Miksi et hanki lapsia?
Kommentit (18)
Ottaa todella paljon päähän tämä naisten pakottaminen lastentekoon. Aivan kuin olisimme palanneet keskiajalle.
Yritetty ollaan mutta ei ole tärpännyt.
En halua tehdä lapsia, koska jo ennestään rumat rintani ja alapääni menisi täysin pilalle. Haluaisin leikkauttaa rinnat kokonaan eka pois ja sitten pienentää rajusti häpyhuuliani.
N20
Koska ei kiinnosta. Oikeastaan mitkään muut syyt eivät vaikuta. Tai no ei ole kyllä kumppaniakaan, mutta en hankkisi vaikka ei olisikaan, koska kuten jo ekana sanoin, ei kiinnosta.
Ei ole hoivaviettiä, halua levittää geenejään eikä uteliasiuutta seurata jälkeäisten kasvua.
En edes tiedä haluanko lapsia, ja olen jo yli 30 enkä tällä hetkellä suhteessa. En kyllä osaa elämässäni päättää oikein mitään muutakaan. Kuhan haahuilen. Ehkä siis parempi näin kaikkien kannalta...
En ole koskaan halunnut lapsia, mutta en ollut tehnyt siitä mitään lopullista päätöstä. Tämä jatkuva tuputtaminen, painostaminen ja naisten syyllistäminen on ainakin omalta osaltani lyönyt viimeisenkin naulan siihen arkkun. Ei kiinnosta. En ole mitään aivotonta karjaa, joka ainoa tehtävä on pukata isänmaalle lapsia. Enköhän keksi muutakin tekemistä.
Ne on ällöi kakkapyllyi, matkustelu on kivempaa.
Maailman kaikki ongelmat johtuvat liikaväestöstä. Ihan kaikki.
Mitä sitä tällaisella palstalla kitiset? Oletko utelias vai toimittaja?
En pidä lapsista, enkä välitä naisista siinä mielessä.
M 42
Ei ole rahkeita. Maailma eikä elämä innosta. Nähnyt elämän varjot.
Suomalaisen huonoin tekosyy on ilmastonmuutos ja liikakansoitus. Se on yks kärpäsenp*ska vaikka jokainen suomalainen synnytysikäinen nainen tekisi lapsen, se ei ilmastoa kuormita. Joten se on vain tekosyy.
Minun syyni on se, etten halua. En halua elinikäiseen vankeuteen. Ei ole mitään hoivaviettiä ja lisäksi arvostan parisuhdettani enkä halua pilata sitä.
En vain koe vieläkään olevani kypsä siihen. Minulla ei kello tikitä tms. pakottavaa syytä. Onneksi mieskään ei halua.
N42
En halua että lapseni joutuisi elämään nee gereiden keskellä.
En voi saada enkä välttis haluaisikaan.