Minulla on korkeat poskipäät
Sellainenhan on itäisissä maissa aika yleisä piirre.
Kommentit (44)
Tjaa, en tiennyt että Pamela Anderssonilla on korkeat poskipäät. Itselläni on aika samanmalliset kasvot, mutta poskeni ovat mielestäni vain aika "tasaiset", ei mitenkään erikoiset.
Niin on mullakin. On vielä mongolipoimutkin ja iho valkea. True asian descendant.
Eikös se oo aika haluttu piirre, malleillahan on usein korkeat poskipäät. :)
Samoin. Myös epicantus ja vinot silmät.
T, Kaunotar
Ei kukaan oikeasti käytä aikaa miettien omia hyviä ominaisuuksiaan ja postaten niitä nettiin. Trolli.
Ei muuta kun ottamaan yhteyttä playboy lehtiin ja varsinkin jos ne on luomut. Korkeaposkipäiset naiset on kuulemma kiihkeitä petipuuhissa. Pitääkö AP paikkansa? Oletko kiihkeä?
Nämähän ovat ihan saamelaisia piirteitä.
Ei mitään vierasta ja pelottavaa. Boo!
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikeasti käytä aikaa miettien omia hyviä ominaisuuksiaan ja postaten niitä nettiin. Trolli.
Siis eihän hän edes sanonut aloituksessa, että se olisi hänestä hyvä piirre? Sama ku toisi esiin silmien värin otsikossa. Susta paistaa kateus.
Minullakin on. Olen huomannut että miehet tykkäävät kovasti korkeista poskipäistä :)
Mikä saa ottamaan toisen ihmisen silmätikuksi, siten että havainnoidaan jotain, eikä kyetä ymmärtämään että se toinen ei oikeasti ajattele kyseisestä asiasta samalla tavalla, tai edes ajattele koko asiaa.
Onko se ihan vaan älyn puutetta? Itsekeskeisyyttä? Kumpaakin?
Niin minullakin. Enkä ole mitään kautta itämaista sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän hän edes sanonut aloituksessa, että se olisi hänestä hyvä piirre? Sama ku toisi esiin silmien värin otsikossa. Susta paistaa kateus.
En kadehdi muita, en vihaa ketään, en hauku muita netissä, jokainen on omalla tavallaan kaunis.
Mutta trolleista en pidä.
Trollit on niin tyhmiä ja narsistisia että havoinnoivat nätin tytön ja väittävät koppavaksi, koppavaksi omasta ulkonäöstään. Vaikka oikeasti tyttö olisi ujo ja epävarma. Mikään ei heiltä jää rauhaan.
Trolleilla on paska luonne. Surullista mutta totta.
Mä olen ihan jumalaisen kaunis mun korkeiden poskipäiden kanssa. Ne yltävät Pohjanmaalta Lappiin ja Suomesta Kanadaan. Kaikki tuijottaa mun poskipäitä ja ihailee mua sen vuoksi. Jakelen nimmareita kaikille, jotka haluaa.
Juu ja esim Jenni Vartiaisella ja Pamela Anderssonilla. Mitä sitten?