se oli ihan fiksu kansanedustaja. Voisin äänestääkin, jos menee kokoomukseen.