Kuinka moni pitää näin iso rintaisista naisista?
Kommentit (20)
Miten tuokin pääsee ulos lenkille hölkkäämään?
Hyi hel**tti,en koskis vaikka olis maailman viiminen nainen
Sääliks käy tota.normaali elämä kaukana
Ei kiinnosta. Rintojen koko ei ole todellakaan ratkaisevaa. Tärkeintä on nainen ihmisenä.
Järkyttävän kokoiset meloonit. Varmaan kiva käydä vaateostoksilla.
jos se tukehduttaa sut noilla?
mitkään vaatteet ei näytä hyvältä, sopusuhtainen paras.
Olisi mukava panna rintojen väliin,ja imeä oikeen kunnolla
M,52v
Rinnat on ihan kivat melkein minkäkokoisina vaan, mutta nyt mentiin kyllä kovasti yli.
Veikkaan että tuon kokoiset aiheuttaa hartiasärkyä niin paljon, että se vaikeuttaa elämää.
Ton iso maha pitää selkeesti noita rintoja koholla tuossa kun istuu, sillä oikeesti ne taitaa olla litteät ja roikkua navassa asti! :D
Olen useamman miehen kanssa jutellut naisen rinnoista. Mitähän noita olisi ... jotain kymmenkunta niin yhtä lukuunottamatta kaikki ovat olleet sitä mieltä että normaalin B-kuppi on ok. Itse pidän kyllä pienirintaisista naisita kun ne pienuutensa vuoksi ovat niin "tyttömäiset". Isoja rintoja kytätään vain siksi, että jos ne ovat huomiota herättävän suuret eikä siinä näin ollen ole mitään seksiin liittyvää. Niin ja ainakin omasta mielestäni pienihartiaisella naisella suht pienetkin rinnat näyttävät isoilta eli on siis myös suhteellinen käsite. Miehet kyllä jaetaan kahteen kategoriaan tissi ja pyllymiehiin. Itse taidan sitten olla kuin myös nämä ystävni pyllymiehiä. Pyllyn koonkaan ei ole niin väliä kunhan se on naisellinen.
Mä tiedän kyllä tissimiehiä joiden ihanne on joku c kuppi. Toi c taitaa varmaa olla yleisin.. :DD
Kaikki ääripäät on vaan pieni osa ihmisistä.
Ei ollakseen tissimies tarvii tykätä ainoastaan jostain yli isoista rinnoista. :D Tai ollakseen peppumies, ei ole vain yhenlaista peppua josta kaikki peppumiehet tykkää jne. :DDDDD
Voi tykätä myös yhtä paljon vaikka b ja c kupista ja isosta ja pienestä takapuolesta.
Itsellä joku c-d kuppi ja oon tosi tyytyväinen, isommista tulis kipuja ja vaikeuttais liikkumista mitä en halua, plus alkaa roikkua vanhemmiten... Ja nää ei viel vie huomioo vaan rintoihin, vaan myös vyötärö näkyy jne. :D Jos on hirveän isot niin huomio menee vaan sinne rintoihin, must parempi että on muutaki kroppaa ku vaa rintaa. xDD
Tykkään naisista, joita voi viedä ulos ilman paareja ja nostureita.
Ei jatkoon
No onhan tää jo dekadia parempi, mutta ei kelpais tääkään:
Nää on ihan riittävät ja tarpeeksi terhakat
Harva