Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tällaisen koon 52 olevan naisen tulisi pukeutua... T. Ammattivalittaja

Vierailija
02.02.2020 |

Lapsen kesän jalkapallopeleihin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut susta sellainen kuva, että olisit sellainen kuivankälppeä laiha nainen. Tämä yllätti.

Pukeudu mukaviin vaatteisiin, missä on kiva olla.

Ammattivalittaja on iso ja painava. Sen aivot vaan on kuivankälppeät, rusinat siis.

Niin, no sille ei voi mitään, että äitini veti lääkkeitä, kun mua odotti. Ap

No, niinpä tietenkin. Lihavuus on äidin syytä ja isä valitsi ensimmäisen miehesi, sen vanhan kriminaalin. Kyllä sun tosiaan kannattais kirjottaa vihdoinkin ne muistelmasi kirjaksi.

En mä lihavuuttani äidin syyksi laita vaan oppimisvaikeuksiani ja tyhmyyttäni. Hän kun käytti mua odottaessaan masennus ja unilääkkeitä. Ap

Vierailija
22/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisitkin ottanut sen papin. <3 

Miten niin? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että papinkaan kanssa oltaisiin oltu loppuelämä yhdessä mutta toki olisi pitänyt hänet ottaa ennemmin kuin ensimmäinen mieheni. Ap

Vierailija
24/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että papinkaan kanssa oltaisiin oltu loppuelämä yhdessä mutta toki olisi pitänyt hänet ottaa ennemmin kuin ensimmäinen mieheni. Ap

Ajattele jos olisikin käynyt niin hassusti, että olisitkin ollut ja olisit yhä onnellinen elämässäsi papin rouvana? Hui!

Vierailija
25/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele jos olisikin käynyt niin hassusti, että olisitkin ollut ja olisit yhä onnellinen elämässäsi papin rouvana? Hui!

Niin, en mä tiedä. Me oltiin oikeastaan vaan ystäviä ettei seksiä ollut. Ap

Vierailija
26/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homerin läskimekkoon.

Vierailija
27/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Taisit tehdä viikolla alotuksen tänne, ettet usko pitkiin parisuhteisiin.

Vierailija
28/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Taisit tehdä viikolla alotuksen tänne, ettet usko pitkiin parisuhteisiin.

Joo, en mä usko vaikka siskot ja äiti ja isä ovat eri mieltä. Eipä tämä nykyinen mies niin kauhea ole, että varmaan joku sen kanssa jaksaisi olla vaikka 50v. Mä vaan aina haluan muutosta ja vaihtelua. Ap