Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeimmät ja kauheimmat exäsi?

Vierailija
02.02.2020 |

Mulla eräs exä söi itsetunnon täysin. Siedin siksi koska kaikkeen tottuu ja on lapsesta asti opetettu siihen että naiselle saa tehdä mitä vaan. Exä ei ollut koskaan fyysisesti väkivaltainen, mutta henkisesti kyllä sain kestää jatkuvaa nälvimistä.

-Haisen pahalta jopa suihkun jälkeen, mun koti haisee pahalta, mun vaatteet haisee pahalta.
Käytin siis vain hajusteetonta pesuainetta, kosmetiikkaa ym, joten koska en haissut miltään niin haisin pahalta. Olisi pitänyt olla täynnä hajuvesiä.

-Katsoi tiskaamiani laseja valoa vasten että aijai, huonoa jälkeä, hänen täytyy tiskata uudestaan

-Ruoka väärin maustettua, joka kerta

-Autistinen tarkkuus. Tyyliin että punainen takki ja laukku ei sovi jos ne ei ole tarkalleen samaa värisävyä. Lopulta käytin vaan mustia vaatteita koska en uskaltanut käyttää muita.

-Valittamista selfieiden otosta. Saapui viereen aukomaan päätänsä että "Jaa *mun nimi* ottaa vähän selfieitä, törröhuuli, mikset sä osaa olla ilman tuota duckfacea, ääääh? Kattokaa, duckface, aah!" Kukaan ei ole ikinä sanonut että pitäisin naamaa "duckfacella" valokuvissa, vaikka olisin ollut kasvot ihan rentona niin sain v*ttuilua asiasta.

-En saanut näkyä missään hänen valokuvissaan ja päivityksissään mitä hän teki someen. Kerran kyllä laittoi minusta kuvan, missä ajan autoa ja teksti oli tyyliä että "on mullakin tässä kuski, ei jaksa ajaa, täytyy itse jatkaa". Eli pelkkää haukkumista sekin.

Joku narsistin ja autistin yhdistelmä.

Kertokaa kokemuksia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä kaikenlaista hiipparia oikeasti on, eli 1 esimerkkitapaus tässä:

Kaverini oli nuorempana umpirakastunut täysin tunteettomaan tyyppiin joka ajatteli vain itseään.

Lopulta tämä tyyppi sitten jätti täysin tylysti tämän ystäväni, sanoen syyksi vielä sen, että tyypin vanhempien mielestä kaverini ei ole sopivan tasokas tyypille eivätkä hänen isänsä ja äitinsä pidä tästä naisesta yhtään. (Kaverini on siis ihana ja kaikin puolin kiva ja fiksu / Tyypin vanhemmat puolestaan ihan tunnetusti ihan karseita kukkuu-porukkaa).

Kaverini äiti kuoli yllättäen ja kaveri oli ottamassa vastaan osanottoja tämän äidin talolla.

Ovikello soi ja siellä tämä ex joka halusi sanoa jotain "kahdenkesken " ystävälle.

Ystävä oli siis tosi ilahtunut kun ei ollut osannut odottaa että tyyppi välittäisi noin, joten meni toiseen huoneeseen tämän kanssa että voi sanoa asiansa.

Tyyppi sanoi : " ethän pidä mua itsekkäänä, mut kun mun tekis mieli, niin voitaisko me vähän p a n n a ?"

Siis miettikää jukolauta mikä k-pää.

Toikin älykääpiö nykyään naimisissa ja isä.

Vierailija
22/25 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" . . .kaukana keskustasta metsän keskellä asuva  kolmekymppinen vähän peräkamaripoika joka osasi esittää normaalia kunnes selvisi että tyyppi on ihan  sekaisin. Saattoi  estää minua tulemasta ulos vessasta nojaamalla ovea vasten, piilottaa kenkäni  tai kysyä pelkäänkö pimeää, sammuttaa kaikki valot ja hihitellä siellä pimeässä."

Tuohan on puhdasta kauhua, hyi että. Mikä se-ko-pää!

Eiks sua pelottanu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuskodissaan ei ihan maalla, mutta kuitenkin kaukana keskustasta metsän keskellä asuva  kolmekymppinen vähän peräkamaripoika joka osasi esittää normaalia kunnes selvisi että tyyppi on ihan  sekaisin. Saattoi  estää minua tulemasta ulos vessasta nojaamalla ovea vasten, piilottaa kenkäni  tai kysyä pelkäänkö pimeää, sammuttaa kaikki valot ja hihitellä siellä pimeässä. Oikeasti! Ei ikinä halunnut luokseni tai hengailla julkisilla paikoilla lukuunottamatta ekoja treffejä jolloin mentiin elokuviin. En tajua miten suostuin  neljiin treffeihin joista viimeisillä siis alkoi leikkiä piilosta . No ok, tyypillä oli  kivan käyrä "se" ja siksi luultavasti  oli  ensimmäinen mies, jonka  kanssa sain ison o:n ilman hirveää kikkailua (siis tyyliin minä tulen sinun päällesi, eikun ollaan sittenkin kyljellään, hiero siitä, eikun alempaa, ei niin alhaalta).

Tajusin kuitenkin, ettei parin orkun takia kannata deittailla paikallista  Norman Batesia.

"Paikallinen Norman Bates".

Haha, tuo osuva kuvaus kertoo kaiken.

Vierailija
24/25 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitää mennä sänkyyn jonkun norman batesin kanssa, jonka kanssa on ollut neljä kertaa treffeillä???? Melkoinen munanhimo saa olla... Itse pystyn ees kuvittelemaan orgasmin saamista monen kuukauden seurustelun jälkeen, neljät treffit riittää pusutteluun..

Vierailija
25/25 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miten mä kestin sitä pässiä melkein vuoden! Tosin olin vasta vähän yli 20 v. ja jotenkin läheisriippuvainen (?) Mies oli n. 30.

-Hän oli tyhmä ja yksinkertainen. Ei osannut keskustella mistään. Häpesin hänen juttujaan. Myös luku - ja kirjoitustaidon kanssa oli vähän niin ja näin.

-Hän asui samassa talossa äitinsä kanssa. Äiti ostanut ainokaiselleen kämpän. Äidille soitettiin valehtelematta n. 5 kertaa päivässä milloin mistäkin syystä. Jos vaikka tein perunamuusia, niin Pällin oli pakko varmistaa äidiltä, että teenhän mä sen muusin oikein. Äiti tiesi aina kaiken.

-Hän oli surkea sängyssä. Sain sek siä aluksi muutaman kerran, sitten hänesta tuli kai impotentti. No, en voi sanoa jääneeni kaipaamaan sitä onnetonta räpellystä. Tai sitä pikku katkarapua.

-Pälli oli olevinaan kristitty, mutta oli todella tekopyhä ja kaksinaamainen. Sanoi esim, että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia, mutta oli salaa hirvittävä rasisti.

-Ei antanut mun koskaan olla rauhassa. En saanut lukea viittä minuuttiakaan, heti hän kyseli, mitä luen, tai alkoi taas länkyttämään jotain jonninjoutavaa, kuin rikkinäinen radio.

Vessassa en myöskään saanut olla minuuttia pidempään, ennenkuin Pälli koputteli oveen ja huuteli: Mitä sä oikein teet siellä???

-Arvosteli lapsenomaisen suorasanaisesti ulkonäköäni, esim. Sulla on vino nenä. Hassu hammas. Jne.

Ihaili avoimesti muita naisia julkisilla paikoilla, saattoi vaikka oikein pysähtyä, kääntyä ja kommentoida, kun näki jonkin kauniin tytön lyhyessä hameessa. Hyvä, kun ei kuola valunut.

-Pieri kouraansa ja sitten nautinnollisesti nuuski sitä. Tätä tapahtui päivittäin.

-Oli homofobinen. Eräs läheisimmistä ystävistäni on homo, ja Pälli jännitti suhteettoman paljon ystäväni tapaamista. Pelkäsi, että mun frendi käy ahdistelemaan. Huokaus...

-Kännipäissään möykkäsi ja huusi ja riehui aina kuin mielisairas paviaani. Siis mun luona. Pällin luona istuttiin hipihiljaa kuin luostarissa. (ehkä äiskä ois voinut suuttua?)

-Pälli katkaisi koipensa, ja passuutti sitten mua alvariinsa. Mä olin kuulemma hänen oma hoitsunsa. Tässävaiheessa mulla alkoikin jo keittää. Aloin miettiä eroa. Ystävänikin hmettelivät ihan suoraan, että mitä ihmettä sä tuossa Pällissä näät?

-Ja sitten Grande Finale, eli ikimuistoinen ilta luonani. Olimme juoneet sinä perjantaina vähän liikaa, ja riitaa tuli. Kerroin Pällille suorat sanat, haukuin mm. tekouskovaiseksi, joka poimii raamatusta itselleen sopivat kohdat, kuin rusinat pullasta. Olin todella raivona ja nappasin raamatun kirjahyllystäni ja repäisin sen kahtia. Pälli pieksi mut tämän takia sellaiseen kuntoon, että luita meni poikki ja naamaa en voinut äidille vähään aikaan näyttää.

Ei päästänyt ulos asunnoltani, ja kun yritin soittaa, rikkoi puhelimeni heittämällä sen täysiä seinään. Löi mua aina ohimennessään. Piti panttivankina.

Odotin aamuun asti, kunnes Pälli viimein sammui, ja pääsin naapurista soittamaan poliisit.

-Kaiken huippu on se, että Pälli yritti vielä kuukausien päästäkin ottaa yhteyttä, halusi kuulemma jutella. Vaihdoin numeroa. Emme nähneet enää, paitsi

Viime talvena näin Pällin, kun olin nykyisen, pitkäaikaisen, ihanan kumppanini kanssa kävelyllä. En ollut ensin tuntea, kun oli mennyt niin kurjan näköiseksi. Pällin outo käytös vasta sai mut kiinnittämään huomioni.

Pälliltä meni nääs pasmat aivan sekaisin mut nähdessään.

Voi Pälli-parkaa. (nimi muutettu).