Miten tällaisen koon 52 olevan naisen tulisi pukeutua... T. Ammattivalittaja
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisitkin ottanut sen papin. <3
Miten niin? Ap
En kyllä usko, että papinkaan kanssa oltaisiin oltu loppuelämä yhdessä mutta toki olisi pitänyt hänet ottaa ennemmin kuin ensimmäinen mieheni. Ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että papinkaan kanssa oltaisiin oltu loppuelämä yhdessä mutta toki olisi pitänyt hänet ottaa ennemmin kuin ensimmäinen mieheni. Ap
Ajattele jos olisikin käynyt niin hassusti, että olisitkin ollut ja olisit yhä onnellinen elämässäsi papin rouvana? Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele jos olisikin käynyt niin hassusti, että olisitkin ollut ja olisit yhä onnellinen elämässäsi papin rouvana? Hui!
Niin, en mä tiedä. Me oltiin oikeastaan vaan ystäviä ettei seksiä ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Totta. Taisit tehdä viikolla alotuksen tänne, ettet usko pitkiin parisuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Taisit tehdä viikolla alotuksen tänne, ettet usko pitkiin parisuhteisiin.
Joo, en mä usko vaikka siskot ja äiti ja isä ovat eri mieltä. Eipä tämä nykyinen mies niin kauhea ole, että varmaan joku sen kanssa jaksaisi olla vaikka 50v. Mä vaan aina haluan muutosta ja vaihtelua. Ap
En mä lihavuuttani äidin syyksi laita vaan oppimisvaikeuksiani ja tyhmyyttäni. Hän kun käytti mua odottaessaan masennus ja unilääkkeitä. Ap