Väyrynen tiedotustilaisuus
Kommentit (20)
VARMA tuho tulee, mikäli Väyrynen pääsee päättämän jostakin Suomeen liittyvästä.
Huhujen mukaan Väyrynen ilmoittaa olevansa käytettävissä presidentin vaaleissa 2024.
Väyrynen hakee Keskustan puheenjohtajuutta ensi kesän puoluekokouksessa?
Paavon uusin kirja on juuri julkaisua vaille, se missä hän konsultoi Keskustaa sen pyynnöstä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Huhujen mukaan Väyrynen ilmoittaa olevansa käytettävissä presidentin vaaleissa 2024.
Johan tuo tiedotti tuosta vuosi sitten.
Väyrynen pyrkii varmasti ensin Keskustan puheenjohtajaksi ja vuonna 2024 Suomen presidentiksi. Tämä ei ole Väyrysen poliittisen historian tuntijoille mikään yllätys. Nähtäväksi jää miten hän näissä onnistuu.
No Keskustaanhan se Paavo taas liittyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Eroaako Kärnä? 😊
Väyrynen ja Kulmuni ovat kavereita (Kulmuni on ollut Väykän opetuslapsi ja avustaja aiemmin).
Varma ennuste on, et jos Väyrynen pääsee vaikuttamaan keskustaan alamäki jatkuu.
Eihän kukaan ole ennenkään tullut toimeen hänen kanssaan. Minä ,minä ,minä määrään .....
Toisekseen alkaa olla jo horinaiässä. Presidentinvaalien aikaan jo 78v. En ikinä äänestäisi. Ei kyllä suurin osa muistakaan suomalaisista äänestä. Yksi inhotuimmista poliitikoista.
Vierailija kirjoitti:
Varma ennuste on, et jos Väyrynen pääsee vaikuttamaan keskustaan alamäki jatkuu.
Eihän kukaan ole ennenkään tullut toimeen hänen kanssaan. Minä ,minä ,minä määrään .....
Toisekseen alkaa olla jo horinaiässä. Presidentinvaalien aikaan jo 78v. En ikinä äänestäisi. Ei kyllä suurin osa muistakaan suomalaisista äänestä. Yksi inhotuimmista poliitikoista.
Amerikassa 78v tuntuu olevan poliitikoille ihan normaali ikä.
Vaikke Väykän toivokaan jatkavan, toivoisin, että ikärasismista (molempiin suuntiin) luovuttaisiin politiikassakin.
"Sanna Marin on liian nuori, Sauli NIinistö liian vanha" jne.
Politiikka ei ole sama asia kuin normaali työelämä se vaatii poikkeusyksilöitä, joilla on kova vallanhalu ja kova jaksaminen.
Onkohan Väyrysellä oikeastaan yhtään kaveria Kepun kärkipoliitikoissa? Kulmuni voi olla poikkeus mutta muuten käsittääksen ei ole kovin pidetty henkilö. Lapin kuntapoliitikoissa Väyrysellä voi olla kyllä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikke Väykän toivokaan jatkavan, toivoisin, että ikärasismista (molempiin suuntiin) luovuttaisiin politiikassakin.
Politiikka ei ole sama asia kuin normaali työelämä se vaatii poikkeusyksilöitä, joilla on kova vallanhalu ja kova jaksaminen.
Ei tarvitse olla edes kovaa jaksamista, jos vain luontaista virtaa riittää loputtomasti niin kuin juuri esim. Väyrynen ja varmaan myös esim. Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes kovaa jaksamista, jos vain luontaista virtaa riittää loputtomasti niin kuin juuri esim. Väyrynen ja varmaan myös esim. Marin.
No joo, tarkoitin jaksamisella tuota virtaa, energiaa yli omien tarpeiden. Harva tavis jaksaisi niitä aikatauluja (matkat, kokoukset jne.).
Vierailija kirjoitti:
= narsismi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Väyrysellä oikeastaan yhtään kaveria Kepun kärkipoliitikoissa? Kulmuni voi olla poikkeus mutta muuten käsittääksen ei ole kovin pidetty henkilö. Lapin kuntapoliitikoissa Väyrysellä voi olla kyllä kavereita.
Se tieto on ollut jo vuosia, ettei Väyrysellä ole yhtään ystävää. On sen itsekin todennut. On persoonana vissiin sellainen ettei luottoystäviä ole saanut miltään suunnalta.
Väyrynen on tuuliviiri ja periaatteessa kaikesta eri mieltä. Laittoi kepussa toimiessaan kapuloita rattaisiin kaikenaikaa. Ei muulla väliä kun vaan itse saa hallita ja määrätä. Ei ole yhteistyökykyinen muiden kanssa. Tuskin on mikään muuttunut. Yleensä piirteet vain pahenavat vanhetessa.
Vierailija kirjoitti:
Liittyy, jos huolitaan.
"Tiedotan yleisön pyynnöstä huolimatta"