Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mekko talvihäihin?

Vierailija
02.02.2020 |

Olen menossa helmikuun loppupuolella häihin ja tarvitsisin sinne mekon.
Olen harkinnut jotain tämän tyylistä: https://www.kekale.fi/ted-baker-naisten-mekko-lotis-sininen-kuosi
Onko kellään kokemusta Ted Bakerin mekoista? Sopisiko mekko häihin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kaunis :) Mielestäni sopii oikein hyvin. Nuo helma antaa siihen juhlavuutta.

Vierailija
2/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hyvin. Ei ole liian juhlava (tyyliin iltapuku), mutta silti riittävän juhlava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis ja oikein sopiva talvihäihin.

Vierailija
4/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensimmäistä kertaa kun aloittaja linkkaa tällaiseen keskusteluun mekon, joka oikeasti sopii häihin

Vierailija
5/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo helma. Yläosa ei ole omaan makuuni. Mutta tuo sopii erittäin hyvin häihin. 

Vierailija
6/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa synkkä. Ankean näköinen.

Vierailija
7/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuo helma. Yläosa ei ole omaan makuuni. Mutta tuo sopii erittäin hyvin häihin. 

Minäkin ajattelin, että voi kun tuota alaosaa myytäisiin myös hameena, ottaisin mielelläni omaan vaatekaappiini. Yhdistäisin väljään yksiväriseen silkkitoppiin. 

Mutta oikein kaunis mekko joka tapauksessa.

Vierailija
8/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kaunis mutta itseäni häiritsee mustan ja tummansinisen yhdistäminen. Kunpa toi yläosa olisi kans sininen.

Vierailija
9/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla kommentteja! 

Minusta mekko on sievä – pelkäsin vain, että on liian tumma ja "synkkä". Olen vilukissa, joten kaipaan kirkkoon ja juhlaan pitkät hihat. Jakuista ja boleroista en oikein pidä. 

Ainut asia, mikä vielä mietityttää on se, ettei mekkoa voi pestä itse, vaan sen vaatii kemiallisen pesun...

Ap

Vierailija
10/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kaunis mutta itseäni häiritsee mustan ja tummansinisen yhdistäminen. Kunpa toi yläosa olisi kans sininen.

Se on sininen. Zalandon sivuilla näkyy väri paremmin.

-ei ap.

Vierailija
11/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla kommentteja! 

Minusta mekko on sievä – pelkäsin vain, että on liian tumma ja "synkkä". Olen vilukissa, joten kaipaan kirkkoon ja juhlaan pitkät hihat. Jakuista ja boleroista en oikein pidä. 

Ainut asia, mikä vielä mietityttää on se, ettei mekkoa voi pestä itse, vaan sen vaatii kemiallisen pesun...

Ap

Jos mekkoa ei tule käytettyä kovin usein, pesulassa käyttö ei hirveitä tule kustantamaan.

Vierailija
12/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea! koruilla saa asustettua vielä juhlavammaksi, laittaisin itse näyttävän rannekorun ja/tai korvakorut.

Vierailija
13/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma yläosa on arkinen, jotenkin liian simppeli.

Vierailija
14/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma yläosa on arkinen, jotenkin liian simppeli.

Puhutaanko me samasta mekosta? Siinähän on koristeellinen kaulus ja hihansuut, vyötäisillä rusetti, vetoketju näkyvillä jne.

Kaikkien ei tietenkään tarvitse pitää kaikesta, mutta simppeliksi tuota mekkoa ei oikein voi kutsua.

Vierailija
15/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mekko on sopiva häihin, mutta etkö voisi laittaa jo jotakin, mitä omistat valmiiksi? Luonto kiittää, kun ei jokaiseen kissanristiäiseen käy ostamassa uutta kolttua. Esim. suorat hosut ja juhlava paita menee hyvin myös häissä ja ne lähes jokaiselta kaapista löytyvät valmiiksi. 

Vierailija
16/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni mekko on sopiva häihin, mutta etkö voisi laittaa jo jotakin, mitä omistat valmiiksi? Luonto kiittää, kun ei jokaiseen kissanristiäiseen käy ostamassa uutta kolttua. Esim. suorat hosut ja juhlava paita menee hyvin myös häissä ja ne lähes jokaiselta kaapista löytyvät valmiiksi. 

Mielestäni ei pidä tulla paasaamaan ostelusta, kun ei lainkaan tiedä, kuinka usein/harvoin toinen ostaa uusia vaatteita. Esimerkiksi minä käyn häissä noin kerran kymmenessä vuodessa. En koe kovin pahaksi, jos ostan uuden mekon niihin. 

Vierailija
17/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana mekko, joka sopii todella hyvin talvihäihin.

Vierailija
18/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin.. Totta tuokin. Minulla itse asiassa on suorat mustat housut ja niihin sopivia paitoja, mutta olen itse enemmän mekkoihminen. Housupukua käytän töissä. 

Mekko ostoksilla olin itse asiassa viimeksi kymmenen vuotta sitten. Sitä juhlamekkoa voisin toki harkita, mutta se on niin kesäinen (ja minulle tulisi siinä talvipakkasilla kylmä), etten oikein haluaisi sitä ylleni laittaa. 

Ap

Vierailija
19/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanssapalstailijat kiittävät, jos joka asiaan ei sotketa ilmastoahdistusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän