Väyrynen ei sulje pois mahdollisuutta asettua ehdolle Keskustan puheenjohtajaksi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006393840.html
En kyllä itse usko että lähtee kuitenkaan kaveriaan Kulmunia haastamaan jos tämä on vain ehdolla jatkoon.
Kommentit (58)
Paavo Väyrynen on henkisesti kuin nuori ihminen. Muut näyttävät olevan pystyyn kuivaneita ukkoja ja akkoja. Sori.
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
On näky komea.
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin.
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
On näky komea.Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin.
Väyrynen ei ole ikinä kääntänyt takkiaan.
Ihailin häntä jo nuorena kun tajusin millainen poliitikko hän on. Ja ihailen nyt vielä enemmän.
Minua ei ole ikinä aivopesty poliittisesti, ei kotona eikä missään. Eikä minua edes voi aivopestä poliittisesti.
Ehkä näen joitakin asioita keskimääräistä objektiivisemmin.
Väyrynen itsepintaisesti pitänyt oman linjansa. Todellinen aatteen mies.
Väyrynen kepun pj., Elo kokoomuksen ja Soini tasavallan presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Väyrynen on ainoa joka voi pelastaa Keskustan ja palauttaa Keskustan arvot takaisin, sanokaa mitä sanotte. Se on kylmä realiteetti. Piste.
Väyrynen on väitellyt tohtoriksi...ihan yhtä hyvä kuin muutkin.
Ja olisi kyllä ihan kiva nähdä mitä Paavo toisi tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin.
Haavisto on vain yo. Suurin osa suomalaisista on koulutetumpia kuin Pertsa.
Väyrynen on sentään väitellyt tohtoriksi. Ihailen!
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani olen heti valmis ryhtymään Pyhän Saksalaisroomalaisen Keisarikunnan keisariksi.
Ja mahdollisuuksiakin kun yhtä paljon kuin Pavella.
Kiitos, en muista, milloin viimeksi nauroin näin paljon ❤😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin.Väyrynen ei ole ikinä kääntänyt takkiaan.
Ihailin häntä jo nuorena kun tajusin millainen poliitikko hän on. Ja ihailen nyt vielä enemmän.
Minua ei ole ikinä aivopesty poliittisesti, ei kotona eikä missään. Eikä minua edes voi aivopestä poliittisesti.
Väyrynen vei meidät EU:hun, mutta kansanäänestyksen edellä erosi ministerinpalliltaan muka valmistautuakseen presidentinvaalikampanjaan. Tämän jälkeen on kategorisesti vastustanut EU:ta.
Kepusta hän lähti perustettuaan kilpailevan puolueen ja tuli erotetuksi. Myös tämä uusi puolue erotti hänet.
Väyrysellä ei ole takkia käänneltäväksi, hänellä on poncho, joka pyörii kaulassa kuin roottori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Väyrysen linja on ollut periaatteellinen. On periaatteessa aina eri mieltä. Se on hänen linjansa ollut. Miksi kukaan luottaisi tai kannattaisi. Suurin osa ei kannata. Vitsi koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen ”Muumion Paluu”. Tästä on meemikin jo...
Meemi ei tee Väyrysestä muumiota. Perustatko sinä käsityksesi politiikasta meemeihin? Kuulostaa ihan siltä.
Väyrynen hakkaa pätevyydellään jokaisen poliitikon vieläkin ja moninkertaisesti, pidit sitten siitä tai et.
Mielipiteesi ei muuta sitä tosiasiaa miksikään.
Miksi hän ei sitten tullut valituksi presidentiksi eikä enää edes kansanedustajaksi?
On saanut kyllä joissain pressanvaaleissa paljon ääniä kuitenkin. Täys narsistihan se on, mutta kova asiaosaaja myöskin.
"Paljon ääniä jossain pressanvaaleissa". Väyrynen ei ole kertaakaan suorassa kansanvaalissa päässyt toiselle kierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Ja takki kääntyy näin.Haavisto on vain yo. Suurin osa suomalaisista on koulutetumpia kuin Pertsa.
Väyrynen on sentään väitellyt tohtoriksi. Ihailen!
Väyrynen ja Haĺla-aho on kyllä turhimmat tohtorit tässä maassa. Väitelty on ja joka päivä intetään lisää, mutta ikinä se ei hedelmää kanna.
Oppineisuus ja sivistys eivät aina korreloi keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani olen heti valmis ryhtymään Pyhän Saksalaisroomalaisen Keisarikunnan keisariksi.
Ja mahdollisuuksiakin kun yhtä paljon kuin Pavella.
Kiitos, en muista, milloin viimeksi nauroin näin paljon ❤😂😂😂
Mulla oli toi sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hauska setä,
Tuo setä Väyrynen
Kun setä menee torille,
Ja takki kääntyy näin,
Kas näin kääntyy takki
Väyrynen vei meidät EU:hun, mutta kansanäänestyksen edellä erosi ministerinpalliltaan muka valmistautuakseen presidentinvaalikampanjaan. Tämän jälkeen on kategorisesti vastustanut EU:ta.
Kepusta hän lähti perustettuaan kilpailevan puolueen ja tuli erotetuksi. Myös tämä uusi puolue erotti hänet.
Väyrysellä ei ole takkia käänneltäväksi, hänellä on poncho, joka pyörii kaulassa kuin roottori.
Minkä ikäinen olet? Väyrynen nimenomaan vastusti EU: hun liittyymistä jo 90 - luvulla. Hän puhui sitä vastaan mm. Eduskuntatalolla myöhään illalla syksyllä v. 1994 ja koko ajan varoitti kansanedustajia ja kansaa, yleisöä oli kuuntelemassa lehterillä. Kaukonäköisenä hän näki jo silloin mitä siitä seuraa. Olitko siellä kuuntelemassa, seurasitko, mitä Suomessa tapahtuu silloin? Äänestitkö kyllä vai ei?
Kaltaisesi osaavat olla sitten rasittavia. Valehtelet päin naamaa tahallaan.
Tai et tiedä politiikasta etkä menneisyydestä ilmeisesti paljon mitään. Et vaivaudu edes ottamaan selville.
Keksit Väyrysestä valheita omasta päästäsi ja uskot propagandaan.
Sinunlaisesi ihmiset ovat vaarallisia. Teetkö tuota tahallasi, vai oletko ns. hyödyllinen idiootti?
Näin se menee. Propagandistit laittavat tahallaan Väyrysestä valheita liikkeelle, hyödylliset idiootit toimivat papukaijoina ja värittävät lisää näitä valheita mielikuvituksellaan.
Väyrysen solvaaminen on todella pöyristyttävää ja mielikuvituksellista. Se osoittaa älyn, sivistyksen ja arvostelukyvyn puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen ”Muumion Paluu”. Tästä on meemikin jo...
Meemi ei tee Väyrysestä muumiota. Perustatko sinä käsityksesi politiikasta meemeihin? Kuulostaa ihan siltä.
Väyrynen hakkaa pätevyydellään jokaisen poliitikon vieläkin ja moninkertaisesti, pidit sitten siitä tai et.
Mielipiteesi ei muuta sitä tosiasiaa miksikään.
Miksi hän ei sitten tullut valituksi presidentiksi eikä enää edes kansanedustajaksi?
Väyrysen kansanedustajan palkka jäi saamatta sen takia että hän oli ehdolla väärässä vaalipiirissä. Lapista se olisi varmasti irronnut
Paavolla on yhä vahva kannattajakuntansa pohjoisessa. En yllättyisi, vaikka nousisi jälleen johonkin keskustan johtotehtävään. Puolueen kannalta hänen mukaantulonsa olisi sekä jakava että hajottava tapahtuma. Joten tervetuloa Paavo!
Vierailija kirjoitti:
Paavolla on yhä vahva kannattajakuntansa pohjoisessa. En yllättyisi, vaikka nousisi jälleen johonkin keskustan johtotehtävään. Puolueen kannalta hänen mukaantulonsa olisi sekä jakava että hajottava tapahtuma. Joten tervetuloa Paavo!
Keskusta saisikin hajota. Kunnon luotettava, tolkullinen Keskusta takaisin, sekä alkiolaiset arvot tähän arvottomuuteen takaisin kansan parhaaksi.
Punaviherkokomuusliberaalikeskustalaiset voisivat miettiä sitten, mitä aatetta he sisimmässään kannattavat. Vai onko heillä edes mitään aatetta.
Kuunnelkaa Youtubesta Väyrysen video, missä hän puhuu Euroopan murroksesta.
Paavo on koko ajan kartalla ja näkee tulevaisuuteen.
Entä Sale ja muut? Heillä ei ole mitään rakentavaa annettavaa kansalle. Ei yhtään analyyttista ajatusta. Tietävätkö he edes mitä maailmassa tapahtuu?
Ei mitään visiota. Kunhan palkka juoksee.