Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen ihastuksesta irti?

Vierailija
02.02.2020 |

Tutustuin erään miehen kanssa yhteisen tutun avulla: tarvitsin apua yhteen juttuun (sanotaan nyt vaikka rakentamiseen liittyen) ja tämä mies osasi auttaa.

Muutamassa kuukaudessa meistä tuli kavereita.
Olimme yhteydessä pääosin viestitse ja näimme kun hän auttoi minua asiassani. Puhuimme siinä kaikenlaista samalla ja tutustuimme. Molemmilla on puoliso, joten ajattelin viattomasti että kiva kun saa aikuisena uusia kavereita, vielä kun yhteisiä tuttujakin on.

Sitten - kuin vahingossa - kävi jotain. Itse ihastuin, miehestä en tiedä, kuvittelisin että hänkin. Aloimme viestitellä lähes päivittäin, kunnes eräänä päivänä mies teki tikusta asiaa ja sanoi että emme enää voi jatkaa näin, että on elämässä kiirettä ym. Mitään ihastuksesta ei ollut puhetta. Eli selkeästi varmaan hänkin huomasi, että jokin raja on ylitetty.

Olemme pysyneet ihan ok väleissä mutta mitään muuta ei ole. Olemme tekemisissä kun asiaa on, mutta emme enää kysele kuulumisia tai mitään. Molemmilla omat kuviot ym.

Koen, että omassa suhteessani ei koko aikana ole ollut mitään ”vialla”; minulla ja miehelläni on aina mennyt hyvin. Miksi siis ihastuin vieraaseen? Vaikka en tehnyt mitään fyysistä, asia vaivaa minua.
En ole kokenut vastaavaa aiemmin. Tunne on ollut niin voimakas ja edelleen päivittäin tuo toinen on mielessä.

Miten pääsen tästä yli?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yleisempää kuin luullaan...olisi mielenkiintoista tietää, mikä on se ikä milloin näitä ihastumisia eniten liitoissa tapahtuu...

Vierailija
22/35 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisesta voi päästä eteenpäin? Kannattaako / voiko olla ystävä? Vai onko paras ottaa etäisyyttä?🤔

Omasta kokemuksestani sanoisin ettei kannata. Pääsin itse ihastuksesta yli vasta kun lopetin yhteydenpidon kokonaan. Harmitti menettää ystävyys, mutta siinä oli niin kova vetovoima että turhaan sitä olisi vain leikkinyt tulella. Etäisyys auttaa kummasti. :)

Vierailija
24/35 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä! Miksei voi olla ystävä? Ystäviä ei koskaan ole liikaa...

Kenellä tässä maailmassa on varaa valaita ystävät? Onko se joku ylemmyydentunto vai se että pelkää kontrollin häipyvän ja hyppäävän tyyliin alasti toisen kimppuun? I just don’t get it.

Vierailija
25/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/35 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan!!

Vierailija
27/35 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terapia ei tässä varmaan auta...

Vierailija
28/35 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa tämä

Vierailija
29/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien näiden suhteiden - mitä kuulen ja luen - keskellä mietin, mitä nää miehet miettii: pohtiiko ne asioita yhtä paljon kuin me naiset? Porskuttaako ne vaan eteenpäin eikä mieti yhtään, vai kaihertaako niillä?

Ei ne mieti.

Miehelläni oli tämä tilanne pari vuotta sitten ja on kuin ei muistaisikaan, välillä töksäyttää jotain esim telkkaria katsellessa miten typerää pettäminen on ja kuka siihen ryhtyisi . Ja itse en ole päässyt vieläkään yli siitä, että hän viritteli tuollaista tekstisuhdetta työkaverinaisen kanssa, vähintään kerran kuussa herään painajaiseen tuosta naisesta. Tuo nainenkin yhä haikailee.

Miehet elää eri todellisuutta, viihdefilmiä siinä missä naiset draamaa.

Vierailija
31/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pahinta on olla rakastunut mahdottomaan.. Olen rakastunut syvästi Tobias Forgeen, enkä pysty unohtamaan häntä. Ihan kamalaa kun sydäntä särkee.

Vierailija
32/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeaako tuo pakkomielteestä mitenkään?

Ehkä samat ohjeet käy kuin siihen?

Vierailija
33/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien näiden suhteiden - mitä kuulen ja luen - keskellä mietin, mitä nää miehet miettii: pohtiiko ne asioita yhtä paljon kuin me naiset? Porskuttaako ne vaan eteenpäin eikä mieti yhtään, vai kaihertaako niillä?

Ei ne mieti.

Miehelläni oli tämä tilanne pari vuotta sitten ja on kuin ei muistaisikaan, välillä töksäyttää jotain esim telkkaria katsellessa miten typerää pettäminen on ja kuka siihen ryhtyisi . Ja itse en ole päässyt vieläkään yli siitä, että hän viritteli tuollaista tekstisuhdetta työkaverinaisen kanssa, vähintään kerran kuussa herään painajaiseen tuosta naisesta. Tuo nainenkin yhä haikailee.

Miehet elää eri todellisuutta, viihdefilmiä siinä missä naiset draamaa.

Sinä elät väärässä ja sukupuolirajoitteisessa todellisuudessa, kyllä jotkut hyvinkin pakkomielteisiä, tämä näkyy tilastoissa.

Vierailija
34/35 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno novelli, unohditko että mies syö räkäänsä?

Vierailija
35/35 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytämällä uuden ihastuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi