Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! T. Ammattivalittaja

Vierailija
03.02.2020 |

Mies lähti jo puoli seitsemän jälkeen töihin. Lapsikin jo hereilöä vaikka menee kouluun vasta kello 9. Tänään taas torpan lämmitystä ja tiskausta, ruuanlaittoa. Mukavaa päivää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo ehtinyt värjätä hiukset ja kulmakarvat, käydä suihkussa. Nappasin vaatekomerosta yhden t-paidan päälleni ja totesin että joko se on kutistunut tai mä olen lihonnut. Epäilen lihoamista. Mukavaa päivää kaikille.

Vierailija
2/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo ehtinyt värjätä hiukset ja kulmakarvat, käydä suihkussa. Nappasin vaatekomerosta yhden t-paidan päälleni ja totesin että joko se on kutistunut tai mä olen lihonnut. Epäilen lihoamista. Mukavaa päivää kaikille.

Mä olen nykyään melkein harmaahiuksinen. En enää viitsi värjätä enkä värjäyttää, kun se ärsyttää niin pahasti päänahkaa. Mukavaa päivää sulle! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta huomenta! Niin se on taas uusi päivä ja viikko lähtenyt käyntiin ja työmaalle olisi jouduttava. Aamut hankalia, mutta aina niistä on selvitty!

Vierailija
4/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä on tullut aika paljon lunta, kunhan vähän päivä valkenee lähden lumitöihin että pääsee autolla pihasta, pitää mennä terveyskeskukseen aamupäivällä, sitten lenkille ja sen jälkeen ruuan laittoon ja pirtti lämpiämään, puut on jo valmiina. mukavaa päivää.

Vierailija
5/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yöllä on tullut aika paljon lunta, kunhan vähän päivä valkenee lähden lumitöihin että pääsee autolla pihasta, pitää mennä terveyskeskukseen aamupäivällä, sitten lenkille ja sen jälkeen ruuan laittoon ja pirtti lämpiämään, puut on jo valmiina. mukavaa päivää.

Täällä ei nyt onneksi ole tullut lunta. Sitä on kyllä tosi paljon ja nyt on loskakeli. Eilen kävi naapuri auraamassa pihamme. Mukavaa päivää! T. Ap

Vierailija
6/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nykyään melkein harmaahiuksinen. En enää viitsi värjätä enkä värjäyttää, kun se ärsyttää niin pahasti päänahkaa. Mukavaa päivää sulle! Ap

Onko sinulla pitkät hiukset? Minulla ei ole kumma kyllä harmaita yhtään, vaikka olen jo yli 50. Mukavaa päivää sinulle!

sivustelija

Vierailija
7/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu sulle. Eilen tänne kirjoitteli asunnoton, joka nukkuu autossa.

Nukuitko yösi hyvin ?

Sincciz

Vierailija
8/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pitkät hiukset? Minulla ei ole kumma kyllä harmaita yhtään, vaikka olen jo yli 50. Mukavaa päivää sinulle!

sivustelija

Ei valitettavasti ole pitkiä hiuksia. Mulla ohuet hiukset ja ne lähtee niin paljon ettei niitä pitkiksi saa kasvatettua. Mulla on tuollainen suora, pitemmänmallinen polkatukka. Mukavaa päivää! Ap

Vierailija
9/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu sulle. Eilen tänne kirjoitteli asunnoton, joka nukkuu autossa.

Nukuitko yösi hyvin ?

Sincciz

Nukuin kyllä ihan hyvin. Heräsin kun mies kuorsasi ja kello oli jo 6. T. Ap

Vierailija
10/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikkoa sinulle. Tämä aamu onkin erilainen, aloitan kohta ensimäisen kerran etätyön. En malta odottaa että kello tulee kahdeksan.

Vierailija
11/11 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa viikkoa sinulle. Tämä aamu onkin erilainen, aloitan kohta ensimäisen kerran etätyön. En malta odottaa että kello tulee kahdeksan.

Samoin, mukavaa viikkoa sinullekin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi