Ensi yö kodittomana Helsingissä
onneksi sentään auto mutta tankissa oleva bensamäärä ei riitä tyhjäkäyntiin koko yöksi joten toivottavasti ei tule pakkasta. Mihin sitä kannattaisi parkkeerata että olisi turvallista? Rahaa on 2 euroa joten turha sanoa että mene hotelliin.
Kommentit (54)
Voisitko mennä istuskelemaan johonkin rauhalliseen baariin?Onhan ne neljään auki.
Tai 24h huoltoasemalle/Mc Donaldsiin/sairaalan päivystyksen aulaan.
Itse menisin sairaalaan ja vessaan nukkumaan.
Albertinkatu 4 http://www.helsinginvieraskoti.fi/asumispalveluyksikko.html mene sinne, niin saat asunnon alle ja aamukahvit. Siellä on päivystys 24h 050-349 0163. Diakonissalaitokselta saat jonku kympin alkurahaa ja hurstilta kerran viikossa ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tajua että tää on provo?
Näin monta viestiä ehti tulla ennen kuin vakiomuotoinen porvoon huutaja saapui :D
Kiitos kun vastailette. Mulla on syyllinen olo viedä kenenkään paikkaa jolla ei ole edes tätä autoa, niin yritän nyt pärjätä autossa vain. Mitä 24h huoltsikoita keskustasta löytyy? Vessaa mietin
Yö selvitty hengissä ja aamusta asti olen päivitellyt tiliä että tulisiko sitä rahaa. Viime yö sujui niin että käytin autoa noin tunnin välein noin 40 minuuttia ja käynnistin aina kun jääpuikot alkoi tippumaan nenästä. Nyt on bensa kyllä niin loppu että alkaa pelottamaan jos en tänäänkään pääse matkaan. Mietin että onko mitään hostellia tai hotellia jossa voi maksaa uloskirjautuessa? Olen aika paljon käynyt hotelleissa ja pyytävät maksun sisäänmenossa.
Hyvä! Hienoa kuulla että meni hyvin tämä koitos. Hyvää ja turvallista kotimatkaa! Varo jäisiä tienpintoja, niistä on nyt varoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Hienoa kuulla että meni hyvin tämä koitos. Hyvää ja turvallista kotimatkaa! Varo jäisiä tienpintoja, niistä on nyt varoiteltu.
Kiitos
Hyvä ap. kun päivitit tilanteesi. Mietin työpäivän aikana, miten sinulle lopulta kävi. Loppu hyvin, kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun vastailette. Mulla on syyllinen olo viedä kenenkään paikkaa jolla ei ole edes tätä autoa, niin yritän nyt pärjätä autossa vain. Mitä 24h huoltsikoita keskustasta löytyy? Vessaa mietin
Eläintarhan Neste.
Ruoholahdesta ei tosiaankaan ole Kaareen 19 km, eikä Helsingissä ollut viime yönä niin kylmä, että mistään jääpuikoista voisi puhua. Ap puhuu siis ihan omiaan....
Mene Hietsuun tai Sörnäisten Kalkersiin. Siellä on ihan ok oltavat.Myös rautatieasema on auki koko yön ja muutama isompi Prisma.